Case study: szkolenie social media dla marki Hundstaff – branża e-commerce
JAKI PROBLEM?
Uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby poznać trendy panujące w marketingu internetowym w Polsce. Od strony wizerunkowej chcieli dowiedzieć się, jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać. Nie zabrakło również pytań związanych z płatnymi reklamami na Facebooku oraz Instagramie.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat marketingu internetowego, dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, co jest ważne i na co zwrócić szczególną uwagę, wypuszczając swój produkt na rynek polski. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych oraz tworzeniu skutecznych reklam w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, na jakich kanałach klient ma być obecny i zgodnie stwierdziliśmy, że oprócz Facebooka i Instagrama marka powinna czynnie działać na TikToku.

JAKA BRANŻA?
Nasz Klient własnoręcznie szyje i sprzedaje akcesoria dla psów, dbając o jakość oraz wytrzymałość produktów. Do tej pory działał na terenie Szwecji, od niedawna planuje wejść ze swoimi produktami na rynek polski.