Case Study: szkolenie social media w branży marketingowej
JAKI PROBLEM?
Uczestnicy szkolenia chcieli dowiedzieć się o najważniejszych punktach w prawidłowym i efektywnym prowadzeniu marketingu. Zależało im głównie na tym, aby poznać sposoby skutecznego tworzenia płatnych kampanii reklamowych, dokładny proces powstawania strategii komunikacji marki oraz możliwości raportowania swoich działań klientom.
JAKIE ROZWIĄZANIE?
Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka: dokładnie omówiliśmy sposoby na tworzenie skutecznych oraz efektownych kampanii reklamowych. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych dla klientów, tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych.
JAKA BRANŻA?
Nasz klient, Special Space, od lat działa na rynku w obszarze tworzenia stron internetowych oraz konfigurowania sklepów online. Od niedawna rozszerzył swoją działalność o prowadzenie profili w mediach społecznościowych i zapragnął rozwijać się w tym kierunku.