Case study: szkolenie social media dla firmy Euroregion Baltic
JAKI PROBLEM?
Uczestnikom szkolenia zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne płatne reklamy, które pozwolą im dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców. Od strony wizerunkowej porozmawialiśmy o tym, w jaki sposób pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać. Nie zabrakło również pytań związanych z Tik Tokiem, który w ostatnim czasie wzbudza spore zainteresowanie naszych Klientów.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat płatnych reklam na Facebooku i Instagramie. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu ciekawych i angażujących postów dotyczących działalności marki.
JAKA BRANŻA?
Nasz Klient to międzynarodowe NGO, które zajmuje się współpracą transgraniczną w południowo-wschodniej części regionu Morza Bałtyckiego, obejmującą osiem regionów z Danii, Litwy, Łotwy, Polski, Rosji i Szwecji.