JAKI PROBLEM?

Naszemu Klientowi zależało na dotarciu do nowych odbiorców, rozwoju profili w mediach społecznościowych swojej firmy, wzroście zaangażowania pod publikacjami na Facebooku, a także zwiększeniu ilości osób zainteresowanych zakupem w sklepach stacjonarnych.

Rozwój profili w social media

Tworzenie ciekawych, angażujących treści

Dotarcie do nowych odbiorców

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Czym zajmowaliśmy się podczas intensywnego, dwudniowego szkolenia? Poruszyliśmy zagadnienia, takie jak:
  • analiza dotychczasowych działań marki oraz konkurencji,
  • charakterystyka grup docelowych,
  • strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych,
  • wstęp do Facebooka i Instagrama,
  • niezbędne narzędzia do pracy w social mediach,
  • warsztat copywriterski, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać,
  • serie tematyczne, które warto wprowadzić na swoich kanałach,
  • cele możliwe do osiągnięcia dzięki działaniom online,
  • planowanie kampanii reklamowych od A do Z,
  • tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie.
Dodatkowo porozmawialiśmy o kryzysach w mediach społecznościowych oraz sposobach na wyjście z opresyjnej sytuacji, choć takich nie przewidujemy!
Pozyskanie nowych odbiorców w mediach społecznościowych
Planowanie angażujących treści na profilu firmowym marki
Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych
Zwiększenie ilości Klientów stacjonarnych

JAKA BRANŻA?

Słomiński to firma z wieloletnim doświadczeniem, gdyż na rynku są już od ponad 100 lat! Zajmują się produkcją wędlin najwyższej jakości według dawnych, sprawdzonych receptur i aktualnie posiadają już kilkanaście sklepów w różnych miejscowościach. Jak sami mówią, ich wyroby „smakują jak dawniej”.