Social media dla restauracji. Co trzeba zrobić, by się w nich wypromować?

Media społecznościowe odgrywają dziś ogromną rolę nie tylko jako źródło rozrywki, ale także informacji i inspiracji. To tutaj można często znaleźć bardziej aktualne informacje niż w Google, a działająca na Facebooku czy Instagramie restauracja nie potrzebuje nawet strony internetowej, by wypełnić kuchnię zamówieniami.

Dowiedz się, jak skutecznie działać w mediach społecznościowych i przekonaj się, dlaczego powinny być najważniejszym internetowym miejscem dla Twojego restauracyjnego biznesu!

Twitter bez tajemnic. Jak prowadzić konto firmy i marki osobistej, by odnieść sukces w tym medium?

Na Twitterze codziennie pojawia się niemal 200 milionów użytkowników, którzy wysyłają około łącznie około 500 milionów tweetów dziennie. Tam, gdzie są odbiorcy, tam powinny być i marki, dlatego jeśli zastanawiasz się, czy Twitter jest dla Twojej firmy lub dla Ciebie, czytaj dalej – w tym artykule rozwiejemy wątpliwości i podpowiemy, jak działać, by odnieść sukces!

Prowadzenie profili marki z branży dietetycznej w mediach społecznościowych – Case Study

Pod nasze agencyjne skrzydła trafiła marka z branży dietetycznej, Dąbrowska Przepisy, dla której zajmowaliśmy się świadczeniem usług z zakresu obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram). Na zakończenie naszej współpracy przeprowadziliśmy dedykowane szkolenie, po którym Klientka zaczęła sama prowadzić swoje profile. Sprawdźcie, jak prowadziliśmy konta marki w mediach społecznościowych!

Social media w branży finansów i ubezpieczeń. Jak zachować profesjonalny, ale ludzki wizerunek?

Firmy z branży finansów i ubezpieczeń czeka w social media wiele wyzwań – muszą nie tylko budować wokół marki zaangażowaną społeczność, ale również nastawić się na komunikację z trudnym klientem. Jakie kanały wybrać, by trafić do swojej grupy docelowej? Jak mówić, by nie zwiększać irytacji niezadowolonych użytkowników? Od czego zacząć? Na te wszystkie pytania odpowiadamy w naszym artykule, zapraszamy do lektury!