Case Study: szkolenie social media dla marki MedDiamonds

JAKI PROBLEM?

Naszym uczestniczkom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jakie treści tworzyć na swoje kanały w social media oraz w jaki sposób można je urozmaicić. Zespół MedDiamonds chciał również dowiedzieć się, jak skutecznie tworzyć płatne kampanie reklamowe, dzięki którym będą mogli dotrzeć do większej ilości klientów, zainteresowanych ofertą szkoleń z medycyny estetycznej.

  • Zasięgi – Chęć dotarcia do większej ilości odbiorców
  • Brak pomysłów na ciekawe treści
  • Brak dostatecznej wiedzy na temat kampanii reklamowych

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestniczkami szkolenia wspólnie ustaliliśmy, że treści dotyczące firmy będą publikowane zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku. Podczas przygotowań do szkolenia oraz w jego trakcie została zbadana konkurencja, w wyniku czego można było stwierdzić, że profile związane z branżą medycyny estetycznej są do siebie bardzo podobne. Dlatego jest to dobre miejsce do popisu i wyróżnienia się!

Przede wszystkim u konkurencji brakowało informacji merytorycznych, które pozwolą Klientkom zrozumieć świat zabiegów medycyny estetycznej. Podczas szkolenia ustaliliśmy, że na fanpage’u pojawią się cykle z poradami na swój fanpage oraz stworzą płatne kampanie reklamowe, które pomogą im nie tylko w promocji gabinetu, ale także w zapisach na cykliczne szkolenia.

JAKA BRANŻA?

MedDiamonds prowadzi swój gabinet związany z medycyną estetyczną, gdzie wraz z wykwalifikowaną kadrą przeprowadza różnorodne zabiegi upiększające. Oprócz zabiegów dla indywidualnych klientek oferta obejmuje także szkolenia z zakresu wykonywania zabiegów związanych z medycyną estetyczną.