Zastanawiasz się nad udziałem w szkoleniu z LinkedIna, ale nie do końca wiesz, jakie są Twoje potrzeby w tym zakresie i czego możesz się spodziewać? Po lekturze tej strony wszystko stanie się jasne. Sprawdź!

Szkolenie z LinkedIna przyda się nie tylko osobom, które prowadzą w tym medium konta firmowe. Skorzystają z niego także ci, którzy chcą sprzedawać przez social selling, tj. bazując na zbudowanej wokół siebie i swojej marki sieci kontaktów będących potencjalnymi klientami. Przeczytaj tekst, a dowiesz się: 

  • jakie tematy są poruszane na szkoleniu z LinkedIna, 
  • czego i w jaki sposób będziesz się na nim uczyć,
  • jaką wartość przyniesie to Tobie i Twojemu biznesowi.

Szkolenie z LinkedIn - jak można wykorzystać go w Twojej firmie?

Być może należysz do osób, które sceptycznie podchodzą do możliwości, jakie może zaoferować osobom i markom LinkedIn. Szkolenie nie tylko pozwoli Ci lepiej poznać to medium, ale przede wszystkim pokaże Ci, jakie korzyści możesz dzięki niemu odnieść i w jaki sposób możesz to zrobić.

1. Budowanie wizerunku na LinkedIn – zarówno osobistego, jak i firmowego

LinkedIn to platforma dla profesjonalistów, dlatego warto budować za jego pomocą swoją ekspercką markę osobistą. Posłuży Ci także do budowania dobrego wizerunku Twojej firmy i zgromadzenia wokół niej społeczności. Na szkoleniu z LinkedIna dowiesz się, jakie działania należy podjąć, by te cele zrealizować.

2. Zdobywanie nowych kontaktów biznesowych

Dobrze prowadzone konta osobiste mają na LinkedInie bardzo duże możliwości – dzięki nim możesz wznieść sprzedaż w swojej firmie na nowy poziom. Szkolenie z LinkedIna pozwoli Ci na poznanie dobrych praktyk dotyczących budowania sieci kontaktów i dostarczania im wartości, a w efekcie – podniesienie wyników sprzedażowych.

3. Reklama i pozyskiwanie leadów za pomocą LinkedIn Ads

Reklama na LinkedIn nie koniecznie musi być droga. Nasze doświadczenia pokazują, że dobrze ustawiona reklama na LinkedIn na wąską grupę docelową potrafi być bardzo skuteczna. Panel reklamowy LinkedIna pozwala nam wykorzystać wiele formatów reklamowych, a w przeciwieństwie do Facebook Ads mamy możliwość targetowania reklam po takich cechach jak wielkość przedsiębiorstwa, konkretne stanowiska, lata pracy, czy nawet wybrać konkretne nazwy firm.

4. Rekrutacja i pozyskiwanie pracowników przez LinkedIn

Dzięki LinkedInowi jako pracodawca szybciej i prościej pozyskasz pracowników nawet na najbardziej wymagające stanowiska. W tym medium (inaczej niż na Facebooku) uderzająca większość użytkowników dzieli się prawdziwymi informacjami o przebiegu kariery zawodowej, dzięki czemu łatwo zweryfikujesz kompetencje kandydata jeszcze przed wysłaniem mu oferty. 

Będziesz mieć też możliwość tworzenia reklam skierowanych do osób z konkretnych firm, o wymaganej przez Ciebie liczbie lat doświadczenia czy po oczekiwanych przez Ciebie kursach. O tym, jak osiągnąć takie efekty, opowiadamy właśnie na naszych szkoleniach z LinkedIna.

5. Uzyskanie nowych umiejętności i certyfikatu ze szkolenia LinkedIn

Szkolenie z LinkedIna to świetny sposób na pozyskanie nowych umiejętności cyfrowych i możliwość rozwoju dla pracowników. Nauczą się na nim, jak wykorzystać swoje prywatne profile do budowania marki pracodawcy i marki osobistej. Poznają też dobre i złe praktyki, dzięki czemu ich działania staną się celowe, a nie przypadkowe czy intuicyjne. 

Szkolenie z LinkedIna - dla kogo jest?

Na LinkedInie powinni działać nie tylko pracownicy najwyższego szczebla (a w ich przypadku to wręcz obowiązkowe), ale także wszyscy, którzy w jakimś momencie spotykają klienta na jego zakupowej drodze. Nasze szkolenia kierujemy przede wszystkim do:

  • pracowników działu marketingu i sprzedaży, 
  • prezesów, dyrektorów i managerów, 
  • pracowników małych i średnich firm, którzy zajmują się obsługą kanałów marki w social media, 
  • wszystkich, którzy chcieliby wykorzystać LinkedIna do zdobycia nowych możliwości biznesowych.

Szkolenia z LinkedIna organizowane przez Coconut Agency wyróżniają się tym, że są szyte na miarę – analizujemy Twoje konto firmowe i prywatne, Twoją branżę, Twoich konkurentów. Polecamy rozwiązania, które naszym zdaniem sprawdzą się właśnie w Twojej firmie.

Marka osobista na LinkedIn – szkolenie dla tych, którzy chcą budować pozycję eksperta

Szkolenie z LinkedIna obejmuje swoim zakresem prowadzenie profili osobistych, ponieważ to one najlepiej funkcjonują w obrębie tego medium. Inni użytkownicy chętniej wchodzą w dyskusje i reagują na profilach osób ze swojej sieci kontaktów, nie obserwowanych przez siebie firm. Nie warto inwestować jedynie w profil firmowy – konta pracowników firmy i jej zarządu są równie ważne i mają o wiele większy potencjał sprzedażowy.

 

W części dotyczącej marki osobistej omawiamy na szkoleniu z LinkedIna między innymi następujące kwestie:

  • jak uzupełnić swój profil na LinkedIn, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania i był oglądany przez innych,
  • jak zapraszać użytkowników LinkedIna do znajomych, by od razu rozpocząć rozmowę i budowanie relacji, 
  • jakie opcje i ustawienia na LinkedInie warto wykorzystać i w jaki sposób, by wyzyskać do cna możliwości tego medium, 
  • o czym pisać i w jaki sposób, by członkowie sieci kontaktów reagowali na treści.

Trening ma też zazwyczaj część praktyczną, warsztatową. Wraz z uczestnikami szkolenia możemy wykonać audyty ich kont i wspólnie ustalić, co i jak można poprawić. Dzięki ćwiczeniom niektóre elementy zostają udoskonalone już w czasie trwania warsztatu. 

Personal branding na LinkedInie – szkolenie 

Na szkoleniu z LinkedIna poruszamy także różne aspekty budowania marki osobistej na LinkedInie. Uczestnicy treningu dowiadują się, czym jest marka osobista, jakie cele może realizować, jak określić swoją grupę docelową czy jak stworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność. To szczególnie przydatne dla osób z tzw. C-level, czyli całej kadry zarządzającej firmą, która jest najbardziej rozpoznawalna i kojarzona z marką.

Szkolenie z LinkedIna – prowadzenie konta firmowego

Prowadzenie konta firmowego na LinkedInie ma szczególne znaczenie zwłaszcza w branży B2B. Ten temat pojawia się na przeważającej większości szkoleń z LinkedIna, które prowadzimy – pokazujemy na nich przede wszystkim to, jak łączyć działania firmy i jej pracowników, by osiągać wspólne cele, oraz jak tworzyć ciekawe i angażujące treści. 

Na szkoleniu z LinkedIna w części dotyczącej prowadzenia kont firmowych nauczysz się na przykład:

  • jak prowadzić skuteczne działania employer brandingowe,
  • jak uzupełnić profil firmowy w niezbędne informacje, 
  • jak zarządzać stroną firmową na LinkedInie,
  • jak dodawać i usuwać administratorów,
  • jak określić grupę docelową profilu firmowego na LinkedInie, 
  • jakie cykle i formaty postów warto wykorzystywać.

Poddajemy analizie obecną stronę firmową marki na LinkedInie i wskazujemy, co można poprawić. Pokazujemy też ciekawe przykłady działań marek pokrewnych oraz (jeśli klient wskazał kluczowych konkurentów) wspólnie przyglądamy się działaniom konkurencji oraz oceniamy ich skuteczność. W ramach szkolenia możemy także wspólnie opracować przykładowe cykle treści czy persony reprezentujące przedstawicieli różnych grup docelowych.

Reklamy na LinkedInie – szkolenie dla początkujących i średniozaawansowanych

Na szkoleniu z LinkedIna zajmujemy się także tematem reklam LinkedIn Ads. Pokazujemy, jak skonfigurować konto reklamowe lub sprawdzić, czy było ono już kiedyś utworzone, prezentujemy Menedżera kampanii oraz zapoznajemy uczestników szkolenia z jego funkcjami. 

Po pierwszym kontakcie z systemem reklamowym LinkedIna przechodzimy do szczegółowej analizy dostępnych celów kampanii i formatów reklamowych, które omawiamy na przykładach. Rekomendujemy także cele i formaty, które naszym zdaniem w przypadku danej marki mogą sprawdzić się najlepiej i od których warto zacząć.

Podczas szkolenia z LinkedIn Ads sporo uwagi poświęcamy doborowi grupy docelowej. Wraz z uczestnikami treningu określamy przykładową grupę docelową i sprawdzamy, w jaki sposób najlepiej można dotrzeć do jej reprezentantów.

Oprócz wszystkich powyższych elementów opowiadamy o dobrych praktykach, porównujemy system reklamowy LinkedIna z systemem reklamowym Facebooka oraz dzielimy się wskazówkami na temat samodzielnego prowadzenia kampanii.

Szkolenie dotyczące reklam na LinkedInie jest kierowane do osób, które: 

  • są zupełnie początkujące i chcą rozpocząć swoje działania reklamowe, 
  • prowadziły już nieliczne kampanie reklamowe, ale nie były zadowolone z ich wyników, 
  • prowadzą działania reklamowe na Facebooku i chciałyby uzupełnić je działaniami na LinkedInie. 

Prowadzimy zarówno samodzielne szkolenia z reklam na LinkedInie, jak i szkolenia, na których system reklamowy jest tylko jednym z modułów.

Jakie tematy poruszamy jeszcze na szkoleniach z LinkedIna?

Zakres szkolenia opracowujemy indywidualnie w zależności od tego, jakie potrzeby zgłosi nam klient w briefie poprzedzającym trening. Przykładowe moduły dodatkowe opisaliśmy poniżej, jeśli jednak nie ma tu tego, czego potrzebujesz dla swojej firmy, daj nam znać – dopasujemy wszystkie aspekty szkolenia do Waszych preferencji. 

Social selling na LinkedIn – szkolenie ze skutecznej sprzedaży

Tematem, który interesuje wielu naszych klientów, jest social selling na LinkedInie – szkolenie może dotyczyć także tej kwestii, jeśli to przedmiot zainteresowania firmy. Nasi trenerzy poświęcą wówczas sporo uwagi kwestiom dawania wartości członkom sieci kontaktów, budowania relacji i ich zacieśniania czy tworzenia wizerunku eksperta godnego zaufania. 

Na szkoleniu o social sellingu na LinkedIn: 

  • poznasz definicję social sellingu,
  • dowiesz się, jakie praktyki są dobre, a jakie złe, 
  • nauczysz się, jak pisać pierwsze wiadomości do osób, które chcesz dodać do sieci kontaktów, 
  • zgłębisz kwestię budowania zaufania i wizerunku eksperta.

Dobre i złe praktyki oraz fakty i mity na temat LinkedIna

Modułem, który znajduje się w większości naszych szkoleń, jest rozwiewanie wątpliwości i obalanie mitów narosłych wokół LinkedIna. Wraz z uczestnikami oceniamy, jakie stwierdzenia na temat tego medium mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Równie ważną częścią jest też przedstawienie dobrych i złych praktyk w działaniach na LinkedInie. Dzięki temu uczestnicy szkolenia od początku mogą prowadzić działania celowo i świadomie oraz uniknąć błędów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na ich marki osobiste.

Employer Branding na LinkedIn – szkolenie 

Jak zbudować markę pracodawcy na LinkedInie? Jak zaangażować pracowników w działania na rzecz firmy? Jakie są dobre praktyki, a czego unikać, gdy chodzi o zachęcanie pracowników do aktywności na koncie firmowym? Na te i inne pytania odpowiedzi pojawiają się na najlepszych szkoleniach z LinkedIna. Poznasz działające rozwiązania, które sami wdrożyliśmy w swojej firmie i widzimy, jakie pozytywne efekty przynoszą.

Zacznij od szkolenia z LinkedIna i działaj z nastawieniem na osiągnięcie celu!

Szkolenie z LinkedIna pozwoli Ci ustalić swoje cele związane z działaniami w tym medium, dowiedzieć się, jakie są dobre praktyki i zacząć je wdrażać. Dzięki niemu unikniesz typowych błędów osób początkujących i zaczniesz budować jakościową sieć kontaktów. 

 

Każde szkolenie z LinkedIna możemy uszyć na miarę dla Twojej marki – skupić się na Twoich celach, konkurentach, dotychczasowych działaniach i oczekiwaniach. Dzięki temu kupując szkolenie, zyskujesz audyty swoich kont i ekspercką analizę zarówno konta firmowego, jak i osobistego na LinkedInie. Szkolenie pozwoli Ci działać skuteczniej i szybciej osiągać efekty, dlatego nie wahaj się i zamów bezpłatną konsultację z jednym z naszych ekspertów – wspólnie określimy Twoje potrzeby i rekomendowany zakres szkolenia z LinkedIna.

Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu B2B lub działań Employer Branding na LinkedIn? A może chcesz nauczyć się kampanii reklamowych LinkedIn Ads?
Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

    Kontakt do doradcy - szkolenia social media

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    Adam Kaleta

    Doradca ds. szkoleń

    Coconut Agency - Szkolenia z Social Media w liczbach

    szkolenie social media - dla przedsiębiorców

    Przedsiębiorstwa

    szkolenie social media - dział marketingu

    Zespoły marketingu

    szkolenie social media - dla instytucji publicznych

    Instytucje

    +
    0
    h
    Łączna liczba godzin szkoleniowych
    +
    0
    Zrealizowane szkolenia
    +
    0
    Suma lat doświadczenia naszych trenerów

    Ścieżka współpracy – Jak wygląda realizacja szkolenia?

    Co dzieje się przed szkoleniem z LinkedIn?

    Analiza potrzeb szkoleniowych - rozmowa z trenerem

    Analiza działań - komunikacja marki

    Analiza działań - konkurencja

    Przygotowanie programu szkolenia

    Dni szkoleniowe

    Szkolenie dedykowane

    Wsparcie po szkoleniu

    Przekazanie materiałów i dostępów do Platformy VOD

    Wsparcie konsultacyjne

    Poznaj doświadczonych trenerów Coconut Agency

    Trenerka i konsultantka w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.

    Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.

    Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegentki na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

    Specjalista i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła już na studiach magisterskich, gdzie zdobywała wiedzę na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu.

    Szkolenia w jej życiu pojawiły się z czasem, gdy nabrała 5-letniego doświadczenia w pracy w krakowskich agencjach marketingowych.

    Najlepiej czuje się w tematach związanych z działaniami reklamowymi oraz wizerunkowymi na Facebooku i Instagramie. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz konsultacji z klientami.

    Miała przyjemność współpracować z wieloma markami z różnych branż oraz szkolić między innymi takie firmy, jak: Decathlon Polska, Martes Sport, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Biblioteki Wrocławskie czy Fundacja Jeden Uniwersytet.

    Specjalistka i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła kilka lat temu od stworzenia marki osobistej, którą rozwija do dziś. Szkoleniami zajęła się po zdobyciu odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia jako Specjalista Social Media.

    Opracowywanie strategii komunikacji firm w mediach społecznościowych, przygotowywanie treści m.in. na Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube’a oraz strony www, tworzenie artykułów, przygotowywanie kampanii reklamowych, a także prowadzenie szkoleń dedykowanych to dla niej niekończące się źródło inspiracji i rozwoju. Miała przyjemność współpracować z takimi markami jak Dallmayr, LivUp, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English czy Dąbrowska Przepisy.

    Szkolenia Social Media Trener Jakub Papuga

    Specjalista e-commerce. Facebook Ads oraz Google Ads zajmuje się od kilku lat. Miał przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadził w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych, począwszy od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych.

    Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzył, wyniósł ponad 8 mln zł. Jest współautorem funkcjonalności Social Advertisement w eDrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Świeżo Palona, czy czasnarolety.pl. Ma na swoim koncie także dziesiątki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów związanych z Facebook i Google Ads.

    Ilona Sieradzka - Prowadząca szkolenia Social Media

    Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

    Marketing Consultant w Coconut Agency, psycholog i trener. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka kursu online Jak prowadzić fanpage na Facebooku? – 5 filarów udanej komunikacji.

    Swoją wiedzę marketingową zdobywała głównie w praktyce, pracując nad wizerunkami wielu marek oraz strategiami komunikacji w social media. Pracowała z takimi markami jak Dallmayr, Pupil Foods czy Quest for English. Prowadziła również roczny kurs Specjalista ds. Mediów Społecznościowych w szkole TEB Edukacja w Krakowie.

    Joanna Kropisz-Reguła

    Trenerka i konsultantka w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.

    Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.

    Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegentki na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

    Martyna Jankowska

    Specjalista i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła już na studiach magisterskich, gdzie zdobywała wiedzę na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu.

    Szkolenia w jej życiu pojawiły się z czasem, gdy nabrała 5-letniego doświadczenia w pracy w krakowskich agencjach marketingowych.

    Najlepiej czuje się w tematach związanych z działaniami reklamowymi oraz wizerunkowymi na Facebooku i Instagramie. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz konsultacji z klientami.

    Miała przyjemność współpracować z wieloma markami z różnych branż oraz szkolić między innymi takie firmy, jak: Decathlon Polska, Martes Sport, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Biblioteki Wrocławskie czy Fundacja Jeden Uniwersytet.

    Dominika Habczyk

    Specjalistka i trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła kilka lat temu od stworzenia marki osobistej, którą rozwija do dziś. Szkoleniami zajęła się po zdobyciu odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia jako Specjalista Social Media.

    Opracowywanie strategii komunikacji firm w mediach społecznościowych, przygotowywanie treści m.in. na Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube’a oraz strony www, tworzenie artykułów, przygotowywanie kampanii reklamowych, a także prowadzenie szkoleń dedykowanych to dla niej niekończące się źródło inspiracji i rozwoju. Miała przyjemność współpracować z takimi markami jak Dallmayr, LivUp, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English czy Dąbrowska Przepisy.

    Jakub Papuga
    Szkolenia Social Media Trener Jakub Papuga

    Specjalista e-commerce. Facebook Ads oraz Google Ads zajmuje się od kilku lat. Miał przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadził w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych, począwszy od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych.

    Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzył, wyniósł ponad 8 mln zł. Jest współautorem funkcjonalności Social Advertisement w eDrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Świeżo Palona, czy czasnarolety.pl. Ma na swoim koncie także dziesiątki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów związanych z Facebook i Google Ads.

    Ilona Sieradzka
    Ilona Sieradzka - Prowadząca szkolenia Social Media

    Social media i content marketing specjalistka, która pracowała z takimi markami jak ERGO Hestia, Lufthansa Group Business Services czy Pracuj.pl. Współorganizatorka CRASH Mondays, krakowskich spotkań dla osób zainteresowanych marketingiem. Absolwentka filologii polskiej i studiów podyplomowych Social Media&Content Marketing na AGH. Jej artykuły ukazywały się m.in. w magazynach „Online Marketing” i „Social Media Manager” oraz na blogach. Prywatnie miłośniczka ramenu, podróży i haftu płaskiego.

    Oliwia Kozik

    Marketing Consultant w Coconut Agency, psycholog i trener. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka kursu online Jak prowadzić fanpage na Facebooku? – 5 filarów udanej komunikacji.

    Swoją wiedzę marketingową zdobywała głównie w praktyce, pracując nad wizerunkami wielu marek oraz strategiami komunikacji w social media. Pracowała z takimi markami jak Dallmayr, Pupil Foods czy Quest for English. Prowadziła również roczny kurs Specjalista ds. Mediów Społecznościowych w szkole TEB Edukacja w Krakowie.

    Jak się z nami pracuje? - Opinie o Coconut Agency

    Opinia o agencji Coconut Agency

    Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. 

    Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? 

    Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.

    Krzysztof Sarnecki
    Prezes Quest Change Managers

    Jak pomogliśmy innym? - Zrealizowane szkolenia social media

    Pakiet Konsultacji Social Media - wsparcie po szkoleniu

    Częstotliwość oraz forma spotkań jest do ustalenia.

    Pakiet obejmuje 2 miesiące współpracy konsultacyjnej po szkoleniu, podczas której specjalista Coconut Agency w wyznaczonych terminach będzie wspierał Twój zespół w:

    Wdrożeniu najlepszych praktyk

    Analizie konta reklamowego

    Aktualizacji wiedzy i monitorowaniu bieżących działań

    Nielimitowany dostęp do Platformy VOD - Gratis

    W cenie szkolenia social media dla Twojej firmy otrzymujesz dostęp do wszystkich naszych autorskich kursów online, m.in. „Jak prowadzić fanpage?”, „Podstawy reklam Facebook Ads” oraz „Podstawy Reklam Google Ads”.

    0
    Kursów online
    +
    0
    PLN
    Wartość

    Szkolenie z LinkedIn – Najczęściej zadawane pytania

    Termin ustalamy indywidualnie w zależności od wolnych terminów Twojego zespołu i dostępności naszego trenera.
    Szkolenie zazwyczaj odbywa się w siedzibach firm zamawiających szkolenie lub przeprowadzane jest w formie online. Jest też oczywiście możliwość organizacji szkolenia w siedzibie Coconut Agency, w Krakowie.

    Szkolenia dedykowane prowadzone są metodami aktywizująco-warsztatowymi i sugerowana maksymalna liczba uczestników wynosi 8-10 osób.

    Po zrealizowanym szkoleniu z LinkedIn, każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

    Przykładowo, dwa dni szkoleniowe (8h) to koszt 5900 zł netto. W cenie zawierają się już wszystkie koszty dojazdu do Klienta i delegacji naszych trenerów.

    Chcesz zapytać o szkolenie z marketingu B2B lub kampanii reklamowych na LinkedIn?
    Skontaktuj się z nami!

    Wypełnij formularz,
    jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Coconut Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

      Kontakt do doradcy - szkolenia social media

      Adam Kaleta

      Doradca ds. szkoleń

      Adam Kaleta

      Doradca ds. szkoleń