Wybierz szkolenie dla siebie!

Szkolenia w liczbach

+
0
h
Łączna liczba godzin szkoleniowych
+
0
Zrealizowane szkolenia
0
/10
Klientów poleciłoby nasze szkolenia innym

Szkolenia z Social Media - Dla kogo są?

Szkolenia marketing dla instytucji publicznych

Przedsiębiorstwa

Szkolenia social media dla zespołów marketingu

Zespoły marketingu

Szkolenia social media dla firm

Instytucje

Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.

Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.

Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.

Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.

Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.

Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.

Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.

Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i  konferencji.

Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.

Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Dominika

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.

Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.

Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.

Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂

Maciej

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Ilona

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Karolina

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Beata
Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
Norbert

Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Patrycja

Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.

Olga

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.

Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.

Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.

Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i  konferencji.

Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.

Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Co sądzą o nas inni?

Na podstawie 95 opinii.
Sebastian Czajkowski
Sebastian Czajkowski
2022-03-09
Bardzo fajny audyt konta na FB. Serdecznie polecam firmę. 🙂
Kamil Dudziński
Kamil Dudziński
2022-02-18
Coconut Agency to przede wszystkim bardzo zaangażowani ludzie, którzy znają się na tym co robią. Nie obiecują cudów i niemożliwego, tylko dostarczają konkretne wyniki i za to ich bardzo cenię 🙂
Justyna
Justyna
2022-02-11
Polecam konsultacje z agencją. Miło, profesjonalnie, wiele cennych rad gotowych od razu do wdrożenia. Polecam serdecznie
Monika Walkiewicz
Monika Walkiewicz
2021-12-20
Polecam agencję z czystym sumieniem. We współpracy z Coconut Agency przeprowadziłam pierwszy webinar. Jestem bardzo zadowolona.
Magda Lubańska
Magda Lubańska
2021-10-26
Polecam tę agencję zrówno tym, którzy sami chcą zacząć przygodę z social mediami (dobrze szkolą) jak i tym, którzy chcą powierzyć to zadanie komuś (wiedzą co robią) Profesjinalny młody zespół
ania abramek
ania abramek
2021-10-25
Serdecznie polecam webinary z dużą ilością przydatnej wiedzy i super szkolenia na pewno jeszcze skorzystam . Pełen profesjonalizm, duże doświadczenie, super podejście do klienta, pozytywne nastawienie i bardzo miła atmosfera. Czego chcieć więcej. Po prostu nic tylko polecać dalej, naprawdę warto.
Katarzyna Seredin-Kolarczyk
Katarzyna Seredin-Kolarczyk
2021-10-22
Doskonałe, nieodpłatne webinary, kawał przydatnej i gotowej do wykorzystania wiedzy, odpowiedź na wszelkie pytania, pomoc w rozwiązaniu problemów. Jestem absolutnie zachwycona i czekam na kolejne dawki praktycznej wiedzy, gotowej do wykorzystania w praktyce.

Zaufali nam

W pakiecie ze szkoleniami dedykowanymi:

Pakiet Konsultacji Social Media - wsparcie po szkoleniu

Nielimitowany dostę do Platformy VOD - gratis

Jak wyglądają nasze szkolenia? - Sprawdź relację wideo!

Szkolenia z Social Media - Najczęściej zadawane pytania

Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.
Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Przykładowo przy zamówieniu szkolenia dedykowanego z Facebooka i Instagrama, dwa dni szkoleniowe (16h) to koszt 5900 zł netto. W tym zawierają się już wszystkie koszty dojazdu do Klienta i delegacji naszych trenerów. Ostateczna cena zależy od zakresu i ilości dni szkoleniowych.

Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu internetowego na Facebooku, Instagramie lub LinkedInie? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Imię i nazwisko*

    E-mail*

    Telefon*

    Nazwa firmy*

    Jak możemy Cię wesprzeć?*

    Co chcesz osiągnąć współpracując z Coconut Agency?*

    Jakim miesięcznym budżetem dysponujesz, żeby to osiągnąć?*
    Zakres szkolenia:
    FacebookInstagramLinkedInTwitterPinterestTikTokGoogle AdsSEO
    Kiedy chcesz, żeby odbyło się szkolenie?
    Sprawdź aktualne oferty pracy w zakładce Kariera
    Wiadomość:
    Wiadomość:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Martyna Szewczyk

    Sales Specialist

    Martyna Szewczyk

    Sales Specialist