Case study: szkolenie social media dla LIT HOUSE – fotografia i produkcja filmowa

JAKI PROBLEM?

Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne płatne reklamy, które pozwolą im dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców. Chcieli również dowiedzieć się, w jaki sposób pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

  • Niewielkie zasięgi
  • Niewielkie grono odbiorców i małe zaangażowanie
  • Brak spójnych grafik i ciekawych treści

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego warsztatu nasza specjalistka Joanna Kropisz-Reguła skupiła się na tym, aby pokazać zespołowi marki, jak to, co robimy w życiu rzeczywistym przełożyć do świata social mediów! W trakcie warsztatów wypracowaliśmy wspólnie nową strategię komunikacji marki, która w perspektywie czasowej pomoże marce osiągać wyznaczone cele. Nadchodzi nowy rok, a wraz z nim zmiany, które będą widoczne również na profilach naszego Klienta!

JAKA BRANŻA?

Nasz Klient, Lit House, prowadzi dom produkcyjny, w którym dla swoich klientów realizuje lookbooki, kampanie, packshoty i wiele innych usług związanych ze światem fotografii i produkcji filmów.