Case Study: szkolenie social media dla marki Synergia

JAKI PROBLEM?

Sklep pojawił się na rynku niedawno, nie miał jeszcze założonych wszystkich kanałów w mediach społecznościowych. Brakuje mu rozgłosu, fanów oraz zaangażowanej społeczności. Brak kampanii reklamowych zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych.

  • Zasięgi – Małe zasięgi i zaangażowanie pod postami na Facebooku i Instagramie
  • Rozpoznawalność – Marka dopiero od niedawna zaczęła prowadzić działania w mediach społecznościowych.
  • Kampanie Reklamowe – Brak strategii działań reklamowych w ekosystemie Facebook Ads.

JAKIE ROZWIĄZANIE?

W trakcie 2 intensywnych dni pracy wspólnie z Klientem wypracowaliśmy strategię marketingową, która obecnie uwzględnia między innymi:

  • analizę dotychczasowych działań
  • analizę konkurencji
  • cele, które marka chce osiągnąć dzięki działaniom online
  • dokładną charakterystykę grup docelowych
  • archetyp marki i big ideę
  • propozycje tematyczne, które warto umieszczać na stronie firmowej na Facebooku

Mocno skupiliśmy się na warsztacie praktycznym. Podczas drugiego dnia wspólnie pracowaliśmy w ekosystemie Business Managera, aby lepiej poznać tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie.

JAKA BRANŻA?

Synergia to firma świadcząca usługi związane z fotowoltaiką, ogrzewaniem elektrycznym w tym foliami grzewczymi, matami grzewczymi, pompami ciepła, ładowarkami samochodowymi i carportami. Ogromna wiedza Zespołu, pasja do wykonywanego zawodu oraz bogaty asortyment firmy to zdecydowana przewaga konkurencyjna tej marki na rynku.