Case Study: szkolenie social media dla marki Barry Callebaut – branża spożywcza

JAKI PROBLEM?

Przed szkoleniem wspólnie z Klientem zdefiniowaliśmy aktualne problemy oraz cele, które chcą osiągnąć, czyli:

  • stałe docieranie do nowych użytkowników Facebooka, aby budować rozpoznawalność marki na rynku lokalnym,
  • regularne pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy,
  • budowanie pozytywnych relacji między odbiorcami a firmą.
  • Rozpoznawalność na rynku lokalnym
  • Pozyskiwanie nowych pracowników
  • Budowanie relacji z odbiorcami

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas szkolenia nie zabrakło burzy mózgów, wymiany doświadczeń oraz kreatywnych pomysłów! Na szkoleniu nie tylko znaleźliśmy drogę do tego, jak osiągnąć zamierzone cele, ale także zaproponowaliśmy cykle tematyczne, które warto byłoby wdrożyć na stronie firmowej na Facebooku, aby zwiększyć zaangażowanie na fanpage’u. Nasz dział graficzny przygotował również gotową szatę graficzną, którą zespół Klienta może śmiało wykorzystywać do swoich potrzeb na tym profilu.

JAKA BRANŻA?

Nasza specjalistka miała ostatnio okazję pracować 2 dni w siedzibie naszego Klienta Barry Callebaut w Polsce, który jest wiodącym na świecie producentem wyrobów czekoladowych i kakaowych. Firma Barry Callebaut istnieje od 1996 r., a w naszym kraju funkcjonuje już od 26 lat! W siedzibie Klienta pracuje ok. 280 osób!