NapoleonCat – Funkcje, Cennik i Opinia | Recenzja 2020

NapoleonCat to platforma internetowa, która swoim użytkownikom pozwala mierzyć zaangażowanie i zasięg marki w social mediach oraz kompleksowo zarządzać obsługą klienta za pomocą jednego interfejsu. Umożliwia zarządzanie działaniami na portalach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i YouTube czy Google My Business.

① Dla kogo jest przeznaczony narzędzie NapoleonCat?
② Jakie funkcjonalności są dostępne dla użytkowników?
③ Ile kosztuje miesiąc użytkowania tej platformy?
④ Jak stworzyć raport w programie NapoleonCat?

W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te i jeszcze więcej pytań związanych z platformą NapoleonCat. Zapraszamy do lektury! ?

NapoleonCat – dla kogo?

Dla kogo jest przeznaczone narzędzie do raportowania NapoleonCat?

Jeśli chcesz skutecznie mierzyć swoje działania w mediach społecznościowych, to bądź pewny, że NapoleonCat jest narzędziem właśnie dla Ciebie. Platforma bowiem sprawdzi się świetnie nie tylko w przypadku pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. marketingu, freelancerów, ale także wszystkich przedsiębiorców działających online na własną rękę. 

Jak podaje sama marka, NapoleonCat jest narzędziem, które przyspiesza czas reakcji w mediach społecznościowych nawet o 66% – to całkiem obiecujący wynik!  🙂 

Dla kogo jest narzędzie NapoleonCat?

NapoleonCat – Funkcje

Jakie funkcje posiada program NapoleonCat? 

Oferta narzędzia NapoleonCat, zawiera wiele pożytecznych funkcji, z których użytkownik może korzystać przy obsłudze profili w social mediach. Znajdziesz je na pionowym pasku z lewej strony widoku strony. Poniżej omówimy wszystkie funkcjonalności oferowane przez platformę:

  • Analityka NapoleonCat pozwala na codzienny pomiar i analizę efektów online. Użytkownik otrzymuje nie tylko informację na temat zaangażowania odbiorców i osiąganych zasięgów, ale też przydatne dane w postaci demografii fanów, najlepiej działających treści czy aktywności administratora strony. Na podstawie tych danych NapoleonCat automatycznie wygeneruje raport dla klienta, który będzie składał się z wybranych przez Ciebie statystyk.
  • Social Media Inbox w NapoleonCat – czyli tzw. skrzynka odbiorcza. Obowiązkowa funkcja, kiedy odpowiadasz za moderację treści publikowanych na profilach i chcesz szybko reagować na pojawiające się komentarze lub udostępnienia. Wszystkie wiadomości, opinie, komentarze czy udostępnienia przeglądasz w jednym miejscu, co pozwala Ci być zawsze na bieżąco i nie pomijać ważnych powiadomień. 
  • Dashboardy w NapoleonCat – rewelacyjne narzędzie w NapoleonCat, które pozwala użytkownikowi profesjonalnie współpracować z markami. W tym miejscu szybko i prosto zestawisz razem dane z Facebooka, Instagrama, YouTube’a lub swojego bloga.  Dzięki temu, w przejrzysty sposób możesz przedstawić raporty poszczególnych lub całościowych kampanii. Dodatkowym plusem tego rozwiązania jest to, że taki raport możesz wysłać marce lub klientowi bezpośrednio za pomocą automatycznie generowanego linka.
  • Automatyzacja i NapoleonCat – kontrolowanie poziomu sprzedaży, wyników kampanii czy nawet pojawiających się wiadomości i komentarzy bywa czasochłonnym i żmudnym procesem. Z pomocą przychodzi możliwość automatyzacji niektórych działań. Zgodnie z obietnicą marki, w przypadku powtarzających się zapytań, np. o czas dostawy czy godziny otwarcia, będziesz mógł ustawić automatyczne odpowiedzi. To ciekawe rozwiązanie, ponieważ narzędzie NapoleonCat umożliwia automatyczne przekierowywanie ważnych spraw bezpośrednio do działu obsługi klienta.
  • Raportowanie w NapoleonCat czyli coś, co Kokosy lubią najbardziej 🙂 W naszej agencji korzystamy z tej opcji, kiedy wysyłamy miesięczne podsumowanie naszych działań klientowi. Funkcja ta sama gromadzi wszelkie informacje o osiągniętych wynikach, a w przypadku tworzenia raportu dla klienta, sama generuje czytelny i estetyczny raport. Automatyczne generowanie raportu w NapoleonCat trwa zazwyczaj od kilku do kilkunastu minut, a sam dokument można pobrać albo w formacie PDF, albo w formacie XLS.
  • Publikacja w NapoleonCat – miejsce, w którym zebrane są wszystkie zadania dotyczące planowania, akceptowania i publikowania treści w mediach społecznościowych. Dzięki dostępnej opcji kalendarza użytkownik może działać na konkretnych profilach z wyprzedzeniem, a co więcej… narzędzie to umożliwia jednoczesne publikowanie postów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kolejną przydatną funkcją w tym miejscu jest również automatyczne dodawanie zdefiniowanych wcześniej tagów UTM do publikowanych linków, które na bieżąco śledzą konwersję ze wszystkich kanałów.
  • Instagram Planer – użyteczna funkcja, która pozwala tworzyć, planować i udostępniać posty na Instagramie bezpośrednio za pomocą platformy. Opcja oferuje możliwość komponowania postów ze zdjęciami i filmami, ich edycję, zapisywanie wersji roboczych do ponownego wykorzystania, a nawet ocenę efektów swojej pracy. To wszystko dzięki aktualizowanemu podglądowi tworzonych postów. To zdecydowanie dobre rozwiązanie, jeśli wszelkie działania związane z Instagramem chcesz mieć w jednym miejscu. 

NapoleonCat – cennik

Ile kosztuje NapoleonCat?

Po wejściu na stronę NapoleonCat widzimy 3 dostępne opcje cenowe. Cennik narzędzia jest w pełni uzależniony od ilości profili, które chcemy monitorować oraz liczby użytkowników, którzy mają mieć dostęp do narzędzia. Co ważne, NapoleonCat oferuje 2 tygodnie bezpłatnych testów strony. Z kolei obecni użytkownicy w każdej chwili mogą dowolnie zwiększyć lub zmniejszyć swój pakiet. 

Cennik - Ile kosztuje NapoleonCat?

Przejrzysty design strony ułatwia wybranie odpowiedniego pakietu. Po zaznaczeniu wszystkich niezbędnych opcji, na dole strony aktualizuje się ostateczna wycena każdego programu.  

Pakiety Cenowe NapoleonCat

NapoleonCat oferuje 3 różnorodne pakiety cenowe: Standard, Pro oraz Enterprise. W przypadku opcji Standard i Pro na stronie widnieje takie ich wytłumaczenie:

NapoleonCat - porównanie funkcji

Jak widać, wersja podstawowa ma najwięcej ograniczeń związanych z platformą. Wybierając ten pakiet tracimy możliwość m.in. tworzenia raportów w formacie PDF i XLS czy chociażby brandowania ich swoim logo. Pakiet Pro zawiera za to wszystkie dostępne funkcjonalności. Czy jednak wszystkie z nich są niezbędne do zarządzania marką w sieci?

W przypadku, gdy pakiet Standard i Pro nie zawierają w sobie wszystkich koniecznych funkcji, z pomocą przychodzi pakiet Enterprise. W tej opcji wycena jest tworzona na podstawie przeprowadzonej rozmowy z potencjalnym klientem. Podczas spotkania eksperci dopasowują usługę do potrzeb i wymagań przyszłego użytkownika tworząc dla niego ofertę dedykowaną. 

Który pakiet NapoleonCat jest najlepszy? Według nas taki, który spełni wszystkie Twoje potrzeby. Aby je określić koniecznie stwórz dokument i wypisz w nim to, co w przypadku działań dla konkretnej marki online jest dla Ciebie najważniejsze. Dobrze jest także znaleźć obszary, które pochłaniają najwięcej czasu i warto byłoby w nich wprowadzić automatyzację. Takie działania z pewnością pomogą wybrać dla siebie „ofertę idealną”. Pamiętajmy też o tym, że w każdej chwili możesz skontaktować się online z supportem NapoleonCat, który doradzi, które rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie.

NapoleonCat – raportowanie

Jak stworzyć raport w programie NapoleonCat?

Przejdźmy do tematu, który jest nam szczególnie bliski, czyli do tworzenia raportu dla klienta na platformie NapoleonCat. W jaki sposób wygenerować taki dokument? Poniżej przedstawiamy instrukcję, jak krok po kroku stworzyć raport z przeprowadzonych działań.

① W lewym górnym rogu, w zakładce „Projekty”, wybierz nazwę profilu, dla którego chcesz stworzyć raport.
② Następnie naciśnij zakładkę „Raporty”, która znajduje się po lewej stronie panelu. Po jej kliknięciu otworzy się strona ze wszystkimi wygenerowanymi już wcześniej raportami dla tego profilu.
③ Wybierz opcję stwórz nowy raport. Powinieneś zobaczyć taki widok strony:

NapoleonCat - Jak wygenerować raport social media?

④ W tym miejscu wybierz zakres dat, z których chcesz wygenerować raport. Może to być okres 7 dni, 30 dni, obecny lub poprzedni miesiąc, a także własny zakres dat. 
⑤ Następnie wybierz język, w którym ma być wygenerowany raport. W przypadku klientów z Polski pozostaw to pole bez zmian.
⑥ W kolejnej sekcji masz możliwość wgrania logo swojej firmy. Kiedy to zrobisz, każda strona w raporcie będzie zawierała wybrany przez Ciebie logotyp. 
⑦ Czas na wybranie profili social media, dla których chcesz sporządzić raport. Po wybraniu odpowiedniej platformy pojawia się szeroki wybór danych do zaznaczenia, które chcemy zawrzeć w raporcie. 

NapoleonCat - Profile Social Media

W przypadku Instagrama opcje te wyglądają nieco inaczej:

NapoleonCat - Raport Instagram

⑧ Po zaznaczeniu odpowiednich opcji naciśnij żółty przycisk „Generuj”, który znajduje się w prawym dolnym rogu strony. 

Voilà! Stworzyłeś swój pierwszy raport w programie NapoleonCat! 🙂 Teraz nie pozostaje Ci nic innego jak poczekać, aż raport będzie gotowy do pobrania. Sprawdzisz to w zakładce „Archiwum raportów”. Kiedy dokument będzie przygotowany przez platformę, przy jego nazwie znajdzie się zielony prostokąt z napisem: „GOTOWY”. 

Mamy nadzieję, że nasz artykuł pomógł Ci zrozumieć działanie platformy NapoleonCat. Naszym zdaniem to ciekawe rozwiązanie dla wszystkich, którzy kreują wizerunek lub sprzedaż marki online i potrzebują wsparcia w tym obszarze. Dobrze ustawione narzędzie pomoże zautomatyzować większość Twoich procesów online. Pamiętaj jednak, że każda taka platforma to jedynie udogodnienie, które nie zwalnia nas z samodzielnego działania. 

NapoleonCat – Przetestuj za darmo

Kiedy się zarejestrujesz na stronie głównej NapoleonCat, otrzymasz 14 dni na bezpłatne testy narzędzia. Bezpłatny okres trial działa z każdym wybranym przez Ciebie planem i nie jest wymagane podawanie żadnych danych karty kredytowej. Jedynym ograniczeniem podczas okresu próbnego jest to, że możesz podłączyć do 3 użytkowników i 10 profili social media.

Jeśli zdecydujesz się założyć konto w NapoleonCat z naszego linku, będzie nam bardzo miło 🙂 Dzięki temu Ty nic nie tracisz, a my jako Partner zostaniemy wynagrodzeni prowizją za polecenie nowego klienta.

Przetestuj za darmo NapoleonCat >>

Podobne wpisy