Wybierz szkolenie dla siebie!

Szkolenia w liczbach

+
0
h
Łączna liczba godzin szkoleniowych
+
0
Zrealizowane szkolenia
0
/10
Klientów poleciłoby nasze szkolenia innym

Szkolenia z Social Media - Dla kogo są?

Szkolenia marketing dla instytucji publicznych

Przedsiębiorstwa

Szkolenia social media dla zespołów marketingu

Zespoły marketingu

Szkolenia social media dla firm

Instytucje

Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Beata Kustra – social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Obecnie jest właścicielką jednoosobowej agencji social mediowej Beata Kustra Agnecy – Marketing szyty na miarę. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.

Norbert Korus – ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. Obecnie właściciel jednoosobowej agencji. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Maciej Sowa

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Ilona Sieradzka

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Karolina Korchowiec

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Beata Kustra
Beata Kustra – social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Obecnie jest właścicielką jednoosobowej agencji social mediowej Beata Kustra Agnecy – Marketing szyty na miarę. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
Norbert Korus

Norbert Korus – ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. Obecnie właściciel jednoosobowej agencji. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Co sądzą o nas inni?

Na podstawie 95 opinii.
Sebastian Czajkowski
Sebastian Czajkowski
2022-03-09
Bardzo fajny audyt konta na FB. Serdecznie polecam firmę. 🙂
Kamil Dudziński
Kamil Dudziński
2022-02-18
Coconut Agency to przede wszystkim bardzo zaangażowani ludzie, którzy znają się na tym co robią. Nie obiecują cudów i niemożliwego, tylko dostarczają konkretne wyniki i za to ich bardzo cenię 🙂
Justyna
Justyna
2022-02-11
Polecam konsultacje z agencją. Miło, profesjonalnie, wiele cennych rad gotowych od razu do wdrożenia. Polecam serdecznie
Monika Walkiewicz
Monika Walkiewicz
2021-12-20
Polecam agencję z czystym sumieniem. We współpracy z Coconut Agency przeprowadziłam pierwszy webinar. Jestem bardzo zadowolona.
Magda Lubańska
Magda Lubańska
2021-10-26
Polecam tę agencję zrówno tym, którzy sami chcą zacząć przygodę z social mediami (dobrze szkolą) jak i tym, którzy chcą powierzyć to zadanie komuś (wiedzą co robią) Profesjinalny młody zespół
ania abramek
ania abramek
2021-10-25
Serdecznie polecam webinary z dużą ilością przydatnej wiedzy i super szkolenia na pewno jeszcze skorzystam . Pełen profesjonalizm, duże doświadczenie, super podejście do klienta, pozytywne nastawienie i bardzo miła atmosfera. Czego chcieć więcej. Po prostu nic tylko polecać dalej, naprawdę warto.
Katarzyna Seredin-Kolarczyk
Katarzyna Seredin-Kolarczyk
2021-10-22
Doskonałe, nieodpłatne webinary, kawał przydatnej i gotowej do wykorzystania wiedzy, odpowiedź na wszelkie pytania, pomoc w rozwiązaniu problemów. Jestem absolutnie zachwycona i czekam na kolejne dawki praktycznej wiedzy, gotowej do wykorzystania w praktyce.

Zaufali nam

W pakiecie ze szkoleniami dedykowanymi:

Pakiet Konsultacji Social Media - wsparcie po szkoleniu

Nielimitowany dostę do Platformy VOD - gratis

Jak wyglądają nasze szkolenia? – Sprawdź relację wideo!

Szkolenia z Social Media – Najczęściej zadawane pytania

Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.
Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Przykładowo przy zamówieniu szkolenia dedykowanego z Facebooka i Instagrama, dwa dni szkoleniowe (16h) to koszt 7900 zł netto. W tym zawierają się już wszystkie koszty dojazdu do Klienta i delegacji naszych trenerów. Ostateczna cena zależy od zakresu i ilości dni szkoleniowych.

Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu internetowego na Facebooku, Instagramie lub LinkedInie?
Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Imię i nazwisko*

    E-mail*

    Telefon*

    Nazwa firmy*

    Jak możemy Cię wesprzeć?*

    Co chcesz osiągnąć współpracując z Coconut Agency?*

    Jakim miesięcznym budżetem dysponujesz, żeby to osiągnąć?*
    Zakres szkolenia:
    FacebookInstagramLinkedInTwitterPinterestTikTokGoogle AdsSEO
    Kiedy chcesz, żeby odbyło się szkolenie?
    Sprawdź aktualne oferty pracy w zakładce Kariera
    Wiadomość:
    Wiadomość:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Joanna Kropisz-Reguła

    New Business Specialist

    Joanna Kropisz-Reguła

    New Business Specialist