Case study: szkolenie social media dla firmy Grill Sklep – branża spożywcza

JAKI PROBLEM?

Celem Klienta było zachęcenie grupy docelowej do skorzystania z oferowanych usług. Uczestnicy szkolenia chcieli podnieść swoje kompetencje w budowaniu wizerunku marki, aby później móc rozszerzyć swoje zasięgi w sieci. Przeszkodą była również niewielka wiedza na temat płatnych kampanii reklamowych.

  • Niewystarczająca wiedza na temat płatnych reklam
  • Niewystarczająca wiedza temat tworzenia angażujących treści
  • Niezadowalające zasięgi

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia zapoznaliśmy uczestników z Business Managerem, czyli systemem reklamowym Facebooka i Instagrama. Porozmawialiśmy również o tajnikach budowania wizerunku marki w sieci i ustaliliśmy serie tematyczne postów, które mogą zostać wprowadzone na Facebooku. Przeanalizowaliśmy również wiele przydatnych w działaniach marketingowych narzędzi.

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient, Grill Sklep, to pierwszy w Polsce Weber Store i akademia grillowania. W swojej ofercie posiadają szeroki asortyment produktów do grillowania, w tym grille węglowe, elektryczne i gazowe, a także akcesoria do grillowania.