Kampanie Lead Ads na Facebooku – branża fryzjerska | Case Study

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób pozyskiwania kontaktów. Celem jest zdobycie danych kontaktowych potencjalnych klientów, do czego wystarczą nawet dwa kliknięcia. Możliwości, jakie daje kampania lead ads jest wiele, dlatego warto wykorzystać to i: uzyskać nowe grono odbiorców, rozwinąć sprzedaż i zwiększyć świadomość marki. Jak wygląda praca nad kampanią lead ads w branży fryzjerskiej? Przeczytaj poniższe case study!

Pokrowce na meble z IKEA – Obsługa Social Media dla marki Soferia | Case Study

Ponad rok temu do grona Klientów naszej agencji Coconut Agency dołączyła marka Soferia, która swoje produkty, czyli wysokiej jakości pokrowce na sofy oraz fotele marki IKEA, oferuje klientom z całego świata. Od tego czasu zajęliśmy się obsługą profili marki na Facebooku i Instagramie. Ponadto nasza współpraca obejmuje także tworzenie kampanii reklamowych Facebook Ads oraz wykonywanie sesji zdjęciowych próbek tkanin, z których firma wykonuje swoje produkty. 

Prowadzenie profili marki z branży dietetycznej w mediach społecznościowych – Case Study

Pod nasze agencyjne skrzydła trafiła marka z branży dietetycznej, Dąbrowska Przepisy, dla której zajmowaliśmy się świadczeniem usług z zakresu obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram). Na zakończenie naszej współpracy przeprowadziliśmy dedykowane szkolenie, po którym Klientka zaczęła sama prowadzić swoje profile. Sprawdźcie, jak prowadziliśmy konta marki w mediach społecznościowych!