JAKI PROBLEM?

Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne płatne reklamy, które pozwolą im dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców. Chcieli również dowiedzieć się, w jaki sposób pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

Brak wiedzy na temat płatnych reklam

Brak spójnych grafik i ciekawych treści

Chęć dotarcia do jak największej liczby odbiorców

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Krok po kroku przeszliśmy przez Business Managera, czyli system reklamowy Facebooka i Instagrama. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu ciekawych i angażujących postów dotyczących działalności marki. Zadbaliśmy również o poprawne językowo i angażujące treści oraz o uspójnienie grafik, które przyciągną potencjalnych odbiorców na profile w social mediach.
Tworzenie skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie
Tworzenie ciekawych i angażujących postów na profilu marki
Dotarcie do jak największej liczby grupy docelowej

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient głównie zajmuje się prowadzeniem szkoły językowej dla dzieci i dorosłych, ale także w innych projektach organizuje różnorodne zajęcia dla dzieci związane z rękodziełem i przebywaniem wśród natury.