Case Study: szkolenie social media dla marki Dąbrowska Przepisy
JAKI PROBLEM?
Marka istnieje na rynku już od wielu lat, dzięki czemu udało się zgromadzić dużą ilość odbiorców na Facebooku. Niestety aktywność pod postami, jak i zasięgi nie są tam satysfakcjonujące. Profil na Instagramie pojawił się stosunkowo niedawno, przez co brakuje na nim jeszcze fanów.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas intensywnego, dwudniowego szkolenia omówiliśmy specyfikę działania na poszczególnych kanałach. Porozmawialiśmy o seriach tematycznych postów, które mogą zostać wprowadzone zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Zastanawiacie się jakie? Przykładowo:
✔ dużo przepisów z różnych kategorii,
✔ posty merytoryczne,
✔ quizy i zagadki,
✔ posty z życia firmy, w których pokażemy aktualne wydarzenia.
Na życzenie Klientki opracowaliśmy także regulamin konkursu, ponieważ trwa kampania związana z premierą najnowszej książki i kilka egzemplarzy zostanie przeznaczonych dla odbiorców na Facebooku oraz Instagramie.
Podczas szkolenia omówiliśmy także zasady funkcjonowania Menedżera Reklam oraz porozmawialiśmy o ciekawych i nietypowych kreacjach reklamowych.
Dodatkowo przeszliśmy przez wiele darmowych narzędzi i aplikacji, dzięki którym praca w mediach społecznościowych jest o wiele wygodniejsza. Przerobiliśmy również podstawy fotografii i wideo…
oraz wiele, wiele więcej!
JAKA BRANŻA?
Nasza Klientka działa w branży dietetycznej. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych zachęca do wprowadzenia zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywności fizycznej. Jest także autorką wielu książek z przepisami i wiedzą merytoryczną dotyczącą zdrowego i aktywnego stylu życia.