Szkolenie z Facebooka dla Firm
Facebook nadal pozostaje najpopularniejszą platformą. Wciąż można tam osiągać doskonałe wyniki i skutecznie budować swoją markę.
Szkolenie z Instagrama dla Firm
Jak wybić się na Instagramie, zbudować silną społeczność i skutecznie promować własną markę? Nauczymy Cię tego!
Szkolenie z Linkedin dla firm
Działasz w branży B2B, chcesz trafić do osób na wysokich stanowiskach? Świetnym narzędziem dla rozwoju biznesu będzie linkedin.
Szkolenia Google ADS – kampanie reklamowe
Chcesz zwiększyć skuteczność reklam? Nauczymy Cię tworzyć kampanie reklamowe, które będą wyświetlać się w odpowiednim miejscu i we właściwym czasie.
Promocja biznesu na TikToku
Chcesz wyprzedzić konkurencję? TikTok Ci w tym pomoże!
Wbrew pozorom ma ogromny potencjał nie tylko pod względem wizerunkowym.
Szkolenie z Pinteresta dla firm
Twoje produkty lub usługi można pokazać na estetycznych, przyciągających wzrok zdjęciach? Pinterest jest właśnie dla Ciebie!
X (Twitter) – szkolenie marketingowe dla firm
X (Twitter) zyskuje coraz większą popularność. Dzięki tej platformie wybijesz się poza konkurencję oraz dotrzesz do nowej grupy odbiorców.
Szkolenie SEO dla firm – pozycjonowanie stron
Chcesz wysoko wypozycjonować swoją firmę w Google? Nauczymy Cię, jak wykorzystać do tego algorytm Google!
Szkolenie Google Analytics 4 dla firm
Twoje produkty lub usługi można pokazać na estetycznych, przyciągających wzrok zdjęciach? Pinterest jest właśnie dla Ciebie!
Opinia o szkoleniach Coconut Agency – zobacz film
Co mówią o nas klienci?
Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency
Maciej
Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.
Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.
Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.
Ilona
Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.
Karolina
Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.
Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.
6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.
Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.
Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.
Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.
Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.
Beata
Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
Norbert
Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.
Olga
Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.
Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.
Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.
Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i konferencji.
Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.
Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.
Miłosz
Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.
Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.
W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.
Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.
Paweł
Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.
Agnieszka
Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.
Kamila
Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu.
Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu.
Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy.
Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.
Konrad
Od 2015 roku współpracuje z podmiotami medialnymi, przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.
Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.
W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował
m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści
Projektowo współpracował z takimi artystami jak:
Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy, itp.
Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystał dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.
W 2018 roku został laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.
Grzegorz
Contentowiec i copywriter, który od 7 lat pokazuje, że to treści są najlepszym doradcą podczas zakupów w internecie, a słowo pisane cały czas ma się dobrze. Trzeba je tylko atrakcyjnie podać i skierować do odbiorcy w odpowiednim miejscu i czasie. Dlatego wytyczne SEO do tworzenia treści user-friendly traktuje jako drogowskaz na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Aktualnie pracuje w grupie x-kom – jednym z największym e-commerce’ów w Polsce – prowadząc zespół copywriterów. W swoim portfolio ma także pracę dla Cyfrowego Polsatu czy GetHero.
Prywatnie fan słuchania albumów muzycznych w całości i audiobooków na przyspieszeniu. Entuzjasta technologii i niewybrednego żartu polskiej sceny SEO.
Weronika
Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki „Internet możliwości” oraz ebooków i kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których pomaga firmom i markom osobistym wykorzystać potencjał social mediów i wideo, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej. W sieci działa jako Przystanek Internet.
Oskar
Specjalizuje się w łączeniu marketingu i sprzedaży, wspierając firmy w rozwoju ich strategii. Z ponad 8-letnim doświadczeniem w biznesie, współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami.
Zwiększa sprzedaż, automatyzuje procesy i pomaga wchodzić na nowe rynki. Jako nasz Trener i T-shaped Marketer działa hybrydowo na różnych rynkach UE, specjalizując się w strategiach
digital, performance marketingu, social media, oraz koncepcjach kreatywnych. Współpracował z markami takimi jak Cosibella, Dirk Rossman GmbH, METRO, Volvo Group czy Ziaja.
Ścieżka współpracy – Jak pracujemy?
01.
Analiza potrzeb szkoleniowych
02.
Przygotowanie programu szkoleniowego
03.
Szkolenie dedykowane
04.
Wsparcie po szkoleniu
Dlaczego warto zainwestować w szkolenia marketingowe dla firm?
Szkolenie z marketingu cyfrowego może zapewnić Twojej firmie przewagę na rynku i sprawić, że będziesz o krok przed konkurencją. Silna sprzedaż, liczna i zaangażowana społeczność fanów oraz atrakcyjny wizerunek firmy – nasze szkolenia mogą pomóc w osiągnięciu tych celów. Naucz się zaawansowanego marketingu w mediach społecznościowych z naszą pomocą!
Jak mogą wyglądać kursy marketingu online?
Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dostosowanie programu szkoleniowego dla Twojego biznesu. Dlatego program szkolenia przygotujemy pod twoje potrzeby i wyzwania
Każda oferta kursu jest dostosowywana w oparciu o platformę (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest), preferencje użytkownika, branżę, w której działa, oraz charakterystykę firmy.
4.9/5
Średnia ocena klientów
Przykładowy program szkolenia Coconut Agency:
Facebook – Szkolenia marketingowe dla firm
Podstawy reklamy na Facebooku, najlepsze praktyki i najczęstsze błędy:
Meta Ads Manager – wyjaśnienie:
Wizualno-kreatywna koncepcja w reklamie na Facebooku:
Szkolenia z Social Media – Najczęściej zadawane pytania
W pakiecie ze szkoleniami marketingowymi:
Konsultacje z zakresu digital marketingu
Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy w zakresie konsultacji marketingowych, podczas których specjalista będzie wspierał Twój zespół w:
Skontaktuj się z nami!
Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 1,5 godziny w dni robocze między 9:00 a 17:00.