Case study: szkolenie social media dla firmy Słomiński – branża spożywcza
JAKI PROBLEM?
Nasz Klient, Słomiński, to firma z wieloletnim doświadczeniem, gdyż na rynku są już od ponad 100 lat! Zajmują się produkcją wędlin najwyższej jakości według dawnych, sprawdzonych receptur i aktualnie posiadają już kilkanaście sklepów w różnych miejscowościach.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
Czym zajmowaliśmy się podczas intensywnego, dwudniowego szkolenia? Poruszyliśmy zagadnienia, takie jak:
- analiza dotychczasowych działań marki oraz konkurencji,
- charakterystyka grup docelowych,
- strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych,
- wstęp do Facebooka i Instagrama,
- niezbędne narzędzia do pracy w social mediach,
- warsztat copywriterski, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać,
- serie tematyczne, które warto wprowadzić na swoich kanałach,
- cele możliwe do osiągnięcia dzięki działaniom online,
- planowanie kampanii reklamowych od A do Z,
- tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie.
Dodatkowo porozmawialiśmy o kryzysach w mediach społecznościowych oraz sposobach na wyjście z opresyjnej sytuacji, choć takich nie przewidujemy!

JAKA BRANŻA?
Słomiński to firma z wieloletnim doświadczeniem, gdyż na rynku są już od ponad 100 lat! Zajmują się produkcją wędlin najwyższej jakości według dawnych, sprawdzonych receptur i aktualnie posiadają już kilkanaście sklepów w różnych miejscowościach. Jak sami mówią, ich wyroby „smakują jak dawniej”.