JAKI PROBLEM?

Celem Klienta było dotarcie zasięgowo do swojej potencjalnej grupy docelowej i zachęcenie jej do skorzystania z oferowanych usług. Chciał także poprawić jakość swoich postów i wpłynąć na większe zaangażowanie społeczności ze stronami firmowymi na Facebooku i Instagramie.

Niewielkie zasięgi

Niewielkie grono odbiorców i małe zaangażowanie

Brak spójnych grafik i ciekawych treści

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego warsztatu nasza specjalistka Joanna Kropisz-Reguła skupiła się na tym, aby pokazać zespołowi marki, jak to, co robimy w życiu rzeczywistym przełożyć do świata social mediów! W trakcie warsztatów wypracowaliśmy wspólnie nową strategię komunikacji marki, która w perspektywie czasowej pomoże marce osiągać wyznaczone cele. Nadchodzi nowy rok, a wraz z nim zmiany, które będą widoczne również na profilach naszego Klienta!
Strategia komunikacji w mediach społecznościowych
Tworzenie ciekawych i angażujących postów na profilu marki
Dotarcie do grupy docelowej i zyskanie zaangażowania

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient, Lit House, prowadzi dom produkcyjny, w którym dla swoich klientów realizuje lookbooki, kampanie, packshoty i wiele innych usług związanych ze światem fotografii i produkcji filmów.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment