Case Study: szkolenie social media dla branży beauty
JAKI PROBLEM?
Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak działa system reklamowy Facebooka i jak tworzyć dzięki niemu skuteczne reklamy. Od strony wizerunkowej chcieli się dowiedzieć jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka: dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, jak tworzyć skuteczne oraz efektywne kampanie reklamowe. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych dla klientów, tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, jak promować szkolenia stacjonarne z zakresu medycyny estetycznej oraz jak zbierać kontakty do nowych osób za pomocą kampanii reklamowych na Facebooku.

JAKA BRANŻA?
Nasz klient, Powder Brows, działa na rynku w branży medycyny estetycznej. W swojej ofercie posiada różnorodne zabiegi upiększające, a także szkolenia stacjonarne dla pasjonatów medycyny estetycznej. Gabinety Powder Brows znajdują się już w kilku lokalizacjach.