JAKI PROBLEM?

Przed szkoleniem wspólnie z Klientem zdefiniowaliśmy aktualne problemy oraz cele, które chcą osiągnąć, czyli:
  • stałe docieranie do nowych użytkowników Facebooka, aby budować rozpoznawalność marki na rynku lokalnym,
  • regularne pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy,
  • budowanie pozytywnych relacji między odbiorcami a firmą.

Rozpoznawalność na rynku lokalnym

Pozyskiwanie nowych pracowników

Budowanie relacji z odbiorcami

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas szkolenia nie zabrakło burzy mózgów, wymiany doświadczeń oraz kreatywnych pomysłów! Na szkoleniu nie tylko znaleźliśmy drogę do tego, jak osiągnąć zamierzone cele, ale także zaproponowaliśmy cykle tematyczne, które warto byłoby wdrożyć na stronie firmowej na Facebooku, aby zwiększyć zaangażowanie na fanpage’u. Nasz dział graficzny przygotował również gotową szatę graficzną, którą zespół Klienta może śmiało wykorzystywać do swoich potrzeb na tym profilu.

Komunikacja marki na Facebooku
Tworzenie angażujących treści
Publikacja ciekawych i spójnych grafik
Sposoby na budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami

JAKA BRANŻA?

Nasza specjalistka miała ostatnio okazję pracować 2 dni w siedzibie naszego Klienta Barry Callebaut w Polsce, który jest wiodącym na świecie producentem wyrobów czekoladowych i kakaowych. Firma Barry Callebaut istnieje od 1996 r., a w naszym kraju funkcjonuje już od 26 lat! W siedzibie Klienta pracuje ok. 280 osób!

Masz pytania na temat szkolenia dedykowanego?
Zostaw nam kontakt!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Kontakt do doradcy - szkolenia social media

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    +48 535 334 050

    szkolenia@coconutagency.pl

    Dodaj komentarz

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post comment