Szkolenia marketingowe dla firm

Lubimy dzielić się wiedzą i rzeczywiście 100% naszych Klientów po dedykowanych szkoleniach mówi, że robimy to bardzo dobrze.

Zapisz się na szkolenie

Zakres szkolenia*
Polityka prywatności
szkolenia marketingowe dla firm

Opinia o szkoleniach Coconut Agency – zobacz film

Co mówią o nas klienci?

Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency

Maciej

Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.

Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.

Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.

Ilona

Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

Karolina

Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.

Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.

6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.

Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.

Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.

Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.

Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.

Online marketing courses - trainer Beata

Beata

Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.

Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.

Online marketing courses - trainer Beata

Norbert

Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.

Online marketing courses - trainer Beata

Olga

Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.

Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.

Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.

Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i  konferencji.

Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.

Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.

Online marketing courses - trainer Beata

Miłosz

Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.

Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.

W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.

Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.

Online marketing courses - trainer Beata

Paweł

Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.

Online marketing courses - trainer Beata

Agnieszka

Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.

Online marketing courses - trainer Beata

Kamila

Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu. 

Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu. 

Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy. 

Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.

Online marketing courses - trainer Beata

Konrad

Od 2015 roku współpracuje z podmiotami medialnymi, przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.

Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.

W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował
m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści
Projektowo współpracował z takimi artystami jak:
Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy, itp.

Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystał dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.

W 2018 roku został laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.

Online marketing courses - trainer Beata

Grzegorz

Contentowiec i copywriter, który od 7 lat pokazuje, że to treści są najlepszym doradcą podczas zakupów w internecie, a słowo pisane cały czas ma się dobrze. Trzeba je tylko atrakcyjnie podać i skierować do odbiorcy w odpowiednim miejscu i czasie. Dlatego wytyczne SEO do tworzenia treści user-friendly traktuje jako drogowskaz na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Aktualnie pracuje w grupie x-kom – jednym z największym e-commerce’ów w Polsce – prowadząc zespół copywriterów. W swoim portfolio ma także pracę dla Cyfrowego Polsatu czy GetHero.

Prywatnie fan słuchania albumów muzycznych w całości i audiobooków na przyspieszeniu. Entuzjasta technologii i niewybrednego żartu polskiej sceny SEO.

Weronika

Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki „Internet możliwości”  oraz ebooków i kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których pomaga firmom i markom osobistym wykorzystać potencjał social mediów i wideo, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej. W sieci działa jako Przystanek Internet.

Oskar

Specjalizuje się w łączeniu marketingu i sprzedaży, wspierając firmy w rozwoju ich strategii. Z ponad 8-letnim doświadczeniem w biznesie, współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami.

Zwiększa sprzedaż, automatyzuje procesy i pomaga wchodzić na nowe rynki. Jako nasz Trener i T-shaped Marketer działa hybrydowo na różnych rynkach UE, specjalizując się w strategiach

digital, performance marketingu, social media, oraz koncepcjach kreatywnych. Współpracował z markami takimi jak Cosibella, Dirk Rossman GmbH, METRO, Volvo Group czy Ziaja.

Ścieżka współpracy – Jak pracujemy?

01.

Analiza potrzeb szkoleniowych

  • Analiza marki
  • Analiza konkurecji
  • Zidentyfikowanie potrzeb

02.

Przygotowanie programu szkoleniowego

  • Otrzymasz od nas szkolenie szyte na miarę

03.

Szkolenie dedykowane

  • Przekażemy praktyczną wiedzę dostosowaną do twoich potrzeb

04.

Wsparcie po szkoleniu

  • Wsparcie we wdrożeniu elementów poznanych na szkoleniu

Dlaczego warto zainwestować w szkolenia marketingowe dla firm?

  • Zdobędziesz umiejętności poruszania się po systemach reklamowych (Facebook & Instagram Ads, Google Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads).
  • Uzyskasz kompetencje w zakresie tworzenia profesjonalnych reklam w mediach społecznościowych, które zwiększają sprzedaż i przyciągają najlepszych pracowników.
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie formułowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Rozwiniesz umiejętności tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści.
  • Opanujesz sztukę prowadzenia kampanii generującej leady w celu pozyskiwania kontaktów od potencjalnych klientów.
  • Poznaj skuteczne strategie Employer Branding – budowanie wizerunku pracodawcy, który przekłada się na sprawniejszy i bardziej opłacalny proces rekrutacji.

Szkolenie z marketingu cyfrowego może zapewnić Twojej firmie przewagę na rynku i sprawić, że będziesz o krok przed konkurencją. Silna sprzedaż, liczna i zaangażowana społeczność fanów oraz atrakcyjny wizerunek firmy – nasze szkolenia mogą pomóc w osiągnięciu tych celów. Naucz się zaawansowanego marketingu w mediach społecznościowych z naszą pomocą!

Jak mogą wyglądać kursy marketingu online?

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dostosowanie programu szkoleniowego dla Twojego biznesu. Dlatego program szkolenia przygotujemy pod twoje potrzeby i wyzwania

Każda oferta kursu jest dostosowywana w oparciu o platformę (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest), preferencje użytkownika, branżę, w której działa, oraz charakterystykę firmy.

Łączna liczba godzin szkoleniowych
Zrealizowane szkolenia

4.9/5

Średnia ocena klientów

Przykładowy program szkolenia Coconut Agency:

Facebook – Szkolenia marketingowe dla firm
Podstawy reklamy na Facebooku, najlepsze praktyki i najczęstsze błędy:
  • Skuteczna reklama na Facebooku – cena a dopasowanie do odbiorców.
  • What Determines the Cost of Advertising? – Explaining Facebook Algorithms.
  • Co decyduje o kosztach reklamy? – Wyjaśnienie algorytmów Facebooka.
  • Schemat lejka reklamowego – konfiguracja infrastruktury przed kampanią.
  • Top 5 błędów podczas planowania kampanii reklamowej na Facebooku.

Meta Ads Manager – wyjaśnienie:

  • Biznesowy Facebook: Konto reklamowe Twojej firmy.
  • Wyjaśnienie podstawowych opcji i terminów w Menedżerze reklam.
  • Konfigurowanie ustawień płatności.
  • Administracja użytkownikami, role i uprawnienia dostępu.
  • Seadling z najczęściej napotykanymi problemami.

Wizualno-kreatywna koncepcja w reklamie na Facebooku:

  • Podstawy tworzenia angażujących projektów wizualnych.
  • Zasady tworzenia atrakcyjnych nagłówków reklam.
  • Wyjaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji na podstawie umiejscowienia.
  • Wymagania i ograniczenia nałożone przez Wytyczne Facebooka.

Szkolenia z Social Media – Najczęściej zadawane pytania

kokos - szkolenia marketingowe dla firm

Jeśli chcesz nauczyć się marketingu w mediach społecznościowych i uzupełnić swoje istniejące kwalifikacje, szkolenia są idealnym narzędziem do tego celu. Przekażemy Ci praktyczną wiedzę którą możesz od razu wykorzystać w swoim biznesie.

Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.

Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online.

Szkolenia marketingowe prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Cena szkolenia to 6900 zł netto, a w jego skład wchodzą: analiza potrzeb szkoleniowych, audyt dotychczasowych działań Waszej firmy, analiza konkurencji, opracowanie spersonalizowanego programu i materiałów, 2 dni szkolenia (łącznie 16 godzin zegarowych) w dowolnym miejscu w Polsce lub online, dodatkowe konsultacje po szkoleniu, dostęp do materiałów edukacyjnych i kursów online po szkoleniu oraz certyfikat dla każdego uczestnika.

W przypadku szkoleń komercyjnych dla firm dajemy gwarancję satysfakcji lub zwrot pieniędzy!

W pakiecie ze szkoleniami marketingowymi:

Konsultacje z zakresu digital marketingu 

Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy w zakresie konsultacji marketingowych, podczas których specjalista będzie wspierał Twój zespół w:

  • wdrożeniu najlepszych praktyk marketingu cyfrowego,
  • analizie działań reklamowych,
  • aktualizacji wiedzy i monitorowaniu bieżących działań.

Skontaktuj się z nami!

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 1,5 godziny w dni robocze między 9:00 a 17:00.

Zakres szkolenia*
Polityka prywatności

Bezpośredni kontakt

Dawid Czechowicz - Prezes coconut agency

Dawid Czechowicz