JAKI PROBLEM?

Celem Klienta było zachęcenie grupy docelowej do skorzystania z oferowanych usług. Uczestnicy szkolenia chcieli podnieść swoje kompetencje w budowaniu wizerunku marki, aby później móc rozszerzyć swoje zasięgi w sieci. Przeszkodą była również niewielka wiedza na temat płatnych kampanii reklamowych.

Niewystarczająca wiedza na temat płatnych reklam

Niewystarczająca wiedza temat tworzenia angażujących treści

Niezadowalające zasięgi

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia zapoznaliśmy uczestników z Business Managerem, czyli systemem reklamowym Facebooka i Instagrama. Porozmawialiśmy również o tajnikach budowania wizerunku marki w sieci i ustaliliśmy serie tematyczne postów, które mogą zostać wprowadzone na Facebooku. Przeanalizowaliśmy również wiele przydatnych w działaniach marketingowych narzędzi.
Tajniki budowania marki w sieci - tworzenie angażujących treści
Zapoznanie z Business Managerem
Analiza narzędzi przydatnych w działaniach marketingowych
Optymalizacja reklam i analiza wyników

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient, Grill Sklep, to pierwszy w Polsce Weber Store i akademia grillowania. W swojej ofercie posiadają szeroki asortyment produktów do grillowania, w tym grille węglowe, elektryczne i gazowe, a także akcesoria do grillowania.