JAKI JEST CEL SZKOLENIA?

Szkolenie Facebook&Instagram dla Biznesu to dedykowane szkolenie dla firm, które chcą samodzielnie prowadzić komunikację marki w mediach społecznościowych. Jest to źródło najnowocześniejszej, praktycznej wiedzy o prowadzeniu konta firmowego w mediach społecznościowych.

JAKI JEST PROGRAM SZKOLENIA?

Dzień 1

8:00 start – 16:00 koniec

1. Profil na Facebooku – ważne aspekty na fanpage’u, które budują wiarygodność marki i wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce.

2. Tworzenie strategii działania – wyznaczamy big idea, tworzymy 2 grupy docelowe, budujemy harmonogram publikacji na okres miesiąca

3. Jak tworzyć treści, które porwą miliony?

4. Posty, które budują zaangażowanie – 10 case studies

5. Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?

6. Analiza konta na Facebooku – mocne i słabe strony.

7. Analiza konkurencji – 2 najbliższe przykłady – mocne i słabe strony.

8. Pierwsze kroki w Business Managerze – ustawienia konta, płatności, faktury, dostępy.

9. Stawiamy pierwsze 3 kampanie w oparciu o różne cele reklamowe. Omówienie każdego celu.

10. Tworzenie zestawów reklam – 5 różnych w oparciu o grupy niestandardowe (lookalike, aktywni) i standardowe (po zainteresowaniach).

11. Budżet i optymalizacja – Co wybierać – budżet dzienny czy całościowy, w jakim modelu się rozliczać za reklamy: CPC, CPM, oCPM.

12. Reklamy – tworzenie i duplikowanie reklam – rozmiary formatów reklamowych.

13. Codzienna kontrola wyników – które kolumny są dla nas najważniejsze?

14. Analiza dotychczasowych działań reklamowych – jeśli takie były prowadzone.

15. Czego nie wolno promować na Facebooku, jakich kwestii unikać?

Dzień 2

8:00 start – 16:00 koniec 

1. Instagram – medium, które rośnie w siłę? Omówienie grupy docelowej Instagrama.

2. Sekcja BIO + zdjęcia profilowe – „jak nas widzą, tak nas piszą”

3. Jak prowadzić profil na Instagramie, aby zaangażować fanów i dotrzeć do nowego audytorium?

4. # – siła hasztaga – nauka poprawnego używania.

5. Audyt dotychczasowego profilu.

6. Narzędzia, które poprawiają jakość naszej pracy i które skracają jej czas.

7. Działania reklamowe na IG – gdzie reklamować, jak się reklamować?

8. Instagram – dobre praktyki konkurencji

9. Praca nad profilem pod okiem osoby szkolącej. 

Grupa docelowa – dla kogo jest szkolenie?

  • specjaliści social media
  • właściciele małych firm
  • specjaliści i menedżerowie działu marketingu
  • studenci, pragnący zdobyć kwalifikacje do pracy w social mediach

Cel szczegółowy

Cel biznesowy

Celem biznesowym jest tworzenie wizerunku i rozpoznawalności marki poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych, w szczególności Facebooka i Instagrama. Prowadzenie komunikacji dopasowanej do odpowiednich grup odbiorców pozwala przeprowadzić użytkowników przez proces: poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi, zapłać mi. Realizacja celu wizerunkowego wpływa na obniżenie kosztu reklam i kosztu sprzedaży produktów lub usług, co przekłada się na zysk w dłuższym terminie.

Cel edukacyjny

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział czym są poszczególne zagadnienia marketingowe takie jak: Facebook Business Manager, Performance Marketing, CPC, CPM, Edge Rank, Hashtag, Biblioteka Reklam, Lead Ads, Cel reklamowy, Dark Post, Sponsorowana wiadomość, Chatbot. Uczestnik szkolenia będzie również posiadał umiejętności administracji zasobami firmowymi w biznesowym Menedżerze Firmy na Facebooku. Nabędzie umiejętność tworzenia harmonogramów treści, prowadzenia komunikacji z fanami i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Uczestnik rozwinie swoje kompetencje samodzielnej analizy efektów z działań organicznych i reklamowych na portalach Facebook i Instagram.

Efekty Szkolenia

Dotyczące wiedzy:

Znajomość pojęć: Facebook Business Manager, Performance Marketing, CPC, CPM, Edge Rank, Hashtag, Biblioteka Reklam, Lead Ads, Cel reklamowy, Dark Post, Sponsorowana wiadomość, Chatbot

Dotyczące umiejętności:

  • Umiejętność stworzenia Menedżera Firmy na Facebooku i zarządzania zasobami oraz poziomem dostępu
  • Umiejętność tworzenia harmonogramu publikacji na Facebooku i Instagramie
  • Konfigurowanie podstawowych kampanii Facebook Ads z celem na ruch, zasięg, aktywność
  • Trafne analizowanie danych przedstawionych w statystykach strony firmowej Facebooku
  • Integracja profilów na Facebooku i Instagramie z narzędziami typu NapoleonCat
  • Umiejętność trafnego wyszukiwania i selekcji hashtagów na Instagramie
  • Projektowanie tzw. „feedu” na profilu Instagramowym

Dotyczące kompetencji:

  • Administracja kontem biznesowym na Facebooku
  • Tworzenie strategii treści publikowanych na profilach firmowych w serwisach Facebook i Instagram
  • Kompetencja radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi w social mediach
  • Kompetencja samodzielnego analizowania efektów i wyników kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka

WSPARCIE PO SZKOLENIU:

1. Konsultacje do wykorzystania: 1,5 h tygodniowo przez jeden miesiąc po szkoleniu (telefonicznie lub mailowo)

2. Dostęp do kursów online agencji na Platformie VOD

KTO PROWADZI?

Bartosz Pinkowski – właściciel Coconut Agency
Julian Pałka
– właściciel Coconut Agency

ILE WYNOSI INWESTYCJA?

Uczestnictwo w szkoleniu to jednorazowa inwestycja 4900 PLN + VAT

DODATKOWE INFORMACJE

Opłata obejmuje:

  • udział w dwóch dniach warsztatowych,
  • materiały dydaktyczne
  • indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • bufet kawowy

Opłata nie obejmuje:

  • Nocleg

Liczba godzin szkolenia

  • 16 godzin (2 dni po 8 godzin)

Miejsce

  • Kraków

Maksymalna liczba uczestników

  • 12 osób

Chcesz dopytać o szczegóły? Skontaktuj się z naszym specjalistą, który odpowie na wszystkie Twoje pytania:

Michał Wójcik
Tel: +48 530 314 784
E-mail: m.wojcik@coconutagency.pl