Armatura łazienkowa i wyposażenie łazienek na Facebooku, Instagramie i Pintereście. Co publikować, by zwiększyć sprzedaż?

Urządzanie swojego domu czy mieszkania to spore wyzwanie. Jako ekspert możesz pomóc w tym swoim klientom, prezentując im wyposażenie łazienek w social media. Jak to robić, by przekonać ich do zakupów właśnie w Twoim sklepie? Sprawdź podpowiedzi naszych ekspertów! Ten, kto mierzył się z wykończeniem mieszkania, wie, że wykończone bywa nie tylko ono :). Liczba…

7 sposobów na zachęcenie fanów do tworzenia User Generated Content

Jednym z najbardziej wartościowych typów treści, na jakich powinno zależeć firmie, jest User Generated Content. Co to jest i jak pozyskać go dla swojej marki dzięki social media? Wyjaśniamy!Nie każdy typ treści w social media ma jednakową wartość. Są jednak takie, które trzeba cenić szczególnie, a jednym z nich jest User Generated Content (UGC). Dowiedz się, co zrobić, by Twoja marka mogła korzystać z dobrodziejstw, jakie daje ta opcja!

Branża ślubna w social media. Co zrobić, by państwo młodzi powiedzieli „tak” Twoim usługom?

Nie bez przyczyny mówi się o ślubie jako tym wyjątkowym dniu i najważniejszym dniu w życiu – państwo młodzi i ich bliscy są gotowi zrobić wszystko, by zapamiętać ten moment na zawsze. Spraw, by Twoja firma miała w tym swój udział i przyszli małżonkowie powiedzieli „tak” nie tylko sobie, ale i Twoim usługom. Podpowiadamy, jak to osiągnąć przez prowadzenie social media w branży ślubnej!