Case Study: szkolenie social media dla marki Czewskie Lody
JAKI PROBLEM?
Głównym problemem było marki Czewskie Lody było niskie zaangażowanie fanów pod postami na Facebooku oraz Instagramie. Naszym celem był wzrost zasięgów w mediach społecznościowych i dotarcie do lokalnej społeczności, a co za tym idzie, zwiększenie ilości Klientów w lokalach.
![](https://coconutagency.pl/wp-content/uploads/2023/12/obraz_2023-12-21_181443611.png)
JAKIE ROZWIĄZANIE?
W trakcie dwudniowego szkolenia:
✔ przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania marki w mediach społecznościowych,
✔ przeprowadziliśmy analizę działań konkurencji,
✔ omówiliśmy cele marki,
✔ przeanalizowaliśmy grupy docelowe,
✔ porozmawialiśmy o algorytmach i zasadach działania w mediach społecznościowych,
✔ omówiliśmy tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie,
✔ porozmawialiśmy o niezbędnych narzędziach, które ułatwiają pracę w social mediach,
✔ opracowaliśmy serie tematyczne postów na Facebooku oraz Instagramie,
oraz wiele, wiele więcej!
![](https://coconutagency.pl/wp-content/uploads/2023/12/obraz_2023-12-21_181515369.png)
JAKA BRANŻA?
Czewskie Lody to lokalna lodziarnia (i od niedawna również kawiarnia), która świadczy swoje usługi w aż trzech lokalizacjach w Częstochowie. Zespół posiada ogromną wiedzę oraz głowy pełne pomysłów, jednak dotychczasowe działania nie przynosiły oczekiwanych efektów. Dodatkowo pandemia również mocno odbiła się na branży gastronomicznej.