Case Study: szkolenie z Google Ads dla firmy JGD Attack

JAKI PROBLEM?

Największą trudnością w prowadzeniu dotychczasowych działań JGD Attack był brak regularnej analizy wyników. Nieprawidłowe rozdzielanie budżetów skutkowało ich nadmiernym przepalaniem.

  • Nieprawidłowe rozdzielanie budżetów
  • Brak regularnej analizy wyników

JAKIE ROZWIĄZANIE?

Podczas szkolenia omówiliśmy proces tworzenia kampanii reklamowych w Google Ads od zera. W przypadku firmy JGD Attack istotną częścią szkolenia była ta, na temat analizy danych – członkowie ekipy od razu zorientowali się, jak dużym zaniedbaniem było ignorowanie statystyk.

Dziś nie mamy wątpliwości, że działania JGD Attack przeniosły się na wyższy level! Teraz są o wiele bardziej świadome, a regularna analiza danych pomaga w tworzeniu treści oraz dobieraniu grup odbiorców, które osiągają najlepsze wyniki.

JAKA BRANŻA?

JGD Attack to dystrybutor akcesoriów do tuningu samochodów amerykańskich, takich jak na przykład kultowy Ford Mustang, Chevrolet Camaro czy Dodge Challenger. Sklep oferuje wiele różnorodnych akcesoriów, które wzbogacą każdy pojazd. Swoją ofertę kierują do osób prywatnych, pragnących urozmaicić jazdę samochodem, a także innych sklepów tuningowych.