Case study: szkolenie Facebook Ads dla firmy LV BET Zakłady Bukmacherskie

JAKI PROBLEM?

Uczestnicy szkolenia chcieli dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców, aby móc rozszerzyć swoje zasięgi w sieci i zdobyć nowych odbiorców, zainteresowanych ich ofertą. Niewystarczająca wiedza o podstawach reklam na Facebooku, planowaniu budżetów i optymalizacji reklam ograniczała działania firmy w mediach społecznościowych.

  • Niezadowalające zasięgi
  • Chęć dotarcia do jak największej liczby odbiorców
  • Brak wiedzy na temat płatnych reklam

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Zapoznaliśmy uczestników z Business Managerem, czyli systemem reklamowym Facebooka i Instagrama. Porozmawialiśmy m.in. o celach reklamowych, zakładaniu kampanii reklamowej, tworzeniu grup odbiorców oraz optymalizacji reklam. Zadbaliśmy również o poprawne językowo i angażujące treści, które pomogą w osiągnięciu zamierzonych celów: zebraniu większej liczby odbiorców.

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient, Zakłady Bukmacherskie LV BET funkcjonują na polskim rynku od 2016 roku. Są legalnym serwisem bukmacherskim, w którym można znaleźć rozbudowaną ofertę zakładów sportowych.