Case study: szkolenie social media dla marki Binkowski Resort

JAKI PROBLEM?

Klient chciał uporządkować komunikację na kilku stronach firmowych, zaplanować dokładne działania na nich, a także poznać skuteczne ścieżki rozwoju w mediach społecznościowych.

  • Rozwój marki w mediach społecznościowych
  • Pozyskanie i angażowanie odbiorców
  • Reklamy w Facebook Ads

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Wspólnie dokonaliśmy analizy dotychczasowych działań organicznych i płatnych, a także działań konkurencji. Omówiliśmy, jakie są cele naszego Klienta, do kogo chce on docierać swoimi komunikatami, a także, o czym powinien pisać na profilach, aby publikowane treści przyciągały nowych użytkowników i zachęcały do interakcji z marką (nie tylko przez media społecznościowe). Klient otrzymał od nas również personalizowaną szatę graficzną, gotową do wykorzystania na swoim profilu.

JAKA BRANŻA?

Binkowski Resort składa się z dwóch obiektów hotelowych – luksusowego, czterogwiazdkowego hotelu i klimatycznego Dworku. Goście znajdą w nich wiele atrakcji, takich jak strefa saun, strefa SPA + Wellness, restauracja Glamour, czy restauracja Rodzinna.