JAKI PROBLEM?

Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby poznać trendy panujące w marketingu internetowym w Polsce. Od strony wizerunkowej chcieli dowiedzieć się, jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać. Nie zabrakło również pytań związanych z płatnymi reklamami na Facebooku oraz Instagramie.

Płatne kampanie Facebook Ads

Tworzenie treści odpowiednich dla grupy docelowej

Formaty graficzne na Facebooku

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat marketingu internetowego, dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, co jest ważne i na co zwrócić szczególną uwagę, wypuszczając swój produkt na rynek polski. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu skutecznych reklam w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, na jakich kanałach klient ma być obecny i zgodnie stwierdziliśmy, że oprócz Facebooka i Instagrama marka powinna czynnie działać na TikToku.

Prowadzenie działań wizerunkowych w SM
Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych
Tworzenie ciekawych, angażujących treści i grafik
Rozszerzenie działań w social mediach - konto na TikToku

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient własnoręcznie szyje i sprzedaje akcesoria dla psów, dbając o jakość oraz wytrzymałość produktów. Do tej pory działał na terenie Szwecji, od niedawna planuje wejść ze swoimi produktami na rynek polski.

Masz pytania na temat szkolenia dedykowanego?
Zostaw nam kontakt!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Kontakt do doradcy - szkolenia social media

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    +48 535 334 050

    szkolenia@coconutagency.pl

    Dodaj komentarz

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post comment