Case Study: szkolenie social media dla branży beauty

JAKI PROBLEM?

Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak działa system reklamowy Facebooka i jak tworzyć dzięki niemu skuteczne reklamy. Od strony wizerunkowej chcieli się dowiedzieć jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

  • Tworzenie skutecznych reklam
  • Tworzenie ciekawych, angażujących treści
  • Tworzenie przyciągających wzrok grafik

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka: dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, jak tworzyć skuteczne oraz efektywne kampanie reklamowe. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych dla klientów, tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, jak promować szkolenia stacjonarne z zakresu medycyny estetycznej oraz jak zbierać kontakty do nowych osób za pomocą kampanii reklamowych na Facebooku.

JAKA BRANŻA?

Nasz klient, Powder Brows, działa na rynku w branży medycyny estetycznej. W swojej ofercie posiada różnorodne zabiegi upiększające, a także szkolenia stacjonarne dla pasjonatów medycyny estetycznej. Gabinety Powder Brows znajdują się już w kilku lokalizacjach.