Case study: szkolenie social media dla marki Binkowski Resort
JAKI PROBLEM?
Klient chciał uporządkować komunikację na kilku stronach firmowych, zaplanować dokładne działania na nich, a także poznać skuteczne ścieżki rozwoju w mediach społecznościowych.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Wspólnie dokonaliśmy analizy dotychczasowych działań organicznych i płatnych, a także działań konkurencji. Omówiliśmy, jakie są cele naszego Klienta, do kogo chce on docierać swoimi komunikatami, a także, o czym powinien pisać na profilach, aby publikowane treści przyciągały nowych użytkowników i zachęcały do interakcji z marką (nie tylko przez media społecznościowe). Klient otrzymał od nas również personalizowaną szatę graficzną, gotową do wykorzystania na swoim profilu.
JAKA BRANŻA?
Binkowski Resort składa się z dwóch obiektów hotelowych – luksusowego, czterogwiazdkowego hotelu i klimatycznego Dworku. Goście znajdą w nich wiele atrakcji, takich jak strefa saun, strefa SPA + Wellness, restauracja Glamour, czy restauracja Rodzinna.