JAKI PROBLEM?

Uczestnicy szkolenia chcieli dowiedzieć się o najważniejszych punktach w prawidłowym i efektywnym prowadzeniu marketingu. Zależało im głównie na tym, aby poznać sposoby skutecznego tworzenia płatnych kampanii reklamowych, dokładny proces powstawania strategii komunikacji marki oraz możliwości raportowania swoich działań klientom.

Tworzenie płatnych kampanii reklamowych

Strategia komunikacji marki

Raportowanie działań klientom

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka: dokładnie omówiliśmy sposoby na tworzenie skutecznych oraz efektownych kampanii reklamowych. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych dla klientów, tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych.

Planowanie budżetu kampanii reklamowej w Facebook i Google Ads
Konfiguracja i optymalizacja reklam Facebook Ads i Google Ads
Budowanie strategii komunikacji marki w sieci
Najczęstsze błędy i ich rozwiązania
Raportowanie działań marketingowych

JAKA BRANŻA?

Nasz klient, Special Space, od lat działa na rynku w obszarze tworzenia stron internetowych oraz konfigurowania sklepów online. Od niedawna rozszerzył swoją działalność o prowadzenie profili w mediach społecznościowych i zapragnął rozwijać się w tym kierunku.

Masz pytania na temat szkolenia dedykowanego?
Zostaw nam kontakt!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Kontakt do doradcy - szkolenia social media

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    +48 535 334 050

    szkolenia@coconutagency.pl