Baza wiedzy!
Poznaj świat marketingu online.
Poznaj świat marketingu online.
Umów się na bezpłatną konsultację – Doradzimy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu!
Chcesz zapełnić grafiki lektorów i sprawić, by nauka w Twojej szkole językowej była przedmiotem pożądania? Spróbuj dotrzeć do nowych uczniów przez media społecznościowe. Jak prowadzić social media szkoły językowej, by kursanci chcieli zapisywać się właśnie do niej? W artykule znajdziesz odpowiedź!
Na TikToku, tak jak w innych mediach społecznościowych, mogą być Twoi klienci. Jak szybko i skutecznie do nich dotrzeć? Wykorzystaj reklamę na TikToku. Oto, co musisz o niej wiedzieć!
Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób pozyskiwania kontaktów. Celem jest zdobycie danych kontaktowych potencjalnych klientów, do czego wystarczą nawet dwa kliknięcia. Możliwości, jakie daje kampania lead ads jest wiele, dlatego warto wykorzystać to i: uzyskać nowe grono odbiorców, rozwinąć sprzedaż i zwiększyć świadomość marki. Jak wygląda praca nad kampanią lead ads w branży fryzjerskiej? Przeczytaj poniższe case study!
Jeśli w 2022 roku chcesz postawić na social media marketing w Twojej firmie, to trafiłeś w dobre miejsce. Z tego artykułu dowiesz się jakie media społecznościowe będą w 2022 najchętniej używane, a które stracą na popularności, a także jakie treści będą na topie. Chcesz poznać trendy na 2022 rok i osiągnąć sukces w mediach społecznościowych? Zapraszamy do lektury!
W Coconut Agency przez kilka miesięcy mieliśmy przyjemność prowadzić profile w mediach społecznościowych marki REBEL. Podczas współpracy zajmowaliśmy się świadczeniem usług z zakresu obsługi mediów społecznościowych: Facebooka i Instagrama.
Ponad rok temu do grona Klientów naszej agencji Coconut Agency dołączyła marka Soferia, która swoje produkty, czyli wysokiej jakości pokrowce na sofy oraz fotele marki IKEA, oferuje klientom z całego świata. Od tego czasu zajęliśmy się obsługą profili marki na Facebooku i Instagramie. Ponadto nasza współpraca obejmuje także tworzenie kampanii reklamowych Facebook Ads oraz wykonywanie sesji zdjęciowych próbek tkanin, z których firma wykonuje swoje produkty.
Instagram stawia na stały rozwój i dodawanie funkcji po to, by utrzymać obecnych i pozyskać nowych odbiorców. Jedną z najważniejszych nowości, które zmieniły w ostatnim czasie oblicze aplikacji, są Reels. Co to jest? Jak robić rolki na Instagramie? Jak wykorzystać Reels w biznesie? Wyjaśniamy!
Wciąż niedocenianym, ale bardzo skutecznym w niektórych branżach medium jest Pinterest. Jakie firmy powinny działać na Pintereście? Jakie są najlepsze sposoby na tworzenie tam treści? Dlaczego konto firmowe na Pintereście opłaca się biznesowo? W artykule znajdziesz odpowiedzi!
Nie jest łatwo osiągnąć sukces wizerunkowy i sprzedażowy w mediach społecznościowych, a w branży IT jest to jeszcze trudniejsze ze względu na złożoność oferowanych rozwiązań, a także wysokie ceny usług i długi proces decyzyjny przed zakupem. W tym artykule znajdziesz wskazówki dla branży IT i oprogramowania dotyczące tego, jak wyróżnić się w mediach społecznościowych i wykorzystać je tak, by służyły rozwojowi Twojej firmy.
Profile instytucji z sektora publicznego na stałe zagościły w Mediach Społecznościowych. W artykule znajdziesz garść wskazówek na temat tego, jak prowadzić profile organów administracji, by nie tylko przekazywać interesariuszom ważne informacje, ale także skutecznie promować swoją instytucję i dbać o jej dobry wizerunek w sieci.
End of content
End of content