Case Study: szkolenie social media w branży marketingowej

JAKI PROBLEM?

Uczestnicy szkolenia chcieli dowiedzieć się o najważniejszych punktach w prawidłowym i efektywnym prowadzeniu marketingu. Zależało im głównie na tym, aby poznać sposoby skutecznego tworzenia płatnych kampanii reklamowych, dokładny proces powstawania strategii komunikacji marki oraz możliwości raportowania swoich działań klientom.

  • Tworzenie płatnych kampanii reklamowych
  • Strategia komunikacji marki
  • Raportowanie działań klientom

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas dwudniowego szkolenia wraz z uczestnikami zagłębiliśmy się w świat reklamowy Facebooka: dokładnie omówiliśmy sposoby na tworzenie skutecznych oraz efektownych kampanii reklamowych. Porozmawialiśmy także o prowadzeniu działań wizerunkowych dla klientów, tworzeniu ciekawych postów oraz treści na różne kanały w mediach społecznościowych.

JAKA BRANŻA?

Nasz klient, Special Space, od lat działa na rynku w obszarze tworzenia stron internetowych oraz konfigurowania sklepów online. Od niedawna rozszerzył swoją działalność o prowadzenie profili w mediach społecznościowych i zapragnął rozwijać się w tym kierunku.