JAKI PROBLEM?
Uczestnikom szkolenia zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne płatne reklamy, które pozwolą im dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców. Od strony wizerunkowej porozmawialiśmy o tym, w jaki sposób pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać. Nie zabrakło również pytań związanych z Tik Tokiem, który w ostatnim czasie wzbudza spore zainteresowanie naszych Klientów.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat płatnych reklam na Facebooku i Instagramie. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu ciekawych i angażujących postów dotyczących działalności marki.
JAKA BRANŻA?
Nasz Klient to międzynarodowe NGO, które zajmuje się współpracą transgraniczną w południowo-wschodniej części regionu Morza Bałtyckiego, obejmującą osiem regionów z Danii, Litwy, Łotwy, Polski, Rosji i Szwecji.