Case study: szkolenie social media dla marki Kontin – branża budowlana

JAKI PROBLEM?

W firmie Kontin powstaje całkowicie nowy dział marketingowy, dlatego uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak działa system reklamowy Facebooka i jak tworzyć dzięki niemu skuteczne reklamy. Od strony wizerunkowej firma Kontin chciała się dowiedzieć, jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

  • Tworzenie skutecznych reklam
  • Tworzenie ciekawych, angażujących treści
  • Tworzenie przyciągających wzrok grafik w odpowiednich formatach

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka, dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, jak tworzyć skuteczne oraz efektowne kampanie reklamowe. Porozmawialiśmy także o tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, jak zbierać kontakty do nowych klientów za pomocą kampanii reklamowych na Facebooku. Ustaliliśmy również rozszerzenie działań o nowy kanał w mediach społecznościowych, jakim jest Instagram.

JAKA BRANŻA?

Nasz klient działa na rynku od 30 lat w branży budowlanej. Firma Kontin konkretnie zajmuje się obróbką kamienia naturalnego i kamieniarstwem budowlanym oraz artystycznym.