Case study: szkolenie social media dla firmy Słomiński – branża spożywcza

JAKI PROBLEM?

Nasz Klient, Słomiński, to firma z wieloletnim doświadczeniem, gdyż na rynku są już od ponad 100 lat! Zajmują się produkcją wędlin najwyższej jakości według dawnych, sprawdzonych receptur i aktualnie posiadają już kilkanaście sklepów w różnych miejscowościach.

  • Rozwój profili w social media
  • Tworzenie ciekawych, angażujących treści
  • Dotarcie do nowych odbiorców

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Czym zajmowaliśmy się podczas intensywnego, dwudniowego szkolenia? Poruszyliśmy zagadnienia, takie jak:

  • analiza dotychczasowych działań marki oraz konkurencji,
  • charakterystyka grup docelowych,
  • strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych,
  • wstęp do Facebooka i Instagrama,
  • niezbędne narzędzia do pracy w social mediach,
  • warsztat copywriterski, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać,
  • serie tematyczne, które warto wprowadzić na swoich kanałach,
  • cele możliwe do osiągnięcia dzięki działaniom online,
  • planowanie kampanii reklamowych od A do Z,
  • tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie.

Dodatkowo porozmawialiśmy o kryzysach w mediach społecznościowych oraz sposobach na wyjście z opresyjnej sytuacji, choć takich nie przewidujemy!

JAKA BRANŻA?

Słomiński to firma z wieloletnim doświadczeniem, gdyż na rynku są już od ponad 100 lat! Zajmują się produkcją wędlin najwyższej jakości według dawnych, sprawdzonych receptur i aktualnie posiadają już kilkanaście sklepów w różnych miejscowościach. Jak sami mówią, ich wyroby „smakują jak dawniej”.