NapoleonCat – Funkcje, Cennik i Opinia | Recenzja 2020
NapoleonCat to platforma internetowa, która swoim użytkownikom pozwala mierzyć zaangażowanie i zasięg marki w social mediach oraz kompleksowo zarządzać obsługą klienta za pomocą jednego interfejsu. Umożliwia zarządzanie działaniami na portalach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i YouTube czy Google My Business.
① Dla kogo jest przeznaczony narzędzie NapoleonCat?
② Jakie funkcjonalności są dostępne dla użytkowników?
③ Ile kosztuje miesiąc użytkowania tej platformy?
④ Jak stworzyć raport w programie NapoleonCat?
W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te i jeszcze więcej pytań związanych z platformą NapoleonCat. Zapraszamy do lektury! ?
NapoleonCat – dla kogo?
Dla kogo jest przeznaczone narzędzie do raportowania NapoleonCat?
Jeśli chcesz skutecznie mierzyć swoje działania w mediach społecznościowych, to bądź pewny, że NapoleonCat jest narzędziem właśnie dla Ciebie. Platforma bowiem sprawdzi się świetnie nie tylko w przypadku pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. marketingu, freelancerów, ale także wszystkich przedsiębiorców działających online na własną rękę.
Jak podaje sama marka, NapoleonCat jest narzędziem, które przyspiesza czas reakcji w mediach społecznościowych nawet o 66% – to całkiem obiecujący wynik! 🙂
NapoleonCat – Funkcje
Jakie funkcje posiada program NapoleonCat?
Oferta narzędzia NapoleonCat, zawiera wiele pożytecznych funkcji, z których użytkownik może korzystać przy obsłudze profili w social mediach. Znajdziesz je na pionowym pasku z lewej strony widoku strony. Poniżej omówimy wszystkie funkcjonalności oferowane przez platformę:
- Analityka NapoleonCat – pozwala na codzienny pomiar i analizę efektów online. Użytkownik otrzymuje nie tylko informację na temat zaangażowania odbiorców i osiąganych zasięgów, ale też przydatne dane w postaci demografii fanów, najlepiej działających treści czy aktywności administratora strony. Na podstawie tych danych NapoleonCat automatycznie wygeneruje raport dla klienta, który będzie składał się z wybranych przez Ciebie statystyk.
- Social Media Inbox w NapoleonCat – czyli tzw. skrzynka odbiorcza. Obowiązkowa funkcja, kiedy odpowiadasz za moderację treści publikowanych na profilach i chcesz szybko reagować na pojawiające się komentarze lub udostępnienia. Wszystkie wiadomości, opinie, komentarze czy udostępnienia przeglądasz w jednym miejscu, co pozwala Ci być zawsze na bieżąco i nie pomijać ważnych powiadomień.
- Dashboardy w NapoleonCat – rewelacyjne narzędzie w NapoleonCat, które pozwala użytkownikowi profesjonalnie współpracować z markami. W tym miejscu szybko i prosto zestawisz razem dane z Facebooka, Instagrama, YouTube’a lub swojego bloga. Dzięki temu, w przejrzysty sposób możesz przedstawić raporty poszczególnych lub całościowych kampanii. Dodatkowym plusem tego rozwiązania jest to, że taki raport możesz wysłać marce lub klientowi bezpośrednio za pomocą automatycznie generowanego linka.
- Automatyzacja i NapoleonCat – kontrolowanie poziomu sprzedaży, wyników kampanii czy nawet pojawiających się wiadomości i komentarzy bywa czasochłonnym i żmudnym procesem. Z pomocą przychodzi możliwość automatyzacji niektórych działań. Zgodnie z obietnicą marki, w przypadku powtarzających się zapytań, np. o czas dostawy czy godziny otwarcia, będziesz mógł ustawić automatyczne odpowiedzi. To ciekawe rozwiązanie, ponieważ narzędzie NapoleonCat umożliwia automatyczne przekierowywanie ważnych spraw bezpośrednio do działu obsługi klienta.
- Raportowanie w NapoleonCat – czyli coś, co Kokosy lubią najbardziej 🙂 W naszej agencji korzystamy z tej opcji, kiedy wysyłamy miesięczne podsumowanie naszych działań klientowi. Funkcja ta sama gromadzi wszelkie informacje o osiągniętych wynikach, a w przypadku tworzenia raportu dla klienta, sama generuje czytelny i estetyczny raport. Automatyczne generowanie raportu w NapoleonCat trwa zazwyczaj od kilku do kilkunastu minut, a sam dokument można pobrać albo w formacie PDF, albo w formacie XLS.
- Publikacja w NapoleonCat – miejsce, w którym zebrane są wszystkie zadania dotyczące planowania, akceptowania i publikowania treści w mediach społecznościowych. Dzięki dostępnej opcji kalendarza użytkownik może działać na konkretnych profilach z wyprzedzeniem, a co więcej… narzędzie to umożliwia jednoczesne publikowanie postów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kolejną przydatną funkcją w tym miejscu jest również automatyczne dodawanie zdefiniowanych wcześniej tagów UTM do publikowanych linków, które na bieżąco śledzą konwersję ze wszystkich kanałów.
- Instagram Planer – użyteczna funkcja, która pozwala tworzyć, planować i udostępniać posty na Instagramie bezpośrednio za pomocą platformy. Opcja oferuje możliwość komponowania postów ze zdjęciami i filmami, ich edycję, zapisywanie wersji roboczych do ponownego wykorzystania, a nawet ocenę efektów swojej pracy. To wszystko dzięki aktualizowanemu podglądowi tworzonych postów. To zdecydowanie dobre rozwiązanie, jeśli wszelkie działania związane z Instagramem chcesz mieć w jednym miejscu.
NapoleonCat – cennik
Ile kosztuje NapoleonCat?
Po wejściu na stronę NapoleonCat widzimy 3 dostępne opcje cenowe. Cennik narzędzia jest w pełni uzależniony od ilości profili, które chcemy monitorować oraz liczby użytkowników, którzy mają mieć dostęp do narzędzia. Co ważne, NapoleonCat oferuje 2 tygodnie bezpłatnych testów strony. Z kolei obecni użytkownicy w każdej chwili mogą dowolnie zwiększyć lub zmniejszyć swój pakiet.
Przejrzysty design strony ułatwia wybranie odpowiedniego pakietu. Po zaznaczeniu wszystkich niezbędnych opcji, na dole strony aktualizuje się ostateczna wycena każdego programu.
NapoleonCat oferuje 3 różnorodne pakiety cenowe: Standard, Pro oraz Enterprise. W przypadku opcji Standard i Pro na stronie widnieje takie ich wytłumaczenie:
Jak widać, wersja podstawowa ma najwięcej ograniczeń związanych z platformą. Wybierając ten pakiet tracimy możliwość m.in. tworzenia raportów w formacie PDF i XLS czy chociażby brandowania ich swoim logo. Pakiet Pro zawiera za to wszystkie dostępne funkcjonalności. Czy jednak wszystkie z nich są niezbędne do zarządzania marką w sieci?
W przypadku, gdy pakiet Standard i Pro nie zawierają w sobie wszystkich koniecznych funkcji, z pomocą przychodzi pakiet Enterprise. W tej opcji wycena jest tworzona na podstawie przeprowadzonej rozmowy z potencjalnym klientem. Podczas spotkania eksperci dopasowują usługę do potrzeb i wymagań przyszłego użytkownika tworząc dla niego ofertę dedykowaną.
Który pakiet NapoleonCat jest najlepszy? Według nas taki, który spełni wszystkie Twoje potrzeby. Aby je określić koniecznie stwórz dokument i wypisz w nim to, co w przypadku działań dla konkretnej marki online jest dla Ciebie najważniejsze. Dobrze jest także znaleźć obszary, które pochłaniają najwięcej czasu i warto byłoby w nich wprowadzić automatyzację. Takie działania z pewnością pomogą wybrać dla siebie „ofertę idealną”. Pamiętajmy też o tym, że w każdej chwili możesz skontaktować się online z supportem NapoleonCat, który doradzi, które rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie.
NapoleonCat – raportowanie
Jak stworzyć raport w programie NapoleonCat?
Przejdźmy do tematu, który jest nam szczególnie bliski, czyli do tworzenia raportu dla klienta na platformie NapoleonCat. W jaki sposób wygenerować taki dokument? Poniżej przedstawiamy instrukcję, jak krok po kroku stworzyć raport z przeprowadzonych działań.
① W lewym górnym rogu, w zakładce „Projekty”, wybierz nazwę profilu, dla którego chcesz stworzyć raport.
② Następnie naciśnij zakładkę „Raporty”, która znajduje się po lewej stronie panelu. Po jej kliknięciu otworzy się strona ze wszystkimi wygenerowanymi już wcześniej raportami dla tego profilu.
③ Wybierz opcję stwórz nowy raport. Powinieneś zobaczyć taki widok strony:
④ W tym miejscu wybierz zakres dat, z których chcesz wygenerować raport. Może to być okres 7 dni, 30 dni, obecny lub poprzedni miesiąc, a także własny zakres dat.
⑤ Następnie wybierz język, w którym ma być wygenerowany raport. W przypadku klientów z Polski pozostaw to pole bez zmian.
⑥ W kolejnej sekcji masz możliwość wgrania logo swojej firmy. Kiedy to zrobisz, każda strona w raporcie będzie zawierała wybrany przez Ciebie logotyp.
⑦ Czas na wybranie profili social media, dla których chcesz sporządzić raport. Po wybraniu odpowiedniej platformy pojawia się szeroki wybór danych do zaznaczenia, które chcemy zawrzeć w raporcie.
W przypadku Instagrama opcje te wyglądają nieco inaczej:
⑧ Po zaznaczeniu odpowiednich opcji naciśnij żółty przycisk „Generuj”, który znajduje się w prawym dolnym rogu strony.
Voilà! Stworzyłeś swój pierwszy raport w programie NapoleonCat! 🙂 Teraz nie pozostaje Ci nic innego jak poczekać, aż raport będzie gotowy do pobrania. Sprawdzisz to w zakładce „Archiwum raportów”. Kiedy dokument będzie przygotowany przez platformę, przy jego nazwie znajdzie się zielony prostokąt z napisem: „GOTOWY”.
Mamy nadzieję, że nasz artykuł pomógł Ci zrozumieć działanie platformy NapoleonCat. Naszym zdaniem to ciekawe rozwiązanie dla wszystkich, którzy kreują wizerunek lub sprzedaż marki online i potrzebują wsparcia w tym obszarze. Dobrze ustawione narzędzie pomoże zautomatyzować większość Twoich procesów online. Pamiętaj jednak, że każda taka platforma to jedynie udogodnienie, które nie zwalnia nas z samodzielnego działania.
NapoleonCat – Przetestuj za darmo
Kiedy się zarejestrujesz na stronie głównej NapoleonCat, otrzymasz 14 dni na bezpłatne testy narzędzia. Bezpłatny okres trial działa z każdym wybranym przez Ciebie planem i nie jest wymagane podawanie żadnych danych karty kredytowej. Jedynym ograniczeniem podczas okresu próbnego jest to, że możesz podłączyć do 3 użytkowników i 10 profili social media.
Jeśli zdecydujesz się założyć konto w NapoleonCat z naszego linku, będzie nam bardzo miło 🙂 Dzięki temu Ty nic nie tracisz, a my jako Partner zostaniemy wynagrodzeni prowizją za polecenie nowego klienta.