Case Study: szkolenie social media dla marki Czewskie Lody

JAKI PROBLEM?

Głównym problemem było marki Czewskie Lody było niskie zaangażowanie fanów pod postami na Facebooku oraz Instagramie. Naszym celem był wzrost zasięgów w mediach społecznościowych i dotarcie do lokalnej społeczności, a co za tym idzie, zwiększenie ilości Klientów w lokalach. 

  • Niskie zaangażowanie fanów
  • Niskie zasięgi na Facebooku i Instagramie

  • Działania sponsorowane
    – Brak strategii i działań w zakresie płatnych kampanii w ekosystemie Facebook Ads.

JAKIE ROZWIĄZANIE?

W trakcie dwudniowego szkolenia:

✔ przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania marki w mediach społecznościowych,

✔ przeprowadziliśmy analizę działań konkurencji,

✔ omówiliśmy cele marki,

✔ przeanalizowaliśmy grupy docelowe,

✔ porozmawialiśmy o algorytmach i zasadach działania w mediach społecznościowych,

✔ omówiliśmy tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie,

✔ porozmawialiśmy o niezbędnych narzędziach, które ułatwiają pracę w social mediach,

✔ opracowaliśmy serie tematyczne postów na Facebooku oraz Instagramie,

oraz wiele, wiele więcej! 

JAKA BRANŻA?

Czewskie Lody to lokalna lodziarnia (i od niedawna również kawiarnia), która świadczy swoje usługi w aż trzech lokalizacjach w Częstochowie. Zespół posiada ogromną wiedzę oraz głowy pełne pomysłów, jednak dotychczasowe działania nie przynosiły oczekiwanych efektów. Dodatkowo pandemia również mocno odbiła się na branży gastronomicznej.