+
0
h
Łączna liczba godzin szkoleniowych
+
0
Zrealizowane szkolenia
+
0
Suma lat doświadczenia naszych trenerów

Szkolenia z Social Media - Dla kogo są?

szkolenie social media - dla przedsiębiorców

Przedsiębiorstwa

szkolenie social media - dział marketingu

Zespoły marketingu

szkolenie social media - dla instytucji publicznych

Instytucje

Ścieżka współpracy – Jak wygląda realizacja szkolenia?

Co dzieje się przed szkoleniem dedykowanym?

Analiza potrzeb szkoleniowych - rozmowa z trenerem

Analiza działań - komunikacja marki

Analiza działań - konkurencja

Przygotowanie programu szkolenia

Dni szkoleniowe

Szkolenie dedykowane

Wsparcie po szkoleniu

Przekazanie materiałów i dostępów do Platformy VOD

Wsparcie konsultacyjne

Poznaj doświadczonych trenerów Coconut Agency

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.

Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.

Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegentki na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

Specjalista i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła już na studiach magisterskich, gdzie zdobywała wiedzę na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu.

Szkolenia w jej życiu pojawiły się z czasem, gdy nabrała 5-letniego doświadczenia w pracy w krakowskich agencjach marketingowych.

Najlepiej czuje się w tematach związanych z działaniami reklamowymi oraz wizerunkowymi na Facebooku i Instagramie. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz konsultacji z klientami.

Miała przyjemność współpracować z wieloma markami z różnych branż oraz szkolić między innymi takie firmy, jak: Decathlon Polska, Martes Sport, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Biblioteki Wrocławskie czy Fundacja Jeden Uniwersytet.

Specjalistka i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła kilka lat temu od stworzenia marki osobistej, którą rozwija do dziś. Szkoleniami zajęła się po zdobyciu odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia jako Specjalista Social Media.

Opracowywanie strategii komunikacji firm w mediach społecznościowych, przygotowywanie treści m.in. na Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube’a oraz strony www, tworzenie artykułów, przygotowywanie kampanii reklamowych, a także prowadzenie szkoleń dedykowanych to dla niej niekończące się źródło inspiracji i rozwoju. Miała przyjemność współpracować z takimi markami jak Dallmayr, LivUp, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English czy Dąbrowska Przepisy.

Szkolenia Social Media Trener Jakub Papuga

Specjalista e-commerce. Facebook Ads oraz Google Ads zajmuje się od kilku lat. Miał przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadził w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych, począwszy od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych.

Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzył, wyniósł ponad 8 mln zł. Jest współautorem funkcjonalności Social Advertisement w eDrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Świeżo Palona, czy czasnarolety.pl. Ma na swoim koncie także dziesiątki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów związanych z Facebook i Google Ads.

Ilona Sieradzka - Prowadząca szkolenia Social Media

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Marketing Consultant w Coconut Agency, psycholog i trener. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka kursu online Jak prowadzić fanpage na Facebooku? – 5 filarów udanej komunikacji.

Swoją wiedzę marketingową zdobywała głównie w praktyce, pracując nad wizerunkami wielu marek oraz strategiami komunikacji w social media. Pracowała z takimi markami jak Dallmayr, Pupil Foods czy Quest for English. Prowadziła również roczny kurs Specjalista ds. Mediów Społecznościowych w szkole TEB Edukacja w Krakowie.

Joanna Kropisz-Reguła

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.

Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.

Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegentki na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

Martyna Jankowska

Specjalista i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła już na studiach magisterskich, gdzie zdobywała wiedzę na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu.

Szkolenia w jej życiu pojawiły się z czasem, gdy nabrała 5-letniego doświadczenia w pracy w krakowskich agencjach marketingowych.

Najlepiej czuje się w tematach związanych z działaniami reklamowymi oraz wizerunkowymi na Facebooku i Instagramie. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz konsultacji z klientami.

Miała przyjemność współpracować z wieloma markami z różnych branż oraz szkolić między innymi takie firmy, jak: Decathlon Polska, Martes Sport, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Biblioteki Wrocławskie czy Fundacja Jeden Uniwersytet.

Dominika Habczyk

Specjalistka i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła kilka lat temu od stworzenia marki osobistej, którą rozwija do dziś. Szkoleniami zajęła się po zdobyciu odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia jako Specjalista Social Media.

Opracowywanie strategii komunikacji firm w mediach społecznościowych, przygotowywanie treści m.in. na Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube’a oraz strony www, tworzenie artykułów, przygotowywanie kampanii reklamowych, a także prowadzenie szkoleń dedykowanych to dla niej niekończące się źródło inspiracji i rozwoju. Miała przyjemność współpracować z takimi markami jak Dallmayr, LivUp, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English czy Dąbrowska Przepisy.

Jakub Papuga
Szkolenia Social Media Trener Jakub Papuga

Specjalista e-commerce. Facebook Ads oraz Google Ads zajmuje się od kilku lat. Miał przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadził w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych, począwszy od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych.

Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzył, wyniósł ponad 8 mln zł. Jest współautorem funkcjonalności Social Advertisement w eDrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Świeżo Palona, czy czasnarolety.pl. Ma na swoim koncie także dziesiątki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów związanych z Facebook i Google Ads.

Ilona Sieradzka
Ilona Sieradzka - Prowadząca szkolenia Social Media

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Oliwia Kozik

Marketing Consultant w Coconut Agency, psycholog i trener. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka kursu online Jak prowadzić fanpage na Facebooku? – 5 filarów udanej komunikacji.

Swoją wiedzę marketingową zdobywała głównie w praktyce, pracując nad wizerunkami wielu marek oraz strategiami komunikacji w social media. Pracowała z takimi markami jak Dallmayr, Pupil Foods czy Quest for English. Prowadziła również roczny kurs Specjalista ds. Mediów Społecznościowych w szkole TEB Edukacja w Krakowie.

Jak się z nami pracuje? - Opinie o Coconut Agency

Opinia o agencji Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. 

Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? 

Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.

Krzysztof Sarnecki
Prezes Quest Change Managers

Zaufali nam

Social Media - Zrealizowane szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych i kampanii reklamowych
Social Media - Zrealizowane szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych i kampanii reklamowych

Jak pomogliśmy innym? - Zrealizowane szkolenia social media

Pakiet Konsultacji Social Media - wsparcie po szkoleniu

Częstotliwość oraz forma spotkań jest do ustalenia.

Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy konsultacyjnej po szkoleniu, podczas której specjalista Coconut Agency w wyznaczonych terminach będzie wspierał Twój zespół w:

Wdrożeniu najlepszych praktyk

Analizie konta reklamowego

Aktualizacji wiedzy i monitorowaniu bieżących działań

Nielimitowany dostęp do Platformy VOD - Gratis

W cenie szkolenia social media dla Twojej firmy otrzymujesz dostęp do wszystkich naszych autorskich kursów online, m.in. „Jak prowadzić fanpage?”, „Podstawy reklam Facebook Ads” oraz „Podstawy Reklam Google Ads”.

0
Kursów online
+
0
PLN
Wartość

Szkolenia z Social Media – Najczęściej zadawane pytania

Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.
Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Przykładowo przy zamówieniu szkolenia dedykowanego z Facebooka i Instagrama, dwa dni szkoleniowe (16h) to koszt 7900 zł netto. W tym zawierają się już wszystkie koszty dojazdu do Klienta i delegacji naszych trenerów. Ostateczna cena zależy od zakresu i ilości dni szkoleniowych.

Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu internetowego na Facebooku, Instagramie lub LinkedInie?
Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Kontakt do doradcy - szkolenia social media

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń