Ranking najlepszych szkoleń Social Media: Facebook, Instagram, LinkedIn – 2021
Poniższe zestawienie szkoleń otwartych przygotowaliśmy dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć kompetencje z zakresu social media. Jeśli jesteś właścicielem firmy, managerem zespołu marketingowego, freelancerem, studentem lub innym głodnym wiedzy adeptem mediów społecznościowych – to zestawienie pomoże Ci podjąć decyzję odnośnie odpowiedniego do szkolenia dla Ciebie.
Przegląd szkoleń social media został podzielony na 3 kategorie: 1) Facebook i Facebook Ads, 2) Instagram oraz 3) LinkedIn.
W zależności od Twoich potrzeb możesz przeczytać ten ranking w całości, by „rozeznać się” na temat szkoleń i poznać różne firmy oraz ich oferty lub od razu przejść do interesującej Cię kategorii.
Na wstępie warto jeszcze zaznaczyć, że wiele z przedstawionych w zestawieniu firm oferuje szkolenia w formie online, wybraliśmy jednak tylko te z nich, które odbywają się online na żywo – w związku z tym nie znajdziesz tu nagranych wcześniej kursów, na których nie ma realnego kontaktu z trenerem. Staramy się, aby ranking był aktualny, natomiast daty i wolne terminy są bardzo płynne. Z tego powodu polecamy zawsze sprawdzić kolejne terminy na stronie danej firmy.
Najlepsze szkolenia: Facebook i reklama na Facebooku (Facebook Ads)
Agencja Coconut Agency: Akademia Facebook & Instagram 2021
Szkolenie proponowane przez agencję to szkolenie przepełnione przydatną w działaniach marketingowych wiedzą. Szkolenie prowadzone jest przez Trenerkę Joannę Kropisz-Regułę.
„Akademia Facebook&Instagram 2021” to idealna opcja dla właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania w mediach społecznościowych, specjalistów ds. marketingu oraz pasjonatów, którzy chcą rozwijać się w obszarze social mediów i marketingu. Program szkolenia podzielony jest na 2 dni, 2 kanały w mediach społecznościowych oraz 9 modułów.
Czego można dowiedzieć się na szkoleniu Akademia Facebook&Instagram 2021?
Szkolenie „Akademia Facebook&Instagram 2021” to 16 godzin wypełnionych po brzegi wiedzą, którą można z powodzeniem wykorzystać podczas działań, mających na celu zbudowanie silnej marki i dotarcie do nowych odbiorców. Szkolenie obejmuje najważniejsze aspekty prowadzenia działań marketingowych na Facebooku i Instagramie. Uczestnik ma szansę dowiedzieć się, jak stworzyć skuteczną strategię działań w social mediach, tworzyć atrakcyjne treści i formaty, poznać środowisko Menedżera Reklam oraz zaplanować i stworzyć udaną kampanię reklamową. Część szkolenia poświęcona jest również prowadzeniu skutecznych działań marketingowych na Instagramie.
Poza teoretyczną wiedzą, szkolenie z social media wypełnione jest różnorodnymi case studies, dzięki którym uczestnik może zaobserwować poznane informacje w praktyce.
Cena 2-dniowego szkolenia: 1590 zł brutto
Agencja Social Media Now: Facebook & Instagram PRO
Szkolenie oferowane przez agencję Social Media Now to szkolenie 2-dniowe, odbywające się online lub stacjonarnie w aż 10 polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Rzeszowie, Szczecinie, Łodzi i Toruniu.
Szkolenie social media prowadzi Piotr Chmielewski, jest ono przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Program szkolenia skupia się na kompleksowym omówieniu komunikacji za pomocą Facebooka: poza charakterystyką tego medium i sposobami na tworzenie angażujących postów, obejmuje ono również takie zagadnienia, jak grupy, messenger czy prowadzenie transmisji LIVE. Duża część szkolenia jest poświęcona reklamom w ekosystemie Facebooka, a zatem na Facebooku oraz Instagramie (część poświęcona reklamom jest jedyną częścią, w której trakcie jest poruszany temat Instagramu).
Cena szkolenia w podstawowym pakiecie to 1697 zł netto.
Agencja Tigers: Facebook: Jak dla swoich
Szkolenie social media oferowane przez agencję Tigers odbywa się wyłącznie w formie online i trwa 1 dzień (8 godzin), w tym 7 godzin szkoleniowych i 1 godzinę pytań i odpowiedzi (Q&A). Trenerem jest Franciszek Georgiew, a szkolenie jest przeznaczone dla – jak określają to organizatorzy – „ambitnych nowych lub średniozaawansowanych”.
Tematyka szkolenia skupia się wokół tworzenia treści oraz reklam na Facebooku. Plan szkolenia obejmuje techniczne i konkretne aspekty obecności marki na Facebooku – wydaje się, więc, że warsztat będzie dobrym wyborem dla osób szukających tak zwanego „mięsa”, a niekoniecznie dla tych, którzy chcieliby się rozwinąć od strony kreatywnego podejścia do tworzenia treści.
Cena szkolenia: < 1000 zł
Sprawny marketing: Facebook Marketing + Facebook Ads
Serwis sprawny.marketing oferuje 1 i 2-dniowe szkolenia z tematyki Facebooka, odbywające się zarówno stacjonarnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu, jak i w formie online. W zależności od lokalizacji szkolenie prowadzi Katarzyna Granops-Szkoda lub Szymon Florczak.
Szkolenie Facebook Marketing + Facebook Ads jest kierowane do osób początkujących i średniozaawansowanych, a jego tematyka obejmuje zarówno reklamy w ekosystemie Facebooka, jak i informacje o samym portalu, algorytmie itd.
Z kolei warsztat Facebook Marketing PRO jest dedykowany osobom zaawansowanym i skupia się wyłącznie na reklamie na Facebooku. Szkolenia odbywają się dzień po dniu i w zależności od doświadczenia oraz potrzeb można skorzystać z obu dni szkoleniowych lub tylko jednego z nich.
Ceny szkoleń:
Facebook Marketing + Facebook Ads (pierwszy dzień): 870 zł netto
Facebook Marketing PRO (drugi dzień): 1070 zł netto
Artur Jabłoński: Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie
Szkolenie z social media Artura Jabłońskiego odbywa się stacjonarnie w Warszawie i trwa 1 lub 2 dni po 7 godzin szkoleniowych. W zależności od wybranego terminu, w szkoleniach bierze udział od 16 do 20 osób.
Szkolenie stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego na Facebooku i Instagramie a obejmuje tematy od celów reklamowych i grup docelowych, po zaawansowany remarketing i optymalizację kampanii. Pierwszy dzień szkolenia jest przeznaczony dla osób początkujących, a drugi – zaawansowanych. Można wybrać tylko jeden dzień (poziom) w zależności od swojego doświadczenia lub skorzystać z obu dni szkoleniowych.
Ceny szkoleń:
1 dzień – 790 zł netto
2 dzień – 890 zł netto
Całość (oba dni) – 1590 zł netto (1955,70 zł brutto)
Marketing Online: Facebook & Instagram Ads
Marketing Online oferuje 2-dniowe (16 godzin) szkolenie z reklam z ekosystemie Facebooka w formie online, które prowadzi Taras Kravchuk.
Pierwszy dzień szkolenia został przygotowany z myślą o osobach początkujących, a drugi – średniozaawansowanych. Istnieje możliwość zapisu wyłącznie na jeden poziom lub na szkolenie jako całość. W przypadku zakupu dwóch dni szkoleniowych można je odbyć w dowolnych terminach (np. pierwszy dzień w lipcu, a drugi w październiku, podczas kolejnej edycji szkolenia), co jest dużym plusem warsztatu.
Program szkolenia obejmuje wstęp do mediów społecznościowych i do sprzedaży za ich pomocą, jak również szczegółowe omówienie wszystkich celów reklamowych i umiejscowień reklam dostępnych na Facebooku czy tworzenie grup docelowych. Szkolenie będzie dobrym wyborem dla osób, które nie wiedzą nic o reklamach na Facebooku i chcą w krótkim czasie zdobyć kompleksową wiedzę w tym zakresie.
Ceny szkoleń:
Jeden wybrany dzień: 790 zł netto
Całość (oba dni): 1390 zł netto
Content Hero: Facebook & Instagram
Content Hero oferuje 1-dniowe szkolenie (6,5 godzin szkoleniowych oraz sesja Q&A) o reklamie na Facebooku i Instagramie prowadzone przez Bartosza Paczyńskiego. Szkolenie odbywa się w formie online i jest przeznaczone dla osób początkujących lub posiadających już podstawową wiedzę w dziedzinie szkolenia.
Spośród innych szkoleń, to wyróżnia się podejściem do kwestii reklam na Facebooku i Instagramie. Podczas gdy inne szkolenia bazują na aspektach technicznych managera reklam, w Content Hero nacisk stawiany jest bardziej ogólnie na sprzedaż za pomocą mediów społecznościowych, co z jednej strony może oznaczać, że po szkoleniu nie uzyskuje się tak dużej biegłości w poruszaniu się po menedżerze reklam, a z drugiej – że zdobyta ogólniejsza wiedza na dłużej pozostanie aktualna i przydatna.
Cena szkolenia: 199 zł
More Bananas: Facebook i Instagram Marketing
Osoby poszukujące wiedzy zarówno o marketingu na Facebooku, jak i na Instagramie, powinna zainteresować oferta 1-dniowego (6 godzin) szkolenia agencji More Bananas. Szkolenie z social media odbywa się w formie online, jest przeznaczone dla osób początkujących, a prowadzi je Piotr Siwiec. Szkolenie odbywa się w 25-cioosobowej grupie.
Tym szkoleniem powinny zainteresować się wszyscy ci, którzy chcą w krótkim czasie poznać podstawy poruszania się zarówno w obrębie Facebooka, jak i Instagrama, np. w celu rozeznania, które medium wybrać do rozwijania swojej marki.
Cena szkolenia: 370 zł brutto
Najlepsze szkolenia z social media: Instagram
Agencja Coconut Agency: Akademia Facebook&Instagram 2021
Szkolenie: Akademia Facebook&Instagram 2021 pojawiło się już w naszym zestawieniu. Program szkolenia podzielony jest na 2 dni, 2 kanały w mediach społecznościowych oraz 9 modułów. W części o Instagramie uczestnik pozna platformę Instagram całkowicie od podstaw. Dowie się, jakie są najważniejsze aspekty udanego profilu na Instagramie i zbudowania silnej marki na Instagramie, pozna sposoby na zaangażowanie fanów i dotarcie do nowych odbiorców. Część Instagramowa to również mnóstwo przydatnych narzędzi, aplikacji i stron do tworzenia treści oraz nauka poprawnego używania hashtagów. Obowiązkową częścią są działania reklamowe na Instagramie.
Poza wiedzą teoretyczną szkolenie bogate jest w różnorodne case studies, dzięki którym uczestnik może urzeczywistnić i zaobserwować w praktyce poznane informacje. Szkolenie prowadzone jest przez Trenerkę Joannę Kropisz-Regułę.
Cena 2-dniowego szkolenia: 1590 zł brutto
Social Media Now: Instagram w marketingu
W kategorii ‘Instagram’ agencja Social Media Now oferuje 1-dniowe (7 godzin) szkolenie online prowadzone przez Olimpię Jenczek. Szkolenie z Instagrama jest przeznaczone głównie dla osób początkujących, ale również dla osób już działających na Instagramie, które potrzebują ugruntowania swojej wiedzy.
Tematyka szkolenia skupia się wokół tworzenia strategii działań na Instagramie oraz pracy nad swoim wizerunkiem w tym medium społecznościowym, poruszany jest również temat przydatnych narzędzi.
Cena szkolenia w wersji podstawowej: 750 zł netto
Tigers: Budowa marki na Instagramie
Propozycja szkoleń z Instagramu od agencji Tigers to 1-dniowe szkolenia w formie online lub stacjonarnej, obejmujące 7 godzin szkoleniowych oraz 1-godzinną sesję pytań i odpowiedzi (Q&A). Trenerem szkoleń jest Dorota Woźniczka, a grupą docelową osoby zupełnie początkujące na Instagramie lub znające podstawy.
Szkolenie będzie dobrym wyborem dla osób, które chcą poznać techniczne aspekty obsługi portalu Instagram, zrozumieć działanie algorytmu platformy czy hashtagów.
Cena szkolenia: 799 zł netto (982,77 zł brutto) za szkolenie stacjonarne
sprawny.marketing: Instagram Marketing
Portal sprawny.marketing oferuje 1-dniowe (8 godzin) szkolenia z Instagrama w formie online oraz stacjonarnej w Warszawie i Wrocławiu. Szkolenia prowadzi Justyna Mudło, są one przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
To kompleksowe szkolenie z Instagrama uwzględnia zarówno kwestie kreatywne związane z estetyką profilu, jak i sprzedażowe, dotyczące reklam oraz tworzenia sklepu na Instagramie.
Cena szkolenia: 870 zł netto
Najlepsze szkolenia z LinkedIn i reklamy na LinkedIn
Coconut Agency: szkolenia z LinkedIn i reklam LinkedIn Ads dla firm
Jeśli dobrze znasz już Facebooka i Instagrama, a chcesz dodatkowo podszkolić się i poznać charakterystykę platformy LinkedIn, lub pragniesz poszerzyć swoje działania marketingowe i poprawić widoczność Twojej firmy w sieci, w Coconut Agency zorganizujemy zamknięte szkolenie dedykowane specjalnie pod Twoją branżę i z zakresu działań marketingowych na platformie LinkedIn.
Social Media Now: LinkedInPRO
Agencja Social Media Now proponuje 1-dniowe szkolenie (5 godzin szkoleniowych i godzina konsultacji indywidualnych) z LinkedIna w formie online. Trenerką LinkedIna jest Angelika Chimkowska.
Tematyka szkolenia obejmuje główne funkcjonalności platformy, sposoby angażowania odbiorców na koncie firmowym, budowanie relacji biznesowych za pomocą LinkedIna oraz podstawy reklamy w tym medium społecznościowym.
Cena szkolenia w wersji podstawowej: 650 zł netto
Tigers: LinkedIn
Szkolenia z tematyki LinkedIna oferowane przez agencję Tigers prowadzi Adrian Gamoń. Trwa ono 1 dzień (7 godzin szkoleniowych) i odbywa się w formie online. Szkolenie jest przeznaczone dla początkujących oraz średniozaawansowanych.
Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze sposobami skutecznego zarządzania stroną firmową oraz tworzenia angażujących postów, a także z panelem reklamowym LinkedIna.
Cena szkolenia – 699 zł netto (859,77 zł brutto)
Content Hero: LinkedIn & Personal Branding
Szkolenie przygotowane przez Content Hero trwa 1 dzień, w tym 6 godzin wykładowo-warsztatowych, po których następuje sesja Q&A. Szkolenie odbywa się w formie online, a trenerem jest Bartosz Paczyński.
Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia, jak personal i employer branding na LinkedIn, reklamy oraz LinkedIn Premium.
Cena: nieznana
Marketer+: Firma na LinkedInie
Serwis Marketer+ oferuje 2-godzinne szkolenie online o platformie LinkedIn z Adrianem Gamoniem. Szkolenie jest kierowane do osób początkujących i średniozaawansowanych, w szczególności do przedsiębiorców i osób pracujących w działach sprzedaży, marketingu i HR.
Na szkoleniu będą poruszane tematy związane z budową strony firmowej na LinkedInie od A do Z, tworzeniem treści na platformę oraz najczęściej popełnianymi błędami.
Cena szkolenia w wersji podstawowej: 297 zł
Mamy nadzieję, że to zestawienie szkoleń było pomocne i ułatwiło Ci wybór idealnego szkolenia dla Ciebie. Trzymamy mocno kciuki za Twój marketingowy rozwój i życzymy wielu sukcesów w mediach społecznościowych!