Case study: szkolenie social media dla Biblioteki Bemowo
JAKI PROBLEM?
Klient chciał dowiedzieć się, jak skutecznie prowadzić komunikację na Facebooku i Instagramie, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, a także poznać najnowsze trendy, które pomogą w ciekawym prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Nasza trenerka Joanna Kropisz-Reguła wraz przyjęła wyzwanie od Biblioteki Bemowo i przeprowadziła w siedzibie Klienta 2-dniowy warsztat odpowiadający na wszystkie pytania uczestników. Samo szkolenie otworzyło pole do dyskusji na temat bieżącej działalności oraz tego, jak jeszcze bardziej usprawnić pracę i komunikację między różnymi działami Biblioteki.
JAKA BRANŻA?
Nasz Klient to instytucja, która nie tylko promuje wśród swoich odbiorców czytelnictwo, ale też skupia i aktywizuje lokalną społeczność z obszaru Bemowa. Poznajcie naszego kolejnego Klienta szkoleniowego: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy;