Case Study: szkolenie Facebook i Google Ads dla firmy GTV BUS

JAKI PROBLEM?

GTV BUS tworzy własny dział marketingu. Firma już od jakiegoś czasu samodzielnie prowadzi kampanie, które wykorzystują różne cele reklamowe. Chcieli nauczyć się jak najwięcej o najlepszych praktykach w Facebook Ads i Google Ads, aby móc samemu prowadzić działania reklamowe, dzięki którym pozyskają nowych Klientów i zdobędą większą rozpoznawalność.

  • Zasięgi – Chęć dotarcia do większej ilości odbiorców
  • Nieuporządkowana wiedza na temat działań reklamowych

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Uczestnicy szkolenia poznali ekosystem Facebook Ads i Google Ads od podstaw. Dowiedzieli się, jak tworzyć efektywne kampanie marketingowe poprzez wybór odpowiedniego celu reklamowego, skuteczne planowanie budżetu oraz dobór właściwej grupy docelowej. Pracownicy GTV BUS poznali również sposoby na pozyskanie jak największej grupy potencjalnych klientów, zainteresowanych ich usługami. Nasi Trenerzy przekazali również przydatne wskazówki, ułatwiające działania reklamowe i nakierowujące je na najlepsze tory oraz omówili najczęstsze problemy wraz z ich rozwiązaniami. 

JAKA BRANŻA?

GTV BUS reprezentuje branżę przewozową. Firma specjalizuje się w przewozach osób za granicę do Niemiec, Belgii i Holandii. Cenią sobie wysoką jakość usług: komfort, bezpieczeństwo i punktualność. Warto zaznaczyć, że jest to jedna z największych tego typu firm obecnie!