

Szkolenia marketingowe w Coconut Agency




Tik Tok


Google Ads

Szkolenie z zakresu digital marketingu

Kurs z marketingu cyfrowego pomoże Twojej firmie wybić się na rynku i być o krok przed konkurencją.
Duża sprzedaż, liczna i zaangażowana społeczność fanów na profilu, atrakcyjny wizerunek firmy – w osiągnięciu tych celów pomoże Ci nasze szkolenie. Digital marketing to nasza specjalność!
Jak może wyglądać szkolenie marketingowe?
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest dopasowanie programu szkolenia do Twojej firmy, dlatego spersonalizowany program Twojego szkolenia zostanie ustalony już bezpośrednio z ekspertem.
Każdą ofertę szkoleniową przygotowujemy indywidualnie w zależności od platformy (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest) oraz na podstawie Twoich preferencji, specyfiki branży, w jakiej działasz oraz charakterystyki Twojej firmy.
Przykładowa agenda szkolenia Coconut Agency:


Szkolenia marketingowe Coconut Agency w liczbach




Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.
Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.
Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.
Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.
Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.
Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.
Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.
6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.
Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.
Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.
Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.
Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.


Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.
Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.
Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.
Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i konferencji.
Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.
Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.
Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.
W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.
Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.

Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.

SM Manager i trener. Przeszedł od robienia memów w młodości do poważnego marketingu, którym zajmuje się od ponad 8 lat. Współpracował w swojej karierze z: x-komem, al.to, Lotosem, Orlenem, Qiagen, Oknoplastem, android.com.pl, Harbingers, Kuhn i wieloma innymi firmami. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, które przyciągają odbiorców oraz w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych w social mediach.

Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu.
Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu.
Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy.
Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.

Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.

Od 2015 roku współpracuję z podmiotami medialnymi, przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.
Swoje doświadczenie zdobywałem w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.
W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowałem m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści Projektowo współpracowałem z takimi artystami jak: Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy, itp.
Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystałem dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.
W 2018 roku zostałem laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.
- Dominika
-
Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 83 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.
Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.
Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.
Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C). 🙂
- Maciej
-
Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.
Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.
Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.
- Ilona
-
Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.
- Karolina
-
Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.
Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.
6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.
Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.
Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.
Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.
Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.
- Beata
-
Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
- Norbert
-
Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.
- Patrycja
-
Specjalistka marketingu na TikToku. Na jej koncie @pksistersmusic, które prowadzi razem z siostrą, ma ponad 1,2 miliona obserwujących. Współpracowała na TikToku z największymi markami w Polsce i na świecie takimi jak m.in.: Apart, Xiaomi, InPost, Biedronka, Aliexpress, Tymbark, PZPN i wiele innych. Oprócz realizacji reklam, Patrycja prowadzi także profile marek i osób prywatnych, które wygenerowały ponad 250 milionów wyświetleń bez płatnej promocji, generując wysoką sprzedaż.
- Olga
-
Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.
Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.
Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.
Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i konferencji.
Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.
Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.
- Miłosz
-
Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.
Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.
W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.
Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.
- Paweł
-
Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.
- Adam
-
SM Manager i trener. Przeszedł od robienia memów w młodości do poważnego marketingu, którym zajmuje się od ponad 8 lat. Współpracował w swojej karierze z: x-komem, al.to, Lotosem, Orlenem, Qiagen, Oknoplastem, android.com.pl, Harbingers, Kuhn i wieloma innymi firmami. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, które przyciągają odbiorców oraz w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych w social mediach.
- Kamila
-
Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu.
Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu.
Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy.
Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.
- Agnieszka
-
Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.
- Konrad
-
Od 2015 roku współpracuję z podmiotami medialnymi, przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.
Swoje doświadczenie zdobywałem w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.
W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowałem m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści Projektowo współpracowałem z takimi artystami jak: Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy, itp.
Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystałem dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.
W 2018 roku zostałem laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.
Co sądzą o nas inni?

Zaufali nam




















W pakiecie ze szkoleniami marketingowymi:
Konsultacje z zakresu digital marketingu
Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy w zakresie konsultacji marketingowych, podczas których specjalista będzie wspierał Twój zespół w:
Nielimitowany dostęp do Platformy szkoleniowej VOD - gratis
W cenie szkolenia z zakresu marketingu online, Twoja firma otrzyma dostęp do wszystkich naszych autorskich kursów online, m.in: „Jak prowadzić fanpage?”, „Podstawy reklam Facebook Ads” oraz „Podstawy reklam Google Ads”.
Jak wyglądają szkolenia Coconut Agency?
Marketing online to nasza pasja!
Szkolenia z Social Media - Najczęściej zadawane pytania
Jak ustalany jest termin szkolenia?
W jakiej formie i gdzie odbywa się szkolenie marketingowe?
Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu social media?
Szkolenia marketingowe prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.
Czy uczestnicy szkolenia mogą dostać certyfikaty?
Ile kosztuje szkolenie social media?
Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu internetowego?
Skontaktuj się z nami!
Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 1,5 godziny w dni robocze między 9:00 a 17:00.


Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.
Cena szkolenia to 5900 zł netto, a w jego skład wchodzą: analiza potrzeb szkoleniowych, audyt dotychczasowych działań Waszej firmy, analiza konkurencji, opracowanie dedykowanego dla Was programu i materiałów, 2 dni szkolenia (łącznie 16 godzin zegarowych) w dowolnym miejscu w Polsce lub online, dodatkowe 8 godzin konsultacji po szkoleniu, dostęp do materiałów edukacyjnych i kursów online po szkoleniu oraz certyfikat dla każdego uczestnika.