Case Study: szkolenie social media dla branży motoryzacyjnej
JAKI PROBLEM?
Nasz Klient z początkiem wiosny otworzył na Śląsku nowy tor wyścigowy i wypożyczalnię pit bike’ów. Od tego czasu największym problemem Klienta było dotarcie do nowych odbiorców oraz kreatywne przedstawienie pełnego zakresu świadczonych usług.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
- Do jakiej grupy wiekowej kierować komunikaty reklamowe?
- Jak często publikować posty na profilu marki i czego powinny one dotyczyć?
- Jak działania online można przełożyć do świata offline?
- Czy Facebook i Instagram to dobre platformy do promocji tej marki w sieci?
To tylko malutka część pytań, na jakie odpowiedziała nasza specjalistka Joanna Kropisz-Reguła podczas 2-dniowego szkolenia w Enjoy Enduro&PitBike.
Wspólnie z całym zespołem marketingowym Klienta stworzyliśmy przejrzystą strategię komunikacji marki, która uwzględnia ogólną strategię marki oraz zawiera w sobie elementy, takie jak między innymi: wyznaczone cele, informacje o grupie docelowej, big ideę, proponowane cykle tematyczne i gotową szatę graficzną.

JAKA BRANŻA?
Pit Bike to mini motocross przeznaczony dla osób w każdym wieku. Pit Bike’i, Enduro, tory wyścigowe i adrenalina – to cztery słowa idealnie opisujące obszar działania naszego Klienta, dla którego przeprowadzaliśmy ostatnio szkolenie z zakresu social mediów.