Kampanie Lead Ads na Facebooku – branża fryzjerska | Case Study

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób pozyskiwania kontaktów. Celem jest zdobycie danych kontaktowych potencjalnych klientów, do czego wystarczą nawet dwa kliknięcia. Możliwości, jakie daje kampania lead ads jest wiele, dlatego warto wykorzystać to i: uzyskać nowe grono odbiorców, rozwinąć sprzedaż i zwiększyć świadomość marki. Jak wygląda praca nad kampanią lead ads w branży fryzjerskiej? Przeczytaj poniższe case study!

Details

Pokrowce na meble z IKEA – Obsługa Social Media dla marki Soferia | Case Study

Ponad rok temu do grona Klientów naszej agencji Coconut Agency dołączyła marka Soferia, która swoje produkty, czyli wysokiej jakości pokrowce na sofy oraz fotele marki IKEA, oferuje klientom z całego świata. Od tego czasu zajęliśmy się obsługą profili marki na Facebooku i Instagramie. Ponadto nasza współpraca obejmuje także tworzenie kampanii reklamowych Facebook Ads oraz wykonywanie sesji zdjęciowych próbek tkanin, z których firma wykonuje swoje produkty. 

Details

Prowadzenie profili marki z branży dietetycznej w mediach społecznościowych – Case Study

Pod nasze agencyjne skrzydła trafiła marka z branży dietetycznej, Dąbrowska Przepisy, dla której zajmowaliśmy się świadczeniem usług z zakresu obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram). Na zakończenie naszej współpracy przeprowadziliśmy dedykowane szkolenie, po którym Klientka zaczęła sama prowadzić swoje profile. Sprawdźcie, jak prowadziliśmy konta marki w mediach społecznościowych!

Details

Jak pozyskać klientów w branży fotowoltaicznej?

Jak pozyskać klientów? To pytanie zadaje sobie każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, w jakiej działa. A jak robić to w sytuacji nasilonej konkurencji? Zobacz nasze case study z branży fotowoltaicznej. Dlaczego warto to przeczytać? Poznaj nasze wyniki i przekonaj się: Ile kosztowały pozyskane kontakty i jak to zrobiliśmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! Jak…

Details

Lead Generation – Pozyskiwanie Klientów na Facebooku. Case Study

Kiedy mówimy o marketingu na Facebooku, przeważnie na myśl przychodzą nam najpierw działania PR-owe takie jak prowadzenie fanpage’a, kontakt z Klientem czy informowanie o nowościach. Kolejnym stopniem wtajemniczenia są facebookowe reklamy, dzięki którym możemy wypromować produkt w sklepie internetowym, artykuł na blogu czy dowolną usługę. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że jedną z najbardziej…

Details

Jak Wypromować Aplikację Mobilną na Facebooku – Case Study

Stworzyłeś aplikację mobilną, z wielką dumą spoglądasz na logo swojego projektu w Google Play, jednak licznik pobrań stoi w miejscu? – sprawdź jak promować aplikacje mobilne w mediach społecznościowych na przykładzie aplikacji rabatowej Karta Tatrzańska. Proces tworzenia aplikacji mobilnej oraz zaplecze techniczne zajmowało dotychczas całą Twoją uwagę, teraz gdy jest już gotowa – czeka Cię…

Details

Jak zarobić 250 000 zł w 26 dni dzięki Facebook Ads? – Kampania Coconut Agency

Czy inwestycja w media społecznościowe zawsze się zwraca? Większość przedsiębiorców nie widzi związku pomiędzy publikowaniem postów na Facebooku a zyskiem. Jedno z podstawowych praw marketingu mówi, że marketing przynosi wyniki dopiero w dłuższym okresie. Dlatego czasem nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.  Jest natomiast wiele przypadków, gdzie reklama w mediach społecznościowych jest bezpośrednio powiązana…

Details