Case study: szkolenie Facebook & Google Ads dla firmy K2-DESIGN

K2-Design to firma z pasją, zajmująca się kompleksową obsługą poligraficzną dla firm. Świadczą kompleksową obsługę poligraficzną firm m.in. w zakresie profesjonalnego projektowania graficznego, fotografii wizerunkowej i produktowej, tworzenia i odświeżania witryn internetowych, tworzenia aplikacji mobilnych, reklamy wielkoformatowej.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla branży beauty

Nasz klient, Powder Brows, działa na rynku w branży medycyny estetycznej. W swojej ofercie posiada różnorodne zabiegi upiększające, a także szkolenia stacjonarne dla pasjonatów medycyny estetycznej. Gabinety Powder Brows znajdują się już w kilku lokalizacjach.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla branży motoryzacyjnej

Pit Bike to mini motocross przeznaczony dla osób w każdym wieku. Pit Bike’i, Enduro, tory wyścigowe i adrenalina – to cztery słowa idealnie opisujące obszar działania naszego Klienta, dla którego przeprowadzaliśmy ostatnio szkolenie z zakresu social mediów.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla branży wellness

Studio Kobiet od wielu lat zajmuje się pomocą kobietom w drodze do wymarzonej sylwetki. Opracowują plany ćwiczeń na stacjach treningowo-zabiegowych i wellness, pomagają w prowadzeniu zdrowej diety i dobierają naturalne kosmetyki do potrzeb skóry.

Więcej

Case Study: szkolenie social media w branży marketingowej

Nasz klient, Special Space, od lat działa na rynku w obszarze tworzenia stron internetowych oraz konfigurowania sklepów online. Od niedawna rozszerzył swoją działalność o prowadzenie profili w mediach społecznościowych i zapragnął rozwijać się w tym kierunku.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla marki MedDiamonds

MedDiamonds prowadzi swój gabinet związany z medycyną estetyczną, gdzie wraz z wykwalifikowaną kadrą przeprowadza różnorodne zabiegi upiększające. Oprócz zabiegów dla indywidualnych klientek oferta obejmuje także szkolenia z zakresu wykonywania zabiegów związanych z medycyną estetyczną. Uczestniczki szkolenia chciały dowiedzieć się, jakie treści tworzyć na kanały marki. Chciały też poznać sposoby na tworzenie udanych kampanii reklamowych.

Więcej

Case Study: szkolenie Facebook i Google Ads dla firmy GTV BUS

Nasi Trenerzy przeprowadzili dwudniowe szkolenie dedykowane dla GTV BUS z tworzenia i optymalizacji kampanii w Google Ads i Facebook Ads. Klient reprezentuje branżę przewozową. Firma specjalizuje się w przewozach osób za granicę i warto zaznaczyć, że jest to jedna z największych tego typu firm obecnie!

Więcej

Case Study: szkolenie z Google Ads dla firmy JGD Attack

Ostatnio przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie z Google Ads dla genialnej firmy z branży motoryzacyjnej, JGD Attack! W świetnej atmosferze udało się omówić wszelkie zalety i wady dotychczasowych działań prowadzonych przez firmę i zaproponować nowe, mające przynieść oczekiwane efekty.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla marki Dąbrowska Przepisy

Nasza Klientka działa w branży dietetycznej. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych zachęca do wprowadzenia zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywności fizycznej. Jest także autorką wielu książek z przepisami i wiedzą merytoryczną dotyczącą zdrowego i aktywnego stylu życia.

Więcej

Case Study: szkolenie social media dla marki Mała Zosia

W dniach 17 – 18 maja przeprowadziliśmy szkolenie dedykowane dla Mała Zosia – wszystko dla dzieci, które poprowadziła Martyna Jankowska – Social Media Specialist i Trener w Coconut Agency. Szkolenie odbyło się stacjonarnie u klienta w siedzibie jego firmy w Sosnowcu.

Więcej