Katowice Agencja Facebook

Katowice Agencja Social Media – Obsługa Facebook Ads

Jesteś na etapie szukania dobrej agencji social media z Katowic, która mogłaby prowadzić Twoje firmowe profile w mediach społecznościowych?

W tym artykule przybliżamy kulisy pracy agencji, dzielimy się przykładami z branży i przedstawiamy ciekawe case study. Dowiesz się, jakimi kierujemy się wartościami oraz jakie mamy spojrzenie na media społecznościowe. Nie zabraknie tu także listy katowickich agencji social media

Wszystko po to, aby pomóc Ci w procesie decyzyjnym. Wiemy z doświadczenia, o co najczęściej pytają klienci, dlatego postaraliśmy się zebrać w jednym miejscu odpowiedzi na kwestie, które mogą nurtować również Ciebie. Być może zastanawiasz się, czy Twoja firma nie jest zbyt mała (albo zbyt duża), aby korzystać z usług agencji social media? A może masz obawy, że Twoja branża jest zbyt specyficzna i nie pasuje do świata mediów społecznościowych?

Mamy na koncie zarówno współpracę z mikroprzedsiębiorstwami (a nawet z przedsiębiorcami działającymi w pojedynkę), jak i z dużymi, znanymi markami, i możemy Cię zapewnić, że rozmiar firmy nie stanowi przeszkody. Podobnie jest z branżą. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że z równym powodzeniem można w social mediach reklamować kosmetyki, jak i panele fotowoltaiczne czy maszyny rolnicze.

Decyzja o tym, czy podejmować się współpracy z agencją, powinna być zależna od innych czynników. Zaliczylibyśmy do nich fazę rozwoju danej firmy, budżet, jakim dysponuje oraz cele, do osiągnięcia których dąży. Dlatego nie znajdziesz tu jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy warto powierzyć w ręce agencji firmowe social media. Tę decyzję powinieneś podjąć samodzielnie, jako przedsiębiorca. Z naszej strony obiecujemy, że po lekturze tego artykułu podjęcie decyzji powinno być dla Ciebie łatwiejsze. A zatem w drogę! Zabieramy Cię do świata Marketingu, który robi kokosy!

Social Media dla Katowic? Sprawdź opinie klientów o naszej agencji

Wypada, żebyśmy na początek opowiedzieli coś o sobie. Mogłoby to jednak zabrzmieć nieskromnie, dlatego pozwól, że o współpracy z nami opowie Ci jeden z naszych długoletnich klientów – Krzysztof Sarnecki. Warto wysłuchać jego wypowiedzi do końca. 🙂

Agencja Marketingu Internetowego – Usługa Kampanii Reklamowych Facebook i Instagram
Katowic - polecane agencje marketingowego od social media
Katowice - Agencja Facebook Ads
Katowice - Jak wybrać agencję social media?
Katowice - ranking agencji social media
Katowice - Prowadzenie Fanpage na Facebooku

Oferta Social Media w Katowicach – co może wykonać dla Ciebie agencja?

Firmowe social media – prowadzenie Facebooka, LinkedIna, Instagrama

Komunikacja marki – budowanie spójnego wizerunku marki w mediach społecznościowych jest z całą pewnością zadaniem, w którym sprawdzi się dobra agencja social media. W Coconut Agency możemy zająć się kompleksową obsługą profili Twojej firmy w popularnych serwisach społecznościowych, tworząc grafiki, pisząc content i czuwając nad moderacją.

Messenger Marketing – Spotkałeś się z Chatbotami na profilach konkurencji i chciałbyś mieć podobne rozwiązanie wdrożone u siebie? Z przyjemnością zaplanujemy i uruchomimy funkcjonalnego Chatbota, który nie tylko będzie pomagał Tobie i Twojemu zespołowi w obsłudze klientów, ale jednocześnie będzie budował listę kontaktów w Messengerze – nieocenioną przy prowadzeniu kampanii reklamowych. Taki Chatbot może spełniać funkcję informacyjną albo rozrywkową (konkursy, quizy itp.). To świetne medium do wykazania się kreatywnością.

Katowice – Szkolenia Social Media dla Firm

Katowice - Szkolenia dla Firm z mediów społecznościowych
Szkolenia Social Media
  • Strategia Social Media – Powinna stanowić część ogólnej strategii marketingowej firmy. Tymczasem często okazuje się, że dane przedsiębiorstwo nie ma ani jednej, ani drugiej – i tyczy się to także dużych marek. Dlatego zazwyczaj zaczynamy naszą współpracę z klientem właśnie od stworzenia strategii social media. Zamieszczamy w niej analizę wstępną, grupy docelowe, analizę konkurencji, budżet, big idea oraz oczywiście konkretne propozycje działań i ich harmonogram.
  • Szkolenia Zamknięte – Masz w swojej firmie dział marketingu, którego pracownicy chcą poszerzyć swoją wiedzę z obszaru social media? Chętnie przygotujemy dla nich dedykowane szkolenie, odpowiednie do przedmiotu Waszej działalności.
  • Szkolenia Online z Social Media
    Kurs Online:  Podstawy Reklam na Facebooku
    Kurs Online: Jak Prowadzić Fanpage

Jak reklamować firmę z Katowic na Facebooku? Kampanie Sprzedażowe w Social Mediach

Przejdźmy teraz do najpopularniejszych działań w digitalu, wykorzystujących Facebook Ads.

W Coconut Agency zajmujemy się prowadzeniem różnorakich kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Wśród nich warto wymienić:

  • Lead Generation – celem takiej reklamy jest zebranie danych kontaktowych do potencjalnych klientów (tzw. leadów). Wykorzystuje się ją w przeróżnych branżach, m.in. szkoleniowej, konsultingowej, kosmetycznej.
  • E-commerce  kampanie dedykowane sklepom internetowym, mające na celu sprzedaż usług lub produktów.
  • Event Marketing – kampanie służące promocji wydarzeń – festiwali, konferencji itp.
  • Kampanie Webinarowe – nastawione na dotarcie do osób, które zapiszą się na webinar (czyli szkolenie online). W tej konkretnej dziedzinie mamy spore doświadczenie, a o naszej skuteczności świadczą uzyskiwane z takich kampanii wyniki.
Katowice - Strategia Kampanii Reklamowych na Facebooku
Schemat lejka marketingowego

Cennik – ile wynosi koszt obsługi social media w Katowicach?

Czy staramy się wyróżnić niską ceną? Zdecydowanie nie.

Wyobraź sobie jednak przez moment, że nie zastanawiasz się nad wyborem agencji, ale nad kupnem odpowiedniego spadochronu. Wchodzisz do sklepu i widzisz dwa modele: szwajcarski za 780 zł i chiński za 200 zł. Odważysz się skakać z tym tańszym? No właśnie.

Od czego zależy i ile wynosi miesięczny koszt obsługi social media?

Omówmy to na przykładzie Facebooka, czyli najpopularniejszego serwisu społecznościowego w Polsce. Cena będzie uzależniona od:

  • liczby postów – część marek publikuje je codzienne, inne dwa razy w tygodniu;
  • godzin moderacji – jeśli potrzebujesz moderacji w innych godzinach niż standardowe 9-17 w dni powszednie, to będzie się to wiązało z dodatkową opłatą;
  • ilości niestandardowych działań – można do nich zaliczyć tworzenie wydarzeń na Facebooku, przeprowadzanie konkursów, live’ów itp.;
  • grup na Facebooku – jeśli powierzysz agencji czuwanie nad grupami zrzeszającymi Twoją społeczność, to będzie to miało odzwierciedlenie w wycenie usługi;
  • organizacji sesji zdjęciowych lub postprodukcji wideo;
  • monitorowania poprawności działania Chatbota i prowadzenia kampanii Messenger Marketingowych;
  • wysokości budżetów wydawanych na reklamę Facebook Ads.

Ile zatem może kosztować przeciętnie obsługa marki na Facebooku w skali miesiąca, przy założeniu publikacji 12 postów?

Nie mniej niż 2400 zł netto.

Tak dużo?! W takim razie wolę zatrudnić u siebie dodatkową osobę od social media.

Pozwól, że dodamy kilka słów wyjaśnień. Profesjonalna obsługa firmowych profili w mediach społecznościowych to wbrew pozorom nie jest zadanie dla jednego, tylko dla kilku specjalistów. Przykładowo w Coconut Agency zespół operacyjny tworzy MINIMALNIE:

  • grafik – zajmujący się stroną estetyczną każdego posta;
  • specjalista social media – dbający o część merytoryczną, czyli przygotowywanie treści, a wcześniej także harmonogramu ich publikacji;
  • specjalista performance – odpowiedzialny za dobre wyniki kampanii reklamowych.

Nie da się ukryć, że ciężko byłoby znaleźć i zatrudnić osobę, która potrafiłaby wykazać się wiedzą i doświadczeniem w każdym z tych trzech obszarów. Zresztą, kwota 2400 zł netto na pewno nie byłaby dla niej atrakcyjna. A nawet gdyby się na nią zgodziła, to po doliczeniu kosztów pracodawcy zatrudnienie dodatkowego pracownika okazałoby się i tak większym wydatkiem niż skorzystanie z usług agencji.

U nas pracują prawdziwi fachowcy w swojej branży. Potrafiący bawić się słowem, tworzący piękne i pasujące do charakteru firmy grafiki, mający na swoim koncie ponad 1 mln zł budżetu obsłużonego w kampaniach Facebook Ads. Od samego początku naszą ambicją było, aby pracować z najlepszymi.

Katowicki rynek agencji social media

Aby jak najlepiej zobrazować Ci dwie skrajne sytuacje, z jakimi możesz spotkać się w branży, posłużymy się pewną sytuacją, która miała kiedyś miejsce w naszym biurze.

Zaprosiliśmy na rozmowę kwalifikacyjną osobę, która miała już doświadczenie na stanowisku social media specjalisty. Chcieliśmy dowiedzieć się, jak wyglądała jej praca w poprzedniej agencji. Kandydatka pochwaliła się, że przez pewien czas obsługiwała aż 18 różnych profili firmowych! Wprawiła nas tym w lekką konsternację, ale zapytaliśmy, jaki był wobec tego zakres jej obowiązków. Teraz już zostaliśmy całkowicie zszokowani, ponieważ okazało się, że wykonywała sama wszystkie czynności – począwszy od przygotowywania harmonogramu publikacji, przez projektowanie grafik, dbanie o content, ustawianie kampanii reklamowych, aż po kontakt z każdym z klientów – których obsługiwała aż 18! Naprawdę ciężko jest nam to sobie wyobrazić, albowiem my stosujemy zupełnie inne podejście.

Nie można jednak powiedzieć, że był to odosobniony przypadek. Z podobnymi praktykami można zetknąć się także poza branżą social media, np. w agencjach SEO/SEM. Duża liczba klientów na pewno dobrze wygląda w statystykach, pytanie jak mocno odbija się to na jakości.

Takie różnice w podejściu przekładają się oczywiście także na zróżnicowanie cenowe. Jeżeli zgłaszałeś się już do różnych firm z prośbą o wycenę, to być może sam doświadczyłeś tego, że (pozornie) ta sama usługa może kosztować 300 zł, a może też zostać wyceniona na 3 tys. zł. Prawda jest taka, że można przygotować post w 5 minut, pisząc kilka przypadkowych zdań i uzupełniając je zdjęciem pobranym z internetu. Można też spędzić nad nim godzinę, angażując grafika, copywritera i dbając, aby post pasował do przyjętej strategii marketingowej firmy.

Nie zrozum nas źle – to nie jest tak, że jedno podejście jest gorsze, a drugie lepsze. Po prostu są skierowane do różnych grup docelowych i z powodzeniem znajdują odbiorców. Jeżeli zatem przy wyborze agencji social media zamierzasz kierować się głównie ceną, to na pewno znajdziesz tańszych usługodawców niż Coconut Agency.
Celem tego tekstu jest uświadomienie Ci różnic, z jakimi możesz spotkać się podczas rozmów lub samej już współpracy z agencjami. Liczymy, że lektura powyższych akapitów pozwoliła Ci stać się bardziej świadomym klientem.

Chcesz wybrać agencję z Katowic? Sprawdź firmy, które nam zaufały

Katowice - lista klientów social media
Klienci Social Media

Case Study – co możemy zrobić dla firm z Katowic na przykładzie poprzednich projektów?

Jak Zarobić 250 000 zł w 26 Dni – Kampania Facebook Ads

Facebook Ads - Agencja Social Media Poznań
Katowice – Obsługa Social Media i Kampanie Facebook Ads

Współpraca z Dallmayr Polska – od 0 do 7 000 polubień w pół roku

Fotowoltaika – Jak Pozyskiwać Klientów na Facebooku?

Facebook Lead Ads - Poznań
Pozyskiwanie Klientów na Facebooku dla branży Fotowoltaicznej

Lead Generation – Case Study 5-ciu Kampanii Pozyskującej Kontakty za pomocą Facebook Ads

Agencja Social Media Poznań - Kampanie Reklamowe Facebook
Pozyskiwanie Klientów przez Facebook Ads

Katowice – szukasz agencji social media z Górnego Śląska?

Skoro zainteresowała Cię lektura tego artykułu, to zapewne jesteś właśnie na etapie poszukiwania agencji social media z Katowic. Prawdopodobnie będzie to Twoja pierwsza współpraca z takim podmiotem. Warto zatem dokładnie zastanowić się, które obowiązki chciałbyś jej przekazać – czy tylko obsługę Facebooka, Instagrama i Twittera, czy także inne zadania?

Może spotkałeś się już z określeniem agencja 360. Cóż to takiego? Są to właśnie takie firmy, które zaopiekują się nie tylko Twoją obecnością w mediach społecznościowych, ale także poprowadzą kampanie Google Ads, popracują nad SEO czy zaprojektują dla Ciebie nową stronę internetową. Tak naprawdę agencje 360 są najczęściej spotykane na rynku.

My do nich nie należymy. Od początku wiedzieliśmy, że chcemy postawić na wąską specjalizację i skupić się wyłącznie na social mediach. Jakie wynikają z tego korzyści dla nas i dla naszych klientów?

  • Skupienie – wiemy, na czym się znamy, w czym rzeczywiście możemy pomóc klientowi. Nie skaczemy z kwiatka na kwiatek, łapiąc różne zlecenia.
  • Wysoką jakość – łatwiej jest zgłębić jeden temat, niż kilka, i dostarczać w ramach niego coraz lepsze wyniki.
  • Pozycjonuje nas to jako ekspertów od mediów społecznościowych – posiadamy w tym obszarze dużą wiedzę i doświadczenie.

Działania Performance Marketing dla Firm z Katowic?  

Czym jest Performance Marketing? To inaczej marketing efektywnościowy, czyli nastawiony na skłonienie konsumenta do podjęcia konkretnego działania. Istotne jest, że w ramach takiej kampanii reklamowej na Facebooku jesteśmy w stanie określić dokładny koszt pojedynczej akcji. Może to być zakup produktu, biletu na wydarzenie czy pozostawienie przez klienta danych kontaktowych.

Katowice – lista agencji social media  

Dlaczego zamieszczamy listę naszych konkurentów? 
Bez niej ten artykuł nie byłby kompletny. Spełnia rolę informacyjną, nie traktuj jej jako ranking lub porównanie. Specjalnie nazwy firm ułożyliśmy w kolejności alfabetycznej.

Katowice – lista agencji social media

  • Coconut Agency
  • 123SOCIAL
  • agencja kreatywna kręci się!
  • BlueBoxMedia
  • EM Partner
  • inmedium.pl agencja interaktywna
  • Leżę i Pracuję
  • Media Interaktywne
  • Silence! – pozycjonowanie stron
  • Social Media London Style
  • Your Image S. A.

Agencja Social Media Katowice – Kontakt i wycena

Jeżeli po lekturze tego artykułu zdecydowałeś, że chcesz z nami porozmawiać, zadać dodatkowe pytania lub poprosić o przedstawienie wyceny, to zachęcamy do kontaktu – Przejdź do formularza kontaktowego >> Kliknij TUTAJ <<

Zapraszamy także do śledzenia Coconut Agency w social mediach:

Facebook: Coconut Agency na FB

Instagram: @coconut_agency

LinkedIn: Coconut Agency na LI

YouTube: Coconut Agency na YT

Podobne wpisy