Szkolenie z Facebooka dla Firm
Facebook nadal pozostaje najpopularniejszą platformą. Wciąż można tam osiągać doskonałe wyniki i skutecznie budować swoją markę.
Szkolenie z Instagrama dla Firm
Jak wybić się na Instagramie, zbudować silną społeczność i skutecznie promować własną markę? Nauczymy Cię tego!
Szkolenie z Linkedin dla firm
Działasz w branży B2B, chcesz trafić do osób na wysokich stanowiskach? Świetnym narzędziem dla rozwoju biznesu będzie linkedin.
Szkolenia Google ADS – kampanie reklamowe
Chcesz zwiększyć skuteczność reklam? Nauczymy Cię tworzyć kampanie reklamowe, które będą wyświetlać się w odpowiednim miejscu i we właściwym czasie.
Promocja biznesu na TikToku
Chcesz wyprzedzić konkurencję? TikTok Ci w tym pomoże!
Wbrew pozorom ma ogromny potencjał nie tylko pod względem wizerunkowym.
Szkolenie z Pinteresta dla firm
Twoje produkty lub usługi można pokazać na estetycznych, przyciągających wzrok zdjęciach? Pinterest jest właśnie dla Ciebie!
X (Twitter) – szkolenie marketingowe dla firm
X (Twitter) zyskuje coraz większą popularność. Dzięki tej platformie wybijesz się poza konkurencję oraz dotrzesz do nowej grupy odbiorców.
Szkolenie SEO dla firm – pozycjonowanie stron
Chcesz wysoko wypozycjonować swoją firmę w Google? Nauczymy Cię, jak wykorzystać do tego algorytm Google!
Szkolenie Google Analytics 4 dla firm
Twoje produkty lub usługi można pokazać na estetycznych, przyciągających wzrok zdjęciach? Pinterest jest właśnie dla Ciebie!
Dlaczego możesz uzyskać dofinansowanie na nasze szkolenia?
Nasza agencja marketingowa Coconut Agency posiada certyfikat SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych).
Certyfikat ten został przydzielony jedynie 400 firmom w Polsce, które spełniły wysokie normy jakościowe w zakresie prowadzonym przez siebie usług.
Dzięki certyfikatowi nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych i mogą być dofinansowane przez PARP do 100% wartości.
Wypełnij formularz kontaktowy.
Odpowiemy w ciągu półtorej godziny na wysłane przez ciebie zapytanie!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.
Na tym etapie ustalimy Twoje potrzeby szkoleniowe i pomożemy wybrać najlepsze dostosowane do sytuacji twojego biznesu.
Otrzymasz dofinansowanie na dowolne, wybrane przez Ciebie szkolenie.
Pomagamy pozyskać szkolenia z dofinansowaniem dla firm do 100%, w zależności od wielkości, lokalizacji i profilu przedsiębiorstwa. Zajmujemy się całym procesem i dokumentacją związaną z pozyskaniem środków.
Opinia o szkoleniach Coconut Agency – zobacz film
Co mówią o nas klienci?
Poznaj doświadczonych ekspertów Coconut Agency
Maciej
Twórca projektu strategiczno-consultingowego Owl My God. Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.
Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.
Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.
Ilona
Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.
Karolina
Każdy Klient to dla mnie nowe wyzwanie i nowe doświadczenie.
Trenerka i konsultantka w Coconut Agency.
6 letnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego zdobyła pracując w dwóch krakowskich agencjach reklamowych jako specjalista Google Ads i Facebook Ads. Ponadto przez 2 lata obejmowała opieką dział Performance w jednej z większych agencji nieruchomości zajmującej się sprzedażą apartamentów na Costa Blanca w Hiszpanii. Ponadto rozwijała dwa brandy e-commerce jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą oczyszczaczy i klimatyzatorów.
Autorka dwóch case study z branży tekstylia i nieruchomości.
Obecnie, jako freelancer prowadzi kilka kont Facebook Ads i Google Ads jak również Social Media z branży muzycznej, eventowej, beauty, spedycyjnej i cateringowej.
Jej skrupulatność, dociekliwość i pogoda ducha sprawia, że Klienci do niej wracają i chętnie rekomendują jej działania. Potrafi słuchać, wyciągać wnioski. Nie boi się nowych wyzwań.
Prywatnie, od kilku miesięcy zmieniła Kraków na słoneczną Hiszpanię, w której mieszka, pracuje zdalnie i realizuje projekty. Lubi podróże, smaczne jedzenie i austriackie wino. Odpoczywa przy malowaniu po numerach.
Beata
Social media ninja / social media trener. Swoją wiedzę social mediową zdobywała przez 4 lata w Radiu RMF FM. Buduje wizerunek marek osobistych oraz firm, wykonuje zdjęcia produktowe, nie straszne są jej Facebook Ads i Instagram Ads, uwielbia mowić do telefonu i szukać sposobów na wyróżnienie swojego klienta na rynku branżowym.
Współpracuje i współpracowała między innymi z: BNP Paribas Green Film Festival, RMF FM, Dzień Polskiej Muzyki, Proton Property oraz wieloma lokalnymi restauracjami, salonami Beauty, firmami medycznymi.
Norbert
Ekspert dziedziny performance marketingu z ponad 6-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenia zbierał pracując przez ponad 3 lata dla jednej z trójmiejskich agencji marketingowych oraz realizując działania dla swoich klientów. W roku akademickim 2021/2022 wykładowca studiów podyplomowych Social Media Manager w WSAiB w Gdyni. Twórca kilku publikacji w prasie branżowej, które ukazywały się w „Social Media Managerze”, „E-commerce i Digital Marketing”. W trakcie szkoleń skupia się na praktycznym aspekcie wykorzystania systemów reklamowych i dzieli się wskazówkami dotyczącymi skutecznej optymalizacji reklam.
Olga
Chęć do nauki, aktywne słuchanie, dobra energia to najważniejsze cechy dobrego marketera.
Przygodę z marketingiem internetowym zaczęła prowadząc jeden z oddziałów Polskapresse. Ma za sobą 10 lat prowadzenia firmy, która działa na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Kompleksowo pomaga firmom zaistnieć w mediach społecznościowych. Przygotowuje strategie, content marketing, jak i kampanie reklamowe. Oprócz tego zajmuje się tworzeniem i obsługą sklepów online.
Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego dla szkół wyższych, miast, przedsiębiorców, a także NGO.
Druga noga firmy Olgi to branża eventowa. Organizacja różnorodnych wydarzeń kulturalnych jak i konferencji.
Prywatnie, poprzez kongres kobiet, zaangażowana społecznie w działania na rzecz kobiet. Organizatorka licznych warsztatów, szkoleń.
Zakochana w południowych Włoszech, gitarze Pat’a Metheny, filmach Woody Allena i jodze.
Miłosz
Specjalista Google Ads z ponad 3-letnim doświadczeniem i od niedawna także Team Leader w jednym z podkrakowskich e-commerców. Współwłaściciel topowego pubu z planszówkami i konsolami BarOn w Krakowie. Od roku rozwija własną markę ze statusem Google Partner. Współpracował z markami z różnych kategorii, z czego najwięcej miał do czynienia z branżami dom i ogród, produkty cyfrowe, a także fashion.
Na swoim koncie ma przeprowadzonych ponad 200 kampanii displayowych, Search oraz produktowych, w tym Pmax. Realizował strategie reklamowe Google Ads o budżetach nawet do 50 tys. zł miesięcznie.
W działaniach performance stawia na odpowiednią optymalizację stron www w zwiększeniu ich skuteczności. Jest zwolennikiem automatyzacji procesów, ale niekoniecznie w przypadku Google Ads.
Jego pasją poza szeroko pojętym marketingiem jest gra w tenisa oraz literatura faktu i poruszająca temat psychologii.
Paweł
Prowadzi kanał YouTube Biznes Od Początku, gdzie odwiedzają przedsiębiorców w całej Polsce, pokazują ich firmy i nagrywają z nimi wywiady. Do kanału YouTube podchodzi w taki sposób, żeby opublikowane tam filmy przekładały się na pieniądze w firmach, a nie tylko na puste zasięgi i na tym skupia się na szkoleniach.
Agnieszka
Absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm, jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu promocji i marketingu dla firm, organizacji pozarządowych, a także instytucji oświaty i kultury. W roku akademickim 2021/2022 prowadziła zajęcia na temat reklamy w mediach społecznościowych w Wyższej Szkole Humanitas. Jej pasją jest czytanie książek. W wolnym czasie prowadzi bloga i profil na Instagramie czytamdokawy.pl, w których dzieli się swoimi książkowymi odkryciami.
Kamila
Absolwentka kierunku Social Media Manager, specjalizująca się w content marketingu.
Posiada ponad 4-letnie doświadczenie branżowe. Pomaga markom rozwijać ich obecność w social mediach, budować zaangażowaną społeczność oraz tworzyć nietuzinkowy content. Jej praca to mieszanka kreatywności i pasji. Specjalizuje się w branży beauty, fashion oraz szeroko pojętym lifestylu.
Ulubioną platformą jest Instagram. Kamila uwielbia montować Reelsy.
Obecnie realizuje się na stanowisku Social Media Managera w jednym z najlepiej rokujących projektów kosmetycznych w Polsce.
Konrad
Od 2015 roku współpracuje z podmiotami medialnymi, przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu i organizacji wydarzeń.
Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach marketingowych i e-commerce w Warszawie oraz podczas współpracy z osobistościami ze świata rozrywki.
W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował
m.in. z takimi markami jak: Black Red White, Frisco, Eurovision.tv, Tomek i Przyjaciele na Żywo, Artyści Przeciw Nienawiści
Projektowo współpracował z takimi artystami jak:
Gromee, Oceana, Krystian Ochman, Epic Sax Guy, itp.
Swoje umiejętności marketingowe i wizerunkowe wykorzystał dodatkowo także jako prezenter internetowy, konferansjer czy prowadzący takich wydarzeń, jak Polish Eurovision Party.
W 2018 roku został laureatem w plebiscycie „Osobowość Roku” w kategorii kultura, organizowanym przez Gazetę Krakowską i Dziennika Polskiego za swoje aktywności na rzecz promocji kultury w Polsce i Europie.
Grzegorz
Contentowiec i copywriter, który od 7 lat pokazuje, że to treści są najlepszym doradcą podczas zakupów w internecie, a słowo pisane cały czas ma się dobrze. Trzeba je tylko atrakcyjnie podać i skierować do odbiorcy w odpowiednim miejscu i czasie. Dlatego wytyczne SEO do tworzenia treści user-friendly traktuje jako drogowskaz na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Aktualnie pracuje w grupie x-kom – jednym z największym e-commerce’ów w Polsce – prowadząc zespół copywriterów. W swoim portfolio ma także pracę dla Cyfrowego Polsatu czy GetHero.
Prywatnie fan słuchania albumów muzycznych w całości i audiobooków na przyspieszeniu. Entuzjasta technologii i niewybrednego żartu polskiej sceny SEO.
Weronika
Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki „Internet możliwości” oraz ebooków i kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których pomaga firmom i markom osobistym wykorzystać potencjał social mediów i wideo, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej. W sieci działa jako Przystanek Internet.
Oskar
Specjalizuje się w łączeniu marketingu i sprzedaży, wspierając firmy w rozwoju ich strategii. Z ponad 8-letnim doświadczeniem w biznesie, współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami.
Zwiększa sprzedaż, automatyzuje procesy i pomaga wchodzić na nowe rynki. Jako nasz Trener i T-shaped Marketer działa hybrydowo na różnych rynkach UE, specjalizując się w strategiach
digital, performance marketingu, social media, oraz koncepcjach kreatywnych. Współpracował z markami takimi jak Cosibella, Dirk Rossman GmbH, METRO, Volvo Group czy Ziaja.
Ścieżka współpracy – Jak pracujemy?
01.
Analiza potrzeb szkoleniowych
02.
Przygotowanie programu szkoleniowego
03.
Szkolenie dedykowane
04.
Wsparcie po szkoleniu
Dlaczego warto zainwestować w szkolenia marketingowe dla firm?
Szkolenie z marketingu cyfrowego może zapewnić Twojej firmie przewagę na rynku i sprawić, że będziesz o krok przed konkurencją. Silna sprzedaż, liczna i zaangażowana społeczność fanów oraz atrakcyjny wizerunek firmy – nasze szkolenia mogą pomóc w osiągnięciu tych celów. Naucz się zaawansowanego marketingu w mediach społecznościowych z naszą pomocą!
Jak mogą wyglądać kursy marketingu online?
Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dostosowanie programu szkoleniowego dla Twojego biznesu. Dlatego program szkolenia przygotujemy pod twoje potrzeby i wyzwania
Każda oferta kursu jest dostosowywana w oparciu o platformę (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest), preferencje użytkownika, branżę, w której działa, oraz charakterystykę firmy.
4.9/5
Średnia ocena klientów
Przykładowy program szkolenia Coconut Agency:
Facebook – Szkolenia marketingowe dla firm
Podstawy reklamy na Facebooku, najlepsze praktyki i najczęstsze błędy:
Meta Ads Manager – wyjaśnienie:
Wizualno-kreatywna koncepcja w reklamie na Facebooku:
Szkolenia z Social Media – Najczęściej zadawane pytania
W pakiecie ze szkoleniami marketingowymi:
Konsultacje z zakresu digital marketingu
Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy w zakresie konsultacji marketingowych, podczas których specjalista będzie wspierał Twój zespół w:
Skontaktuj się z nami!
Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 1,5 godziny w dni robocze między 9:00 a 17:00.