Jak zarobić 250 000 zł w 26 dni dzięki Facebook Ads? – Kampania Coconut Agency

Jak zarobić 250 000 zł w 26 dni dzięki Facebook Ads? – Kampania Coconut Agency

Czy inwestycja w media społecznościowe zawsze się zwraca? Większość przedsiębiorców nie widzi związku pomiędzy publikowaniem postów na Facebooku a zyskiem. Jedno z podstawowych praw marketingu mówi, że marketing przynosi wyniki dopiero w dłuższym okresie. Dlatego czasem nie ma jednoznacznej odpowiedzi…

Kurs Online – Jak stworzyć, wypromować i sprzedać szkolenie online?

Kurs Online – Jak stworzyć, wypromować i sprzedać szkolenie online?

Mówi się, że sprzedaż kursów online, to przyszłość zarabiania w internecie. Skoro mamy wiedzę i potrafimy ją opakować, to czemu by na tym nie zarabiać, prawda? O ile ze stworzeniem kursu poradzi sobie niemalże każdy, gdyż poradników w sieci od groma, tak problem zaczyna się…

Jak Pisać Skuteczne Oferty Sprzedażowe?

Jak Pisać Skuteczne Oferty Sprzedażowe?

Czy zdajesz sobie sprawę, że tekst oferty, nad którym spędziłeś długie godziny, klient przescrolluje w kilka sekund? Jeżeli jego mózg nie zarejestruje niczego, przy czym warto się zatrzymać, Twój (niedoszły) klient zamknie kartę w przeglądarce i będzie szukać antidotum na swoje potrzeby gdzie indziej. Co możesz zrobić, żeby go zatrzymać?

10 Życzeń Millenialsa – najlepszy przepis na Employer Branding

10 Życzeń Millenialsa – najlepszy przepis na Employer Branding

43% millenialsów planuje zmienić pracę po 2 latach. Czy w takim razie Ty jako pracodawca możesz w ogóle coś zrobić, żeby nas zatrzymać? Moim zdaniem tak. Opowiem Ci jak przyciągnąć, zmotywować i zatrzymać na dłużej mnie i moich rówieśników. W końcu nikt nie zna się na tym, czego szukamy tak dobrze, jak my sami – słynne pokolenie Y.

Skuteczne Treści Marketingowe – Jak Pisać?

Skuteczne Treści Marketingowe – Jak Pisać?

“Chcesz zainteresować swoich odbiorców i klientów – to dostarcz im wartościową treść.” Jeśli interesujesz się marketingiem internetowym, pewnie widziałeś to zdanie już kilka razy, w wielu miejscach. I bardzo dobrze, bo TREŚĆ w Internecie ”robi robotę”. Warto jednak nie tylko zadawać sobie pytanie CO, ale też pytanie JAK.

End of content

End of content