Case study: szkolenie social media dla marki Kontin – branża budowlana
JAKI PROBLEM?
W firmie Kontin powstaje całkowicie nowy dział marketingowy, dlatego uczestnikom szkolenia głównie zależało na tym, aby dowiedzieć się, jak działa system reklamowy Facebooka i jak tworzyć dzięki niemu skuteczne reklamy. Od strony wizerunkowej firma Kontin chciała się dowiedzieć, jak pisać, żeby treści trafiały do odpowiedniej grupy docelowej oraz jakich formatów graficznych używać.

JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka, dokładnie opowiedzieliśmy sobie o tym, jak tworzyć skuteczne oraz efektowne kampanie reklamowe. Porozmawialiśmy także o tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, jak zbierać kontakty do nowych klientów za pomocą kampanii reklamowych na Facebooku. Ustaliliśmy również rozszerzenie działań o nowy kanał w mediach społecznościowych, jakim jest Instagram.

JAKA BRANŻA?
Nasz klient działa na rynku od 30 lat w branży budowlanej. Firma Kontin konkretnie zajmuje się obróbką kamienia naturalnego i kamieniarstwem budowlanym oraz artystycznym.