Case Study: szkolenie social media dla marki Mała Zosia
JAKI PROBLEM?
Sklep pojawił się na rynku niedawno, nie miał jeszcze założonych wszystkich kanałów w mediach społecznościowych. Brakuje mu rozgłosu, fanów oraz zaangażowanej społeczności. Brak kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia omówiliśmy, na jakich kanałach warto działać i ostatecznie ustaliliśmy, że sklep będzie promowany na Facebooku i Instagramie oraz w przyszłości na Tik Toku. Jeśli chodzi o treści, jakie będą pojawiać się na wszystkich kanałach działalności, to zaproponowaliśmy kilka tematycznych cykli postów, między innymi: cykl informacyjny z ciekawostkami z życia firmy, cykl merytoryczny „Porady dla mamy”, cykl ofertowy z poszczególnymi produktami ze sklepu, luźne treści angażujące odbiorców oraz RTM’y, jak i cykl z postami przekierowującymi do bloga.
Podczas szkolenia omówione zostały także najważniejsze cechy fanpage oraz cover photo. W drugim dniu szkolenia, który jest bardziej praktyczny, razem z uczestniczką szkolenia zagłębiliśmy się w świat płatnych reklam na Facebooku i Instagramie, oraz omówiliśmy darmowe aplikacje do montażu wideo i dodawania napisów.

JAKA BRANŻA?
W dniach 17 – 18 maja przeprowadziliśmy szkolenie dedykowane dla Mała Zosia – wszystko dla dzieci, które poprowadziła Martyna Jankowska – Social Media Specialist i Trener w Coconut Agency. Szkolenie odbyło się stacjonarnie u klienta w siedzibie jego firmy w Sosnowcu.
Nasza klientka całkiem niedawno założyła sklep internetowy oraz stacjonarny, w którym sprzedaje akcesoria dla małych dzieci oraz mam. Elementem wyróżniającym ją na tle konkurencji jest to, że w swoim asortymencie posiada ubranka i akcesoria dla wcześniaków, czego nie oferują inne sklepy na rynku.