JAKI PROBLEM?

Nasz Klient z początkiem wiosny otworzył na Śląsku nowy tor wyścigowy i wypożyczalnię pit bike’ów. Od tego czasu największym problemem Klienta było dotarcie do nowych odbiorców oraz kreatywne przedstawienie pełnego zakresu świadczonych usług.

Brak nowych odbiorców

Brak ustalonej strategii publikacji treści

Brak pomysłów na kreatywne posty

JAKIE ROZWIĄZANIE?

  • Do jakiej grupy wiekowej kierować komunikaty reklamowe?
  • Jak często publikować posty na profilu marki i czego powinny one dotyczyć?
  • Jak działania online można przełożyć do świata offline?
  • Czy Facebook i Instagram to dobre platformy do promocji tej marki w sieci?
To tylko malutka część pytań, na jakie odpowiedziała nasza specjalistka Joanna Kropisz-Reguła podczas 2-dniowego szkolenia w Enjoy Enduro&PitBike.
Wspólnie z całym zespołem marketingowym Klienta stworzyliśmy przejrzystą strategię komunikacji marki, która uwzględnia ogólną strategię marki oraz zawiera w sobie elementy, takie jak między innymi: wyznaczone cele, informacje o grupie docelowej, big ideę, proponowane cykle tematyczne i gotową szatę graficzną.
Ustalenie strategii komunikacji marki
Ustalenie szaty graficznej marki
Kreatywne przedstawienie oferty - cykle tematyczne postów
Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Facebook Ads

JAKA BRANŻA?

Pit Bike to mini motocross przeznaczony dla osób w każdym wieku. Pit Bike’i, Enduro, tory wyścigowe i adrenalina – to cztery słowa idealnie opisujące obszar działania naszego Klienta, dla którego przeprowadzaliśmy ostatnio szkolenie z zakresu social mediów.