Praca Kraków - Agencja Social Media

Coconut Agency to agencja marketingu internetowego specjalizująca się w działaniach Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz Performance Marketingu (Facebook Ads, Google Ads). Prowadzimy komunikację na profilach społecznościowych dużych marek oraz realizujemy efektywne kampanie reklamowe.

Coconut Agency – Marketing, który robi kokosy!

Poszukujemy młodej, ambitnej osoby, pragnącej rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę w zakresie zadań administracyjno-finansowych. Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, skrupulatną, dobrze zorganizowaną i cechujesz się analitycznym myśleniem – przeczytaj koniecznie to ogłoszenie.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
  • Tworzenie umów, aneksów, ofert oraz ich aktualizacja i archiwizacja
  • Wystawianie faktur, realizacja korekt, kontakt z Klientami w kwestiach finansowych
  • Wsparcie kadry zarządzającej w bieżących sprawach organizacyjnych
  • Współpraca z biurem rachunkowym – kompletowanie i dostarczanie dokumentów, załatwianie spraw administracyjno-finansowych
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników
  • Przygotowywanie i analiza arkuszy kalkulacyjnych dotyczących czasu pracy i rentowności projektów, tworzenie raportów
  • Aktualizacja i bieżący nadzór nad harmonogramem płatności faktur, realizacja przelewów bankowych
  • Wsparcie w działaniach rekrutacyjnych – przygotowywanie ofert pracy, umawianie kandydatów
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia
  • Dbanie o dobrą atmosferę, estetykę i porządek w biurze
  • Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji dotyczącej spraw urzędowych i formalnych
  • Praca w programie do zarządzania projektami (Asana)

Jesteś właściwym Kandydatem, jeśli:

  • Interesujesz się administracją i finansami
  • Nie boisz się liczb i pracy w Excelu
  • Jesteś dokładną osobą i robisz mało błędów – nie trzeba po Tobie sprawdzać
  • Jesteś dostępny/a w wymiarze co najmniej 20 godzin tygodniowo
  • Masz co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Potrafisz wyjaśnić, czym np. charakteryzuje się i różni umowa zlecenia od umowy o dzieło
  • Wiesz czym różni się podatek VAT od podatku CIT
  • Jesteś zdyscyplinowany/a i potrafisz organizować swój czas
  • Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć dobre źródło i odpowiedź w Internecie

Mile widziane:

  • Doświadczenie na stanowiskach: Office Manager, Specjalista ds. finansów,  Specjalista ds. administracji, Specjalista ds. księgowości, Recepcjonista i pokrewne 
  • Kierunek studiów związany z finansami, ekonomią, administracją, zarządzaniem, controllingiem

Co oferujemy?

  • Ciekawą, stabilną pracę na stanowisku Administration & Finance Specialist
  • Praca bezpośrednio z Zarządem firmy
  • Karierę w szybko rozwijającej się firmie, bez pionowej i skostniałej struktury organizacyjnej
  • Dostęp do szkoleń z zakresu marketingu internetowego
  • Dowolną, legalną formę zatrudnienia (B2B, Umowa o Pracę, Umowa Zlecenia)
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole Specjalistów
  • Biuro w atrakcyjnej lokalizacji (Bronowice, 1 min od przystanku tramwajowego Wesele)
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz know-how, którego nie znajdziesz w ogólnie dostępnych publikacjach

Przyjmujemy zgłoszenia do: 21 czerwca 2020 r.
Ostatnia rekrutacja została zakończona! Zawsze możesz przesłać swoje CV, ale uwzględnimy je dopiero przy kolejnej rekrutacji na to stanowisko.

Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń we wcześniejszym terminie.

Zaskocz nas!

Kliknij tutaj, aby wysłać CV >>>

W CV prosimy podać numer telefonu i adres e-mail do kontaktu oraz zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Coconut Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”