Coconut Agency to agencja marketingu internetowego specjalizująca się w Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn). Prowadzimy komunikację na profilach społecznościowych dużych marek, realizujemy efektywne kampanie reklamowe dla e-commerce oraz dzielimy się wiedzą w ramach szkoleń. 

Coconut Agency – Marketing, który robi kokosy! 

Poszukujemy ambitnej i doświadczonej osoby, pragnącej zrobić kolejny krok w Social Media Marketingu. Jeśli jesteś skuteczną, sumienną i proaktywną osobą, która nieustannie zgłębia branżową wiedzę – przeczytaj koniecznie to ogłoszenie.

Dołącz do nas, jeżeli:

  • Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Specjalisty Social Media lub pokrewnym
  • Potrafisz samodzielnie przeprowadzić brief i przygotować strategię komunikacji w Social Mediach dla nowego Klienta
  • Masz doświadczenie w samodzielnej obsłudze profil dla kluczowych Klientów
  • Potrafisz koordynować własny projekt i delegować zadania w zespole
  • Cechujesz się tzw. lekkim piórem — potrafisz pisać atrakcyjne, chwytliwe treści na różne tematy i sprawia Ci to przyjemność
  • Potrafisz wykazać się inicjatywą i wnieść własne koncepcje kreatywne do projektu
  • Masz w jednym palcu obsługę branżowych narzędzi internetowych (Menedżer Reklam, Napoleon Cat, Brand24)

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu Social Media Marketingu dla Klientów
  • Tworzenie strategii komunikacji w Social Mediach
  • Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
  • Planowanie harmonogramów, prowadzenie komunikacji i publikacja treści dla kluczowych Klientów
  • Facebook Ads — przeprowadzanie i koordynowanie kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka, Instagrama
  • Koordynowanie projektów marketingowych, delegowanie zadań innym członkom zespołu, monitorowanie rentowności projektów
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami i tworzenie raportów okresowych
  • Monitorowanie zmian i nowinek w świecie marketingu internetowego
  • Wsparcie merytoryczne w procesach sprzedażowych i przetargowych

Mile widziane / Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub innych wystąpieniach publicznych
  • Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej
  • Posiadanie certyfikatu Facebook Blueprint
  • Umiejętność obsługi programów graficznych z pakietu Adobe
  • Znajomość Google Analytics

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub umowę B2B (do wyboru)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 5.000-7.500 PLN netto B2B + prowizje od zrealizowanych szkoleń
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pracę w elastycznych godzinach – sam decydujesz, o której zaczynasz
  • Pracę ze znanymi markami w zespole doświadczonych Specjalistów
  • Karierę w firmie rosnącej dwukrotnie rok do roku z dużymi ambicjami i otwartością na nowe projekty (możliwości awansu)
  • Dostęp do zewnętrznych szkoleń z zakresu marketingu internetowego w języku polskim i angielskim
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji w Krakowie (Śródmieście, ul. Rakowicka)
  • Dofinansowanie do karty Multisport

Na zgłoszenia czekamy do: 3 grudnia 2021 r.

Jeżeli interesuje Cię praca w naszym zespole, prześlij swoje CV i krótki tekst (max 5 zdań) opisujący Twoją osobę na adres kariera@coconutagency.pl z tytułem Social Media Specialist & Trainer – Imię i Nazwisko (np. Social Media Specialist & Trainer – Jan Kowalski)

Do zobaczenia na pokładzie!

W CV prosimy podać numer telefonu i adres e-mail do kontaktu oraz zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Coconut Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”