Case study: szkolenie social media dla firmy Ready To Work

JAKI PROBLEM?

Z całym zespołem marketingowym Klienta nasza specjalistka pracowała nad stworzeniem strategii komunikacji marki, która:

  • pomoże dotrzeć zasięgowo do pokolenia Z w celu przedstawienia usługi Klienta,
  • zaangażuje młode pokolenie oraz pracodawców do aktywności na profilu,
  • zachęci jak największą liczbę osób do rejestracji na platformie.
  • Niskie zasięgi – Chęć dotarcia szczególnie do pokolenia Z
  • Niskie zaangażowanie odbiorców
  • Brak rejestracji na platformie

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas szkolenia skupiliśmy się nie tylko na teorii, ale też na praktyce. Zaprezentowaliśmy mnóstwo case studies, dokonaliśmy analizy bieżących działań oraz aktywności konkurencji. Co więcej, Klient otrzymał od nas propozycje cyklów tematycznych, razem z gotową szatą graficzną.

Misja wykonana – Klient podąża w dobrym kierunku!

JAKA BRANŻA?

Ready to Work to platforma łącząca pracodawców ze wszystkimi osobami, które wchodzą na rynek pracy w różnych dziedzinach. Oferuje ona staże, praktyki oraz pierwszą pracę dla tych, którzy nie posiadają jeszcze doświadczenia zawodowego.