Case Study: szkolenie social media dla branży wellness

JAKI PROBLEM?

Choć dotychczasowe działania marki w mediach społecznościowych były regularne, niestety nie były one spójne pod względem szaty graficznej. Brakowało konkretnego, ustalonego planu oraz serii tematycznych postów. Klient nie miał także opracowanej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych. Problemem był również Instagram, który został założony stosunkowo niedawno, a uczestnicy szkolenia niewiele wiedzieli o funkcjonowaniu tego portalu.

  • Brak ustalonej strategii komunikacji marki
  • Brak ustalonej identyfikacji marki i spójnej szaty graficznej
  • Brak aktywności na Instagramie

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia skupiliśmy się na działaniach wizerunkowych, szacie graficznej oraz tematyce publikacji. Wspólnie dobraliśmy archetyp marki i porozmawialiśmy o kierunku działań, jaki firma chciałabym obrać. Dodatkowo poświęciliśmy czas na tworzenie kampanii reklamowych Facebook Ads, a także wzięliśmy pod lupę Instagrama – omówiliśmy podstawowe elementy profilu i zaznajomiliśmy się z funkcjonalnościami oraz możliwościami tej aplikacji.

JAKA BRANŻA?

Studio Kobiet od wielu lat zajmuje się pomocą kobietom w drodze do wymarzonej sylwetki. Opracowują plany ćwiczeń na stacjach treningowo-zabiegowych i wellness, pomagają w prowadzeniu zdrowej diety i dobierają naturalne kosmetyki do potrzeb skóry.