Case study: szkolenie social media dla branży edukacyjnej – Brzozowe Wzgórze
JAKI PROBLEM?
Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne płatne reklamy, które pozwolą im dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców. Chcieli również dowiedzieć się, w jaki sposób pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Krok po kroku przeszliśmy przez Business Managera, czyli system reklamowy Facebooka i Instagrama. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu ciekawych i angażujących postów dotyczących działalności marki. Zadbaliśmy również o poprawne językowo i angażujące treści oraz o uspójnienie grafik, które przyciągną potencjalnych odbiorców na profile w social mediach.
JAKA BRANŻA?
Nasz Klient głównie zajmuje się prowadzeniem szkoły językowej dla dzieci i dorosłych, ale także w innych projektach organizuje różnorodne zajęcia dla dzieci związane z rękodziełem i przebywaniem wśród natury.