Szkolenia w Coconut Agency

Szkolenia marketingowe w Coconut Agency

null

Facebook

Facebook to wciąż najbardziej popularny portal. Nadal możesz generować tam znakomite wyniki i skutecznie budować swoją markę. Musisz jednak zadbać o jakość prowadzonego firmowego fanpage'a. Sprzedaż, pozyskiwanie leadów, budowanie zasięgu – do tego świetnie sprawdzają się właśnie reklamy na Facebooku. Nauczymy Cię, jak skutecznie korzystać z Facebook Ads w Twojej branży.

null

Instagram

Jak wybić się na Instagramie, zbudować silną społeczność i skutecznie promować własną markę? Nauczymy Cię tego! Ta platforma bazuje na efekcie wizualnym, dlatego najważniejsza jest tutaj unikalna i atrakcyjna dla oka treść. Pokażemy Ci, jak tworzyć dokładnie taki content.

null

LinkedIn

Działasz w branży B2B, chcesz trafić do osób na wysokich stanowiskach? Świetnym narzędziem dla rozwoju biznesu będzie LinkedIn. Pokażemy jak wykorzystać profile firmowe, prywatne i reklamy do silnego marketingu.

null

Google Ads

Chcesz zwiększyć skuteczność reklam? Nauczymy Cię tworzyć kampanie reklamowe, które będą wyświetlać się w odpowiednim miejscu i we właściwym czasie. Pokażemy Ci, jak budować od zera i optymalizować reklamy w sieci wyszukiwania oraz na YouTube, a także jak tworzyć kampanie produktowe i zaawansowane kampanie remarketingowe.

null

TikTok

Chcesz wyprzedzić konkurencję?
TikTok Ci w tym pomoże!
To jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform, która wbrew pozorom ma ogromny potencjał nie tylko pod względem wizerunkowym, ale także sprzedażowym! Nauczymy Cię tworzyć kreatywne, angażujące treści oraz podpowiemy Ci, jak osiągać cele wizerunkowo-sprzedażowe.

null

Pinterest

Działasz w branży home decor, fashion lub beauty? Twoje produkty lub usługi można pokazać na estetycznych, przyciągających wzrok zdjęciach? Świetnie! Pinterest jest właśnie dla Ciebie! Pokażemy Ci, jak wykorzystać tę platformę do promocji marki, budowania atrakcyjnego wizerunku, a także zwiększenia sprzedaży.

null

Twitter

Twitter zyskuje coraz większą popularność, dlatego zdecydowanie warto działać na tej platformie. Dzięki temu wybijesz się poza konkurencję oraz dotrzesz do nowej grupy odbiorców. Nauczymy Cię, jak prowadzić skuteczną komunikację i tworzyć efektywne kampanie reklamowe na Twitterze.

null

SEO

Chcesz wysoko wypozycjonować swoją firmę w Google? Nauczymy Cię, jak wykorzystać do tego algorytm Google! Podczas szkolenia dowiesz się, jak tworzyć wartościowy content nasycony słowami kluczowymi oraz jak korzystać z Google Analytics i Google Search Console. Przedstawimy Ci najlepsze narzędzia, dzięki którym uporządkujesz strategię działań i wdrożysz skuteczne rozwiązania z zakresu SEO.

null

Google Ads + wdrożenie Google Analytics 4

Już 1 lipca Google Analytics 3 przestanie gromadzić wyniki, a tym samym stracisz dostęp do danych na temat skuteczności Twojej strony internetowej. Czas na wdrożenie GA4! Podczas szkolenia skonfigurujemy Google Analytics 4 na Twojej stronie internetowej, dodatkowo nauczymy Cię tworzyć skuteczne reklamy w Google oraz pokażemy, jak wykorzystywać analitykę w rozwijaniu Twojego biznesu.

Facebook

Twitter

Instagram

Tik Tok

Pinterest

Google Ads

Linkedin

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • TIk Tok
  • Pinterest
  • Google Ads
  • Linkedin

Szkolenie z zakresu digital marketingu

– co możesz dzięki niemu osiągnąć?
  • Umiejętność obsługi systemów reklamowych (Facebook & Instagram Ads, Google Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads).
  • Zdolność tworzenia atrakcyjnego i angażującego contentu.
  • Kompetencje z zakresu tworzenia profesjonalnych reklam w social mediach, które zwiększą sprzedaż i przyciągną świetnych pracowników.
  • Wiedzę, jak tworzyć strategię komunikacji w mediach społecznościowych. 
  • Zdecydowany wzrost świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
  • Biegłość w prowadzeniu kampanii lead generation mających na celu pozyskanie kontaktów do potencjalnych klientów.
  • Wiedzę z zakresu skutecznego Employer Brandingu – budowania wizerunku pracodawcy (efektywna strategia działań, dzięki której Twoja firma będzie postrzegana jako atrakcyjny pracodawca, co przełoży się na krótszy i tańszy proces rekrutacji.).

Kurs z marketingu cyfrowego pomoże Twojej firmie wybić się na rynku i być o krok przed konkurencją.

Duża sprzedaż, liczna i zaangażowana społeczność fanów na profilu, atrakcyjny wizerunek firmy – w osiągnięciu tych celów pomoże Ci nasze szkolenie. Digital marketing to nasza specjalność! 

Jak może wyglądać szkolenie marketingowe?

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest dopasowanie programu szkolenia do Twojej firmy, dlatego spersonalizowany program Twojego szkolenia zostanie ustalony już bezpośrednio z ekspertem.

Każdą ofertę szkoleniową przygotowujemy indywidualnie w zależności od platformy (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest) oraz na podstawie Twoich preferencji, specyfiki branży, w jakiej działasz oraz charakterystyki Twojej firmy.

 

Przykładowa agenda szkolenia Coconut Agency:

Szkolenia marketingowe Coconut Agency w liczbach

+
0
h
Łączna liczba godzin szkoleniowych
+
0
Zrealizowane szkolenia z zakresu marketingu internetowego
0
/10
Średnia ocena klientów szkoleń marketingowych dla firm

Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.

Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.

Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.

Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.

Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.

Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.

Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.

Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i  konferencji.

Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.

Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.

Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.

W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.

Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.

Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.

SM Manager i trener. Przeszedł od robienia memów w młodości do poważnego marketingu, którym zajmuje się od ponad 8 lat. Współpracował w swojej karierze z: x-komem, al.to, Lotosem, Orlenem, Qiagen, Oknoplastem, android.com.pl, Harbingers, Kuhn i wieloma innymi firmami. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, które przyciągają odbiorców oraz w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych w social mediach.

Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu. 

Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu. 

Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy. 

Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.

Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.

Od 2015 roku współpracuję z podmiotami medialnymi,  przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.

Swoje doświadczenie zdobywałem w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.

W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowałem m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści Projektowo współpracowałem z takimi artystami jak: Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy,  itp.

Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystałem dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.

W 2018 roku zostałem laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.

Dominika

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.

Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.

Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.

Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂

Maciej

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Ilona

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Karolina

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Beata
Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
Norbert

Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Patrycja

Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.

Olga

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.

Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.

Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.

Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i  konferencji.

Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.

Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Miłosz

Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.

Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.

W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.

Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.

Paweł

Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.

Adam

SM Manager i trener. Przeszedł od robienia memów w młodości do poważnego marketingu, którym zajmuje się od ponad 8 lat. Współpracował w swojej karierze z: x-komem, al.to, Lotosem, Orlenem, Qiagen, Oknoplastem, android.com.pl, Harbingers, Kuhn i wieloma innymi firmami. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, które przyciągają odbiorców oraz w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych w social mediach.

Kamila

Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu. 

Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu. 

Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy. 

Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.

Agnieszka

Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.

Konrad

Od 2015 roku współpracuję z podmiotami medialnymi,  przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.

Swoje doświadczenie zdobywałem w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.

W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowałem m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści Projektowo współpracowałem z takimi artystami jak: Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy,  itp.

Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystałem dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.

W 2018 roku zostałem laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.

Co sądzą o nas inni?

Monika Pióro
Monika Pióro
2023-04-04
Miałam okazję współpracować z zespołem Coconut Agency przy orgaznizacji eventu, na którym jedną z prelegentek była Dominika, team liderka . Pomijając już kwestię merytorycznej i ciekawej prezentacji, która ewidentnie była ciekawa dla odbiorców i ukazała profesjonalizm i doświadczenie prezentującej - sama współpraca zdecydowanie na plus. Szybki i łatwy kontakt, wszystkie przygotowania dopięte na ostatni guzik o wiele wcześniej, więc o nim nie trzeba było martwić się na ostatnią chwilę. Dodatkowo na samym evencie pojawiło się wiele osób z zespołu, dzięki czemu widać, że jest to zgrany i lubiący się zespół, no i przede wszystkim super ludzie 🙂 Zdecydowanie polecam, solidna firma 🙂
Elżbieta Muszyńska
Elżbieta Muszyńska
2023-04-03
Świetnie szkolenie i konsultacje.
Beata Markiewicz
Beata Markiewicz
2023-03-31
Bardzo profesjonalne i rzetelne podejście do pracy, przygotowywania materiałów i publikacji. Wygodna praca i szybka, bezproblemowan komunikacja. Szczerze polecam firmę Coconut Agency zarówno w kwestii przygotowania strategii obsługi social mediów i kampanii reklamowych.
Patryk Malaga
Patryk Malaga
2023-03-28
Polecam serdecznie. Dużo merytoryki, świetny kontakt i łatwość w znalezieniu wspólnego języka. Miałem okazję pracować z Panią Dominiką i mogę zdecydowanie polecić współpracę
Paweł Żygliński
Paweł Żygliński
2023-03-27
Młodzi ludzie pełni pasji i zaangażowania. Profesjonalne podejście do wszystkich zagadnień i masa praktycznej wiedzy. Dziękuję serdecznie i polecam wszystkim.
Grzegorz Tomporowski
Grzegorz Tomporowski
2023-03-27
Miałem przyjemność tu pracować i nadal współpracuję przy różnych projektach. Świetny, zaangażowany zespół złożony ze specjalistów w swoich dziedzinach, bardzo dobra komunikacja i ogromna wiedza z zakresu marketingu i social media - to jest to na co można liczyć współpracując z Coconut Agency. Z czystym sumieniem mogę polecić obsługę agencyjną jak i szkolenia.
Patrycja Habrat
Patrycja Habrat
2023-03-17
Super polecamy .
MuzHPtv
MuzHPtv
2023-03-09
Agencja Coconut przeprowadziła szkolenie dla pracowników Muzeum Historii Polski z prowadzenia profili na YouTube, TikToku oraz Facebooku. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Szkolenie było ciekawe, w atmosferze sprzyjającej uczeniu się.
Olga Żaryn
Olga Żaryn
2023-03-09
Jako szkoleniowiec pracowałam z wieloma firmami. Na tym tle Kokosy wyróżniają się szczególnie, głównie z powodu świetnej współpracy. Poza tym agencja wspiera na każdym etapie realizacji projektu, więc praca z nią to czysta przyjemność.
sebastian cieślak
sebastian cieślak
2023-03-08
Szkolenie dedykowane z reklamy na social mediach na najwyższym poziomie. Dziękuję Pani Beacie za profesjonalne podejście i przygotowanie szkolenia pod nasz produkt. Szkolenie dedykowane zdecydowanie warte jest swojej ceny, zdecydowanie przynosi efekty i skuteczność reklam.

Zaufali nam

W pakiecie ze szkoleniami marketingowymi:

Konsultacje z zakresu digital marketingu

Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy w zakresie konsultacji marketingowych, podczas których specjalista będzie wspierał Twój zespół w:

  • wdrożeniu najlepszych praktyk marketingu cyfrowego,
  • analizie działań reklamowych,
  • aktualizacji wiedzy i monitorowaniu bieżących działań.

Nielimitowany dostęp do Platformy szkoleniowej VOD - gratis

W cenie szkolenia z zakresu marketingu online, Twoja firma otrzyma dostęp do wszystkich naszych autorskich kursów online, m.in: „Jak prowadzić fanpage?”, „Podstawy reklam Facebook Ads” oraz „Podstawy reklam Google Ads”.

  • 5 kursów marketingowych online.
  • Materiały o wartości 2700 PLN.

Jak wyglądają szkolenia Coconut Agency?

Sprawdź relację wideo i sam się przekonaj, dlaczego warto wybrać nasze szkolenie.

Marketing online to nasza pasja!

Szkolenia z Social Media - Najczęściej zadawane pytania

Jak ustalany jest termin szkolenia?

Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.

W jakiej formie i gdzie odbywa się szkolenie marketingowe?

Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu social media?

Szkolenia marketingowe prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

Czy uczestnicy szkolenia mogą dostać certyfikaty?

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Ile kosztuje szkolenie social media?

Cena szkolenia to 5900 zł netto, a w jego skład wchodzą: analiza potrzeb szkoleniowych, audyt dotychczasowych działań Waszej firmy, analiza konkurencji, opracowanie spersonalizowanego programu i materiałów, 2 dni szkolenia (łącznie 16 godzin zegarowych) w dowolnym miejscu w Polsce lub online, dodatkowe 8 godzin konsultacji po szkoleniu, dostęp do materiałów edukacyjnych i kursów online po szkoleniu oraz certyfikat dla każdego uczestnika.

Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu internetowego?
Skontaktuj się z nami!

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 1,5 godziny w dni robocze między 9:00 a 17:00.

    Imię i nazwisko*

    E-mail*

    Telefon*

    Nazwa firmy*

    Jak możemy Cię wesprzeć?*

    Co chcesz osiągnąć współpracując z Coconut Agency?*

    Jakim miesięcznym budżetem dysponujesz, żeby to osiągnąć?*

    Zakres szkolenia:*
    FacebookInstagramLinkedInTwitterPinterestTikTokGoogle AdsSEO
    Kiedy chcesz, żeby odbyło się szkolenie?*

    Sprawdź aktualne oferty pracy w zakładce Kariera
    Wiadomość:

    Zakres szkolenia:*
    FacebookInstagramLinkedIn(X)TwitterPinterestTikTokGoogle AdsSEO
    Kiedy chcesz, żeby odbyło się szkolenie?*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.*
    Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji marketingowych. W tym informacje na temat marketingu internetowego oraz oferty Coconut Agency.*

    Martyna Szewczyk

    Sales Specialist

    Martyna Szewczyk

    Sales Specialist

    Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.
    Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

    Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

    Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

    Cena szkolenia to 5900 zł netto, a w jego skład wchodzą: analiza potrzeb szkoleniowych, audyt dotychczasowych działań Waszej firmy, analiza konkurencji, opracowanie dedykowanego dla Was programu i materiałów, 2 dni szkolenia (łącznie 16 godzin zegarowych) w dowolnym miejscu w Polsce lub online, dodatkowe 8 godzin konsultacji po szkoleniu, dostęp do materiałów edukacyjnych i kursów online po szkoleniu oraz certyfikat dla każdego uczestnika.