Case Study: szkolenie social media dla marki Synergia
JAKI PROBLEM?
Sklep pojawił się na rynku niedawno, nie miał jeszcze założonych wszystkich kanałów w mediach społecznościowych. Brakuje mu rozgłosu, fanów oraz zaangażowanej społeczności. Brak kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
W trakcie 2 intensywnych dni pracy wspólnie z Klientem wypracowaliśmy strategię marketingową, która obecnie uwzględnia między innymi:
- analizę dotychczasowych działań
- analizę konkurencji
- cele, które marka chce osiągnąć dzięki działaniom online
- dokładną charakterystykę grup docelowych
- archetyp marki i big ideę
- propozycje tematyczne, które warto umieszczać na stronie firmowej na Facebooku
Mocno skupiliśmy się na warsztacie praktycznym. Podczas drugiego dnia wspólnie pracowaliśmy w ekosystemie Business Managera, aby lepiej poznać tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie.
JAKA BRANŻA?
Synergia to firma świadcząca usługi związane z fotowoltaiką, ogrzewaniem elektrycznym w tym foliami grzewczymi, matami grzewczymi, pompami ciepła, ładowarkami samochodowymi i carportami. Ogromna wiedza Zespołu, pasja do wykonywanego zawodu oraz bogaty asortyment firmy to zdecydowana przewaga konkurencyjna tej marki na rynku.